Marianne Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Nå er det snart sommer igjen og vi vil en eller annen plass til utlandet. Hvilke reisemål vil dere anbefale til en familie på 2 voksne og 3 barn under 12 år. Hvor mye må vi regne med at dette kommer til å koste oss? Er det noen reiseselskaper som er bedre/billigere på det jevne enn andre. Tar imot alle tips med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Vet ikke om det er til syden dere vil, men jeg synes Hellas er et utmerket feriemål. Har vært der flere ganger på forskjellige steder og er veldig fornøyd. På denne linken finner du reiser med flere forskjellige reisearrangører. Du kan søke på diverse steder, sortere på pris og etter hvilke ønsker du har. Du kan jo se der om du vil. Håper dere finner en fin plass å reise til. Lykke til med letingen. http://www.solfaktor.com/no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #3 Del Skrevet 6. mars 2004 Utlandet er jo så mangt. Alt fra Danmark til Sør-Afrika. Hvis du skriver litt mer om hva slags ferie dere vil ha, er det litt lettere for andre å svare. Hvis det er barnevennlig sydenferie du vil ha vil jeg også anbefale greske øyer, eller Mallorca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg sa det så åpent for vi har ingen bestemte reisemål. Annet enn ikke så langt som Amerika, afrika og australia og den slags reiser da. Men alt fra syden til Norden osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå