Gå til innhold

Jenter og kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med kondom én gang, og det var forferdelig, faktisk. :P Det var ikke som å ha en pikk inni meg, men en plastikk-dings. Ikke digg.

Anonym poster: 1d192d493949a4726cf9f028e8f078c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjæresten min gjør som de fleste i denne tråden, dvs. sier hun foretrekker det uten kondom. Likevel virker det som om hun ikke bryr seg noe særlig om å droppe den. Derfor tviler jeg på at det er i nærheten av den samme forskjellen menn merker.

For meg er det såpass godt uten kondom at jeg tar sjansen på sykdommer og mulig graviditet for den nytelsen. Panikken kommer heller smygende etterpå når sexen er over og hjernen slår seg på igjen...

Endret av Eriks
Skrevet

Har møtt flere jenter som har kommet med påstander som

" å ha sex med kondom er som å spise sjokolade med papiret på " og

" hvis man skal bruke kondom - så kan man like gjerne la være å ha sex i det hele tatt "

ironisk nok er det også de samme jentene som

1) aldri har hatt sex med kondom

2) nå er alene mødre til et eller flere barn etter onenightsstands / flings

3) eller nå har blitt infertile trolig på grunn av kjønnssykdommer.

Vet ikke helt om jeg ønsker å vite hvordan du vet punkt nr. 1 om disse jentene...

Anonym poster: 36ef2d82e7ee858172d38393aef29087

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente og syntes det er utrolig mye bedre uten kondom. Har bare sex i forhold og bruker så klart p-piller når vi ikke bruker kondom og er sikre på at det ikke er noen sykdommer inni bildet :)

Jeg merker hvert fall veldig forskjell. Med kondom er sex litt, meh, egentlig. Uten kondom er det utrolig deilig, vet ikke hva det er, men kondomen gjør på en eller annen måte at man ikke treffer på noen god måte, vanskelig å forklare.

Anonym poster: ec1b972656c17b6f44bf96af2bd57241

Skrevet

Vet ikke helt om jeg ønsker å vite hvordan du vet punkt nr. 1 om disse jentene...

Anonym poster: 36ef2d82e7ee858172d38393aef29087

Å diskutere prevensjon er da ikke så tabu i 2012? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Blir som en annen her nevnte litt fortere sår med kondom, men bortsett fra det merker jeg ingen forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Blir som en annen her nevnte litt fortere sår med kondom, men bortsett fra det merker jeg ingen forskjell.

Har du forsøkt med og uten latex? Det kan hjelpe :)

Skrevet

Merker definitivt forskjell ja, og fortrekker sex uten kondom. Den er et undøvendig onde, i de tilfellene man må beskytte seg mot sexsykdommer og/eller ikke har annen prevensjon tilgjengelig.

For ikke å snakke om hvor turn off det er med styret å få den av og på...

Anonym poster: 95e4bd090bd76c309ebc5e82cce13ee6

Skrevet

En stor forskjell praktisk? Ja... Du er mye bedre sikret mot overførbare kjønnssykdommer og uønksetgraviditet.. Stor forskjell følelsesmessig? nei :laugh:

Skrevet

Finnes det noen merker dere foretrekker?

Skrevet

Har du forsøkt med og uten latex? Det kan hjelpe :)

Har ikke det, men om det blir aktuelt å bruke kondom igjen så skal jeg prøve det =)

Gift, så har ikke hatt bruk for det på en stund =)

Gjest oreokaka
Skrevet

Hater å bruke kondom, bruker det kun i krisetilfeller om jeg ikke er sikker på pilla. Myyyye bedre uten! (Hatt 1 sexpartner i 3 år så langt, og enda kjærester).

Skrevet (endret)

Misliker kondom, merker fort forskjellen for å si det mildt. Når jeg var i et fast forhold brukte vi ikke kondom. Men som singel så er det et must, selv om jeg ikke er noe glad i det.

Men ja, det er som å spise is med papiret på ;)

Endret av Nikee
Skrevet

Jeg føler ikke like mye med kondom fordi ruglingen med forhuden er ikke like fremtredende.

Men det betyr ikke at jeg lar være med å beskytte meg selv - ingen hatt, ingen sex. :)

Skrevet

Stor forskjell. Mye bedre uten.. Jeg har funnet en type som slår alle andre kondomer ned i støvlene. Tror det er uten latex. Huske ikke hva de heter nå, men skal komme tilbake når jeg kjøper nye. Er i lilla pakke tror jeg, og kjper de på apoteket.

Er så klart bedre uten, men det er stoor forskjell på sex med den kondomen og alle de andre jeg har prøvd. De værste kondomene er de der gratis kondomene

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg blir fortere sår med kondom, og så kjenner jeg jo en viss forskjell på gummi/plast og hud. Men noe krise er det ikke.

Har prøvd veldig mange forskjellige merker, og for min del så kjenner jeg ikke spesielt stor forskjell. Eneste er at jeg utviklet gummi-allergi etterhvert, så når jeg en gang i skuddåret havner hos en fyr uten mine latexfrie kondomer og må bruke Profil eller noe så blir jeg så sår at jeg ikke kan gå etterpå.

Favoritten nå er Durex Avanti Ultima, men det er bare fordi den er lettere å dra på enn RFSU sin latexfrie. For det mest irriterende med kondom er fremdeles det å stoppe opp i akten for å rulle den på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...