Dyregod Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #1221 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hjelp, ny design på forumet, jeg føler det så forvirrende... Her går det bedre med mamma, men jeg sliter litt for tiden. Har fått (eller kanskje hatt hele tiden) en fødselsdepresjon. Så har endel tunge dager, men får hjelp på helsestasjonen og håper på bedre tider Jeg har gode dager også da! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #1222 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg kommer med mer når jeg har litt overskudd. Er jo gått å "få ut" litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 1. november 2015 #1223 Del Skrevet 1. november 2015 Godt å høre at det går bedre med mammaen din. Og at du får hjelp på helsestasjonen. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. november 2015 #1224 Del Skrevet 2. november 2015 Stoooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå