Gå til innhold

Jenter og kondom


pressplay

Anbefalte innlegg

Har i lang tid trodd at det bare var gutter som syntes det var forskjell på å ha sex med og uten kondom helt til ikke for lenge siden da en venninne sa at det var mye bedre uten.

Stemmer dette, jenter? Og i så fall, hvilke type kondomer (merke) foretrekker dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er mye bedre uten. Men foretrekker likevel å bruke, av mange årsaker. Merke har jeg ikke så stor formening om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell med og uten. Kan ikke si jeg merker noe forskjell fra merke til merke, syns alle er like kjipe :P

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker uten jeg og,merker det litt. men hvis han vil bruke syns jeg det er helt greit! har graviditet-skrekk:p det er fordeler å ha den på også..Som at han varer lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorable

Synes ikke det er noe forferdelig stor forskjell. Typen min har helt perfekt og det er like deilig uansett. Men ja, selvfølgelig blir det deiligere uten, men ikke enig i de over her at det utgjør så sinnsykt stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med kondom er som å pule på dildoen.. Har ikke prøvd de tynneste typene eller noe annet avansert siden jeg bare er i faste forhold med p-piller.

Anonym poster: 36ef2d82e7ee858172d38393aef29087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mye bedre uten, av en eller annen grunn. De tynneste går greit.

Anonym poster: 60f3a93b8ff6a93237656672cdd31a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd med kondom, men tenker å gjøre det neste gang jeg hoppe i høyet. Det eneste jeg tenker på er om det blir like godt.

Anonym poster: 6f233dc13546deb183e710ec0c5c813b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd med kondom, men tenker å gjøre det neste gang jeg hoppe i høyet. Det eneste jeg tenker på er om det blir like godt.

Anonym poster: 6f233dc13546deb183e710ec0c5c813b

Du må jo nesten bare prøve, for å finne ut det :)

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i lang tid trodd at det bare var gutter som syntes det var forskjell på å ha sex med og uten kondom helt til ikke for lenge siden da en venninne sa at det var mye bedre uten.

Stemmer dette, jenter? Og i så fall, hvilke type kondomer (merke) foretrekker dere?

Har møtt flere jenter som har kommet med påstander som

" å ha sex med kondom er som å spise sjokolade med papiret på " og

" hvis man skal bruke kondom - så kan man like gjerne la være å ha sex i det hele tatt "

ironisk nok er det også de samme jentene som

1) aldri har hatt sex med kondom

2) nå er alene mødre til et eller flere barn etter onenightsstands / flings

3) eller nå har blitt infertile trolig på grunn av kjønnssykdommer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kondom gjør noe med fuktigheten der nede og det igjen gjør at jeg fortere blir sår. Men det er uansett uaktuelt å ha sex uten kondom før man har testet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt flere jenter som har kommet med påstander som

" å ha sex med kondom er som å spise sjokolade med papiret på " og

" hvis man skal bruke kondom - så kan man like gjerne la være å ha sex i det hele tatt "

ironisk nok er det også de samme jentene som

1) aldri har hatt sex med kondom

2) nå er alene mødre til et eller flere barn etter onenightsstands / flings

3) eller nå har blitt infertile trolig på grunn av kjønnssykdommer.

Jeg kan hvertfall avkrefte dine tre punkter, hører ikke hjemme i noen av kategoriene dine. Kjenner heller ingen andre jenter som hører inn under her, så tror nok dette må være rimelig tilfeldig.

Kondom er rett og slett ikke like digg som uten, men selv om man synes det så betyr jo ikke at man har seg med alle og enhver og atpåtil gjør det uten beskyttelse.

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan hvertfall avkrefte dine tre punkter, hører ikke hjemme i noen av kategoriene dine. Kjenner heller ingen andre jenter som hører inn under her, så tror nok dette må være rimelig tilfeldig.

Kondom er rett og slett ikke like digg som uten, men selv om man synes det så betyr jo ikke at man har seg med alle og enhver og atpåtil gjør det uten beskyttelse.

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

At du mener det er best å ha sex uten kondom gjør det ikke til en universell sannhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At du mener det er best å ha sex uten kondom gjør det ikke til en universell sannhet. :)

Nei, men heller ikke det at du mener at de som ikke liker sex med kondom er løse alenemødre som aldri har hatt sex med kondom, eller den siste typen som ikke kan få barn. :)

Når du skriver slik, som om det skulle være en sannhet, må du regne med at noen vil motsi det du skriver.

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men heller ikke det at du mener at de som ikke liker sex med kondom er løse alenemødre som aldri har hatt sex med kondom, eller den siste typen som ikke kan få barn. :)

Når du skriver slik, som om det skulle være en sannhet, må du regne med at noen vil motsi det du skriver.

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

Har fri diktning blitt en helt ny trend på KG, eller...? :klo:

For Guds skyld.

Ikke les posten min før du "gjengir" den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri diktning blitt en helt ny trend på KG, eller...? :klo:

For Guds skyld.

Ikke les posten min før du "gjengir" den.

Har møtt flere jenter som har kommet med påstander som

" å ha sex med kondom er som å spise sjokolade med papiret på " og

" hvis man skal bruke kondom - så kan man like gjerne la være å ha sex i det hele tatt "

ironisk nok er det også de samme jentene som

1) aldri har hatt sex med kondom

2) nå er alene mødre til et eller flere barn etter onenightsstands / flings

3) eller nå har blitt infertile trolig på grunn av kjønnssykdommer.

Nå ville jeg i grunn bare svare på din post med at man ikke behøver å tilhøre noen av dine kategorier for å misslike kondom.

Forøvrig er det alltid like morsomt å sitere deg ;)

Anonym poster: 73823cf285f7311db92ab3c3835f9d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...