Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig matvekt? ikke digital, ettersom det blir mye dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Clas Olsson...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har en digital stålvekt fra IKEA. Den er veldig presis, egner seg også som brevvekt. Tror ikke den er dyr, men fikk den som gave....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har denne, kjøpt på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan jo kanskje informere at jeg bor i kristiansand og at IKEA er langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan jo kanskje informere at jeg bor i kristiansand og at IKEA er langt unna Men det går vel an å bestille fra Ikea? Dersom du likte den til Miss-Tricky? Ellers så finner du matvekter alle steder som selger kjøkkenutstyr, og også på nille f.eks. Der har de Melissa matvekter. Kanskje ikke fullt så god kvalitet, men veldig billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. mars 2004 #7 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har en liten sak fra OBS, tror ikke den kostet mer enn 50-60 kroner, så du kan kanskje forsøke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #8 Del Skrevet 4. mars 2004 Har du sjekket hos Jernia? Vi fikk vekt av svigers for en stund siden. Den er digital, men jeg tror ikke den koster mer enn 198,-. Virker som at den er ganske nøyaktig. Husker ikke hva den heter, men det kan jeg sjekke hjemme dersom det er interessant. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 4. mars 2004 #9 Del Skrevet 4. mars 2004 De fleste butikker som selger kjøkkenutstyr selger slike små vekter med plastbolle øverst. Koster rundt 50-100kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #10 Del Skrevet 5. mars 2004 Takk takk for alle tips! tror jeg tar meg en tur innom nille jeg, eller noen andre butikker, orker ikke bestille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. mars 2004 #11 Del Skrevet 5. mars 2004 Biltema har en til 60 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #12 Del Skrevet 5. mars 2004 Har de? tusen takk! da går jeg innom der neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #13 Del Skrevet 5. mars 2004 uuups.. vel.. ^^ det var meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. mars 2004 #14 Del Skrevet 11. mars 2004 Må bare si takk for tips enda en gang, jeg fant en matvekt idag på Pytt i Panne (noe av det samme som Nille) til bare 60 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #15 Del Skrevet 11. mars 2004 Fant en på Nille til 100 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå