latterbox Skrevet 13. november 2012 #1 Del Skrevet 13. november 2012 sitter å ser litt på skjørt å falt veldig for dette http://www.zalando.no/desigual-cription-skjort-sort-de121b016-802.html men tror ikke det vil passe da jeg har litt former og litt stor rompe str. 44 i jeans ca.. men likte den stilen på skjørte med trykke på osv, men kanskej en annen passform er bedre til meg? hva tror dere ? tar imot ideer og inspill med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. november 2012 #2 Del Skrevet 14. november 2012 Hvis man har litt stor rumpe synes jeg pencilskirts er noe av det fineste. Men da må man like at de fremhever formene også, da. Men så lenge det skjørtet du linker til passer til stilen din, så ser jeg ikke noe i veien for at det ikke skal fungere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbox Skrevet 25. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2012 hmm, er litt usikkert ser ikke vulgært ut hvis man har litt store former å velger et blyant skjørt? Noen som har noen bilder som illistrerer hva som er hot/not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #4 Del Skrevet 25. november 2012 Det skjørtet så ikke helt heldig ut rundt hoftepartiet, satt ikke bra på modellen i det hele tatt og jeg ser for meg en stor rumpe som ikke er rund og jevn ikke vil se så bra ut.. Typiske "circle skirt" synes jeg sitter bra på folk med store hofter og rumpe. Anonym poster: d769eca4e1d1de6a4208b2aeaca4c728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå