Amarone Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg liker fotball og kommer nok til å se en del kamper - men også en del kamper jeg i utgangspunktet ikke ville giddet å se på fordi kjæresten okkuperer tv'n... Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Skal ikke se en eneste kamp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 Skal definitvit ikke se. Ble møkkalei av fotball (og forsåvidt all annen slags idrett også -VM, OL osv.) en gang på slutten av 90-tallet. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mai 2002 #4 Del Skrevet 31. mai 2002 Nei, nei og atter nei! Nei, skal ikke se VM, absolutt ikke Ukas kampord: Ja til Nei!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 31. mai 2002 #5 Del Skrevet 31. mai 2002 VM? Nei, absolutt ikke. Skal mye til før jeg benker meg ned foran TV på den årstida her! Men ære være dem som liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avatar Skrevet 31. mai 2002 #6 Del Skrevet 31. mai 2002 Klabert Skal få med meg alle fire kampene som er tilgjengelige på min tv...*sukk*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. mai 2002 #7 Del Skrevet 31. mai 2002 NEEEEEEEEEEEEEI!!! JIPPI ...og mannen min liker heller ikke fotball, så her i heimen er det heldigvis fotballfri sone! Synes fotball er direkte drepende kjedelig; min fotballinteresse strekker seg til å heie på mine to håpefulle som spiller på hvert sitt småguttlag. - Men det blir selvfølgelig noe helt annet!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. mai 2002 #8 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg tror ikke det blir sett sååååå mye på fotballen akkurat.Men de utrolig skjønne gutta med DE snexy beina????? Jepp,no doubt about that 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 31. mai 2002 #9 Del Skrevet 31. mai 2002 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. mai 2002 #10 Del Skrevet 31. mai 2002 helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 31. mai 2002 #11 Del Skrevet 31. mai 2002 Argh, hvor lenge har de tenkt å holde på? Visste ikke det var VM engang. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 31. mai 2002 #12 Del Skrevet 31. mai 2002 Finalen spilles 29 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 31. mai 2002 #13 Del Skrevet 31. mai 2002 Nei, jeg skal ikke se litt VM engang. Heldigvis bryr ikke Sambis seg om fotball heller, så jeg tenker vi heller ser noen gode filmer eller gjør andre morsomme ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mai 2002 #14 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg skal se noe, men har ikke Canal Digital, så jeg er avhengig av venner eller puber. Det blir i såfall første fotball VM siden 1974 jeg ikke følger intenst via TV skjermen. Fotball er og blir engasjerende, men det er ikke lenger noe jeg må sitte å se. Savner mer mine turer til England for å gå på kamper der! Noe blir det, men mer tilfeldig! med fotballhilsen _________________ ¤Kris¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-05-31 22:41 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 31. mai 2002 #15 Del Skrevet 31. mai 2002 Vil helst slippe, men blir vel tvangsforet med noen kamper. Sambo digger fotball, så det sier vel sitt. Heldigvis så har jeg jo pc'n da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melizza Skrevet 31. mai 2002 #16 Del Skrevet 31. mai 2002 Abselutt ikke, men blir tvangsforet. Får vel en statue av en mann i en stol. Akkurat nå streiker jeg ikke for bedre lønn , men mot fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #17 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja helt klart, selvfølgelig litt synd at ikke Norge er med. Synes fotball VM er ett av de kuleste sportsarrangemanger som er, noe spes med det liksom, kanskje det er pga. alle de fine gutta. Klem Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. juni 2002 #18 Del Skrevet 6. juni 2002 Ja, jeg skal få med alle kamper jeg kan, men skal ikke bestille noe jeg heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 7. juni 2002 #19 Del Skrevet 7. juni 2002 Det er klart, ser så mye fotball som mulig... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå