Gå til innhold

Han vil ikke ha sex med meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier vel det meste. Min samboer, en mann i begynnelsen av 30åra, har ikke lyst på sex om dagen! I snitt har vi vanligvis sex kanskje fire ganger i uken, noe han egentlig synes er for lite, men nå har vi hatt et opphold på over en uke. Vi har snakket sammen om det, og han sier han rett og slett har lite sexlyst nå. Begrunnelsen er at han er stresset pga. et stort prosjekt på jobben som ikke ser ut til å gå veien, samt at et nært familiemedlem sliter psykisk, noe som tynger min samboer veldig. Virker faktisk periodevis som at samboeren min er litt deprimert.

Jeg har stor forståelse for situasjonen, men samtidig er jeg redd for at han bare bruker det som en unnskyldning og at han har mistet lysten på akkurat meg. Han sier at han heller ikke har lyst til å onanere, og at det helt sikkert kommer til å ta seg opp når han får landet prosjektet på jobb om noen uker... Jeg har ikke opplevd at tidligere kjærester ikke har ønsket sex selv om de har vært i kjipe perioder i livet, og denne mannen har som regel høy appetitt på sex. I løpet av de tre årene vi har vært sammen har ikke dette vært noe problem før. Jeg sliter også med lav sexlyst (trolig som følge av p-piller), men hodet mitt er alltid klar for action og med litt ekstra oppvarming følger kroppen med også. Han har imidlertid hatt litt problemer med å godta det.

Jeg ønsker selvfølgelig ikke å presse ham nå, så jeg fikser mine behov på egenhånd. Men er redd for at han ikke skal komme til å ha lyst på meg igjen.

Hvordan bør jeg håndtere dette? Tro på ham og gi ham tid, eller forberede meg på at jeg ikke lenger klarer å vekke lysten hans og at vi dermed nærmer oss slutten...?

Anonym poster: bdb070963c8acae4d4308056cdb3e47e

Anonym poster: bdb070963c8acae4d4308056cdb3e47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så samboeren din virker deprimert, har uutholdelig mye stress på jobben, har syk familiemedlem, og han har fint forklart deg at han ikke har lyst på sex - og du gjør dette til en sak om deg? Hva skjedde med å støtte ham gjennom en tung periode og forstå at menn er heller ikke noe sexmaskiner som skal bare pule når som helst?

Jeg tror det du virkelig trenger, er å jobbe med selvsikkerheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kun gått litt over en uke, og samboeren din har gitt deg grunnen til hans nedsatte sexlyst. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at han har mistet tenningen på deg...

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så samboeren din virker deprimert, har uutholdelig mye stress på jobben, har syk familiemedlem, og han har fint forklart deg at han ikke har lyst på sex - og du gjør dette til en sak om deg? Hva skjedde med å støtte ham gjennom en tung periode og forstå at menn er heller ikke noe sexmaskiner som skal bare pule når som helst?

Jeg tror det du virkelig trenger, er å jobbe med selvsikkerheten din.

Wake up call, det trengte jeg å høre. Jeg må jobbe med selvsikkerheten, og ja, hovedfokuset mitt må ligge på å støtte min samboer. Skal ikke presse ham på dette.

Anonym poster: bdb070963c8acae4d4308056cdb3e47e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du forstår,men så sier du at du ikke forstår. Du forstår at han ikke orker,men du syns litt synd på deg selv og.

har dere andre form for nærhet?

Stakkars mannen din, du hadde ikke mye empati i denne saken..

Anonym poster: ac0355f5504c373dcf45b1bd0e842187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syntes jeg opprinnelig synd på samboeren min! Jeg er deprimert, sliter heldigvis bare i perioder og da er sexlysten like laber, så opphold på ei uke tror jeg han ville vært overlykkelig for! Høsten har vært dritt for min del, og er vel snakk om et par ganger på et par måneder! Det har ikke noe med han og gjøre, men rett og slett at lysten er totalt fraværende og ikke i det heletatt tilstedeværende!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vet du, TS, jeg skjønner din samboer fryktelig godt !

- og det hjelper ikke det spøtt dersom du krever, maser og lager "du elsker meg ikke"-drama.

Han er psykisk sliten/utslitt akkurat nå. Det er ikke mer å si om den saken.

La mannen ferdigstille prosjektet, vær der for ham, sammen med ham, ta litt vare på ham nå, - han har hodet mer enn fullt av tanker som surrer og går, - og jeg blir ikke forundret om han bekymrer seg stort for både det mennesket i hans nære familie som sliter og for prosjektet som tydeligvis nærmer seg en leveranse eller milepælsdato.

.

Han har ikke psyke til å ha sex akkurat nå.

Punktum.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke uten sex, hallo, slapp av! Ro deg ned! Mannen din trenger bare å komme seg litt og du må gi han tid.

Anonym poster: 7eb8a872a5f519d1194e07fbe69c3edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Ta deg sammen menneske! Det er bare ingen ting å bekymre seg for selv om dere har sex så ofte som 4 ganger i uka ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lysten på sex er du når det er problemer med et familiemedlem og du er shit-stresset?

Han er et menneske og ikke en dildo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...