Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvilke interiørblader leser du? Og hvilket er favoritten? Jeg har nettopp startet et abonnement på Bonytt, men er veldig usikker på om dette er det beste bladet. Jeg foretrekker norske blader, for dermed lettere kunne finne de produktene som er i artiklene. Men er norske interiørmagasiner bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har sagt opp ab. på Bonytt. Ble så lei av alle funkisvillaene med Le Corbusier-stol i kuskinn og glassbyggerstein.... Jeg har gammelt hus, og synes jeg finner masse god inspirasjon i det svenske Hus & Hem. Ellers blir interiørbladene frykelig mye blanke reklamer, og lite eksempler på hvordan vanlige mennsker kan innrede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg abonere på Maison og synes det er bra. Gode ideer om hvordan møblere og hvilke farger en skal velge. Dette er et norsk blad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Bonytt er veldig fancy, og ikke så veldig inspirerende. Egentlig har jeg gitt opp, men lurer på om Elle Interiør er noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 Varierer mellom disse: Elle interiør Maison Bo bedre Bonytt Hus & Hem Abonnerer ikke på noen av de, tar det som ser mest interessant ut der og da. Sambo kjøpte et blad til meg i går som heter "Design:interiør", noen som har hørt om det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zup Skrevet 8. mars 2004 #6 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg abonnerer på Bonytt, Elle Interiør og Interiørmagasinet. De to siste er jeg veldig glad i. Bonytt er jeg ikke like begeistret for, det varierer veldig fra nummer til nummer hvor interessant det er. Jeg vurderer å si opp Bonytt og heller abonnere på Hus & Hem. Elsker nemlig å kose meg med GODE interiørblader! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. mars 2004 #7 Del Skrevet 8. mars 2004 Gjentar meg selv nå tror jeg. Men jeg kjøper ikke slike blader lenger. I stedet kjøper jeg bøker og er medlem i Bokklubben kunst og interiør. Masse fine bøker med ting som kan realiseres. Synes at bladene er stappfulle av reklame og interiør som ikke passer meg. Føler at jeg kaster masse penger ut av vinduet hver eneste gang jeg faller for fristelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 8. mars 2004 #8 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg eelsker interiør blader, kjøper nok alt for mange.. Abonnerer på disse: *Bonytt *Bo Bedre *Design Interiør I tillegg kjøper jeg gjerne Maison, Hus og Hem etc. Jeg liker Bonytt godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #9 Del Skrevet 14. mars 2004 Liker best Bo bedre jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2004 #10 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå har jeg forsket litt på disse bladene, og kommet frem til at det er stor forskjell mellom dem. Jeg har lest de to siste utgavene av Bo Bedre, og synes også at dette var et kjempebra blad. Er dette nytt? Maison syntes jeg har for mye om "nips-tips", altså om småting man kan kjøpe i de typiske interiørbutikkene. Jeg liker best artikler av typen "loftsleilighet på Frogner" og "fra mørk og trangt til lyst og åpent". Misliker alt som heter nips, og Maison hadde derfor ikke mye å tilby meg. Jeg kjøpte også dette nye bladet som heter Country (er det Design:interiør?) og det syntes jeg var skikkelig dårlig. Helt uten innhold liksom. Nå er det Elle Interiør som står for tur. Det har tidligere vært en favoritt, men det er noen måneder siden sist jeg kjøpte dette. Jeg synes bladene har lett for å repetere seg selv, så det er greit med en pause innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 15. mars 2004 #11 Del Skrevet 15. mars 2004 Er rimelig hekta på interiørblader, og en periode kjøpte jeg stort sett alt jeg kom over! :o Nå har jeg imidlertid klart å bli litt mer selektiv, og det er egentlig veldig få jeg faktisk liker. Blader som Maison, Bonytt og Bo Bedre blir for mye design og for lite inspirasjon for meg, er ikke spesielt opptatt av hva som er de hotteste designmøblene for tiden liksom. Det jeg liker aller best er faktisk norske Elle Interiør! Liker stilen deres (lett blanding av alt mulig, litt sånn som meg selv), og de har alltid mange 'hjemme hos' artikler, som er det jeg liker best. På en god andreplass kommer danske Boligmagasinet, dette synes jeg er litt likt Elle, i tillegg til at de har en del mer praktiske tips om hvordan man 'gjør det selv'. De har også ofte slike 'makeover' artikler der de hjelper 'vanlige' folk med å pusse opp (f.eks med et budsjett på 1000 kr), i tillegg til 'Spør Ekspertene' og igjen, mange 'hjemme hos' artikler. Bortsett fra disse to er det ingen interiørblader jeg kjøper på fast basis. Britiske Elle Decoration er bra innimellom, det er også Living Etc. Hus&Hem har jeg kjøpt et par ganger, men er ingen stor fan...Skulle ønske det fantes flere bra interiørblader!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå