Gå til innhold

Ifølge internettet er jeg A-seksuell


SubHuman

Anbefalte innlegg

Ja tok denne testen: http://www.spiritual-endeavors.org/free/Ptest.htm

På spørsmål 9 og 10 svarte jeg dette: 9: Det er en bekk, eller er mer som at jeg har sølt vann på bakken, veldig lite vann og kunne like gjerne ha gått i den og da ville jeg bare blitt såvidt våt under skoen.

10: Jeg hopper over den.

Betyr det at jeg er aseksuell eller veldig lite kåt? ^^ Vel vel, lærer noe nytt hver dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Det er visst jeg også. Basert på en test uten ett spørsmål om sex.

Anonym poster: fdc5ee5141299b008f78f0c42473d867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmål to så jeg for meg elefant (skog eller ei) - og at jeg koste med den... Er det en god ting? :gjeiper:

Jeg ønsker å drikke av kjæresten min da, så det lover godt for han - selv om jeg så for meg en bitteliten innsjø :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Who are you walking with? MY DOG.

8. What do you do with the cup? THROW IT IN THE TRASH.

"Your disposition of the cup is representative of your attitude toward the person in number 1."

Stakkars hunden min.....

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Who are you walking with? MY DOG.

8. What do you do with the cup? THROW IT IN THE TRASH.

"Your disposition of the cup is representative of your attitude toward the person in number 1."

Stakkars hunden min.....

Hehe nesten like ille som meg:

1: Jeg går alene i skogen.

8: Tråkker på koppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk alene i skogen, spisesalen min hadde hverken mat, blomster eller mennesker i seg, og bekken i hagen hoppet jeg over :( Men dyret var en kanin, og koppen var av metall og jeg tok den med meg, så alt er ikke bare galt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Jeg gikk sammen med kjæresten i skogen, møtte på valpen min, lekte og koste med den, hadde et stort lyst hus med lave gjerder rundt, stort lys spisestue med dekket bord og masse lys, fant en plastikkopp fra ikea =P og plukket den opp, så en liten fiskedam og valgte å gå rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte svær innsjø og jeg valgte å svømme over fordi jeg ikke ville gå rundt... Så det vil si at jeg er veeeldig sensuell og sex er veeeeldig viktigt for meg?

Jaja... får vel finne meg et mannebein et sted da...? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte svær innsjø og jeg valgte å svømme over fordi jeg ikke ville gå rundt... Så det vil si at jeg er veeeldig sensuell og sex er veeeeldig viktigt for meg?

Jaja... får vel finne meg et mannebein et sted da...? :wow:

:lur: "Throws a bone"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tok denne testen: http://www.spiritual.../free/Ptest.htm

På spørsmål 9 og 10 svarte jeg dette: 9: Det er en bekk, eller er mer som at jeg har sølt vann på bakken, veldig lite vann og kunne like gjerne ha gått i den og da ville jeg bare blitt såvidt våt under skoen.

10: Jeg hopper over den.

Betyr det at jeg er aseksuell eller veldig lite kåt? ^^ Vel vel, lærer noe nytt hver dag :D

Bare jeg som er dritteit på data, eller fungerer ikke linken? aaah!! Jeg vil se hva jeg er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så for meg en stor dyp innsjø, og jeg måtte kle av meg alle klærne og svømme over den. Hmmmm.... :lur:

Koppen var av stein og jeg helte vann i den og drakk av den. Men fikk ikke taket på hva materialet egentlig betydde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som er dritteit på data, eller fungerer ikke linken? aaah!! Jeg vil se hva jeg er!!

Funker den, mmen bare sett dette (i spoileren)

1. You are walking in the woods. Who are you walking with?

2. You are walking in the woods. You see an animal. What kind of animal is it?

3. What interaction takes place between you and the animal?

4. You walk deeper into the woods. You enter a clearing and before you is your dream house. Describe its size.

5. Is your dream house open, or surrounded by a fence?

6. You enter the house. You walk to the dining area and see the dining room table. Describe what you see on and around the table.

7. You exit the house through the back door. Lying in the grass is a cup. What material is the cup made of (ceramic, glass, paper, etc.)?

8. What do you do with the cup?

9. You walk to the edge of the property, where you find yourself standing at the edge of a body of water. What type of body of water is it ?

10. How will you cross the water?

inn i google så finner du den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...