Ejlanka Skrevet 13. juli 2002 #41 Del Skrevet 13. juli 2002 1. Står opp og finner frem klær jeg skal ha på meg. 2. Dusjer og tar på linser. 3. Kler på meg. 4. Sminker meg. 5. Ordner håret. (det verste jeg gjør) 6. Spiser frokost. 7. pusser tenner. Og så er jeg klar for nok en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #42 Del Skrevet 15. juli 2002 Er dessverre prototypen på et B - menneske - ingenting kan forføre meg som en varm god seng kan!! Har hatt gode intensjoner om å bli en morgenfugl - tenk for en fanatisk start på dagen med en kjapp joggetur, en god dusj og en god frokost, og man har planlagt dagens antrekk kvelden før! Meeeen - ikke denne jenta nei! Mobiltelefonen ringer 0720 - uten reaksjon, da jeg VET den ringer igjen 0730. Kan like gjerne vente til da. Et sted mellom 0730 og 0740 kryper jeg ut av sengen og inn i dusjen. Jeg har stort sett mellom 10 og 15 minutter til rådighet. Stuper så inn i klesskapet mitt, det jeg finner først, blir dagens vinner .Rekker å ta meg et eple i hånden, og senest kl 0750 er jeg i bilen min - klar til å kjøre på jobb! Og hver dag tenker jeg: IDAG skal jeg legge meg tidlig, og IMORGEN skal jeg begynne mitt nye liv som sprek og spenstig morgenfugl..... selvbedrag er verdens sannhet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millus Skrevet 16. juli 2002 #43 Del Skrevet 16. juli 2002 For noen morgener dere har.. Når jeg begynner tidlig, ser morgene slik ut : 1: Dra seg lengst mulig 2: Tisse, dusje og tørke 3: Kle på seg og ta på maskara, strikk i håret 4: ut og avgårde til jobb.. Når jeg begynner sent, er de omtrent like, men da ligger jeg enda lenger, og vimser rundt i leiligheten mellom hvert punkt, slik at jeg alikevell får litt dårlig tid til jobb :-? >Hvis kjæresten sover over, er det alltid litt tid til morgenkos, borsett fra hvis jeg jobber tidlig og blir skikkelig gretten når han er treig om morgenen.. Er bare LITT morgengretten, da.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. juli 2002 #44 Del Skrevet 18. juli 2002 står opp alt etter når jeg begynner, hiver litt vann i ansiktet og prøver å komme meg ut av komalignende tilstand, forbanner det meste og de fleste, grer håret og setter det som regel i hestehale, sminker meg lett, sluker pillene som skal spises,tar med meg nøkler, veske og lommebok og drar avgårde, uten å spise frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. juli 2002 #45 Del Skrevet 24. juli 2002 I sommerferien har jeg gått og lagt meg kl 07:00, stått opp kl 12:30. Spist frokost, kledt på meg. Besøkt venner - gg mer gjør jeg liksom ikke. Det som er så fint med å være hjemme i ferien er at man slipper å stå i én time på badet når man vil legge på make-up.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smileysn@hotmail,com Skrevet 28. juli 2002 #46 Del Skrevet 28. juli 2002 Min morgen er preget av tid på badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest [email protected] Skrevet 28. juli 2002 #47 Del Skrevet 28. juli 2002 Min morgen er preget av tid på badet! Står opp 7.00 dusjer i 10 min,fuktighetskrem fra loreal og deo parmfyme vercace,skum i håret fhøn i ca 10 min.Så prosjekt sminke, Concealer for ringer under øynene, foundation max factor.... terracotta pudder... highlight på kinnben og over øyet,beige øyenskygge over hele låkket varierer farger etter humør...mye bruntoner fra isadora eller noe crazy som lilla blått elller grønnt! Tørr eyeliner sort på våtkant, evt sort flytende over øyet,tollag av loreals mascara.. Lippgloss er must,når det er ut påbyen en mørk rødtone påleppene! håret styles til slutt med redken whater chine wax... kle på seg,spise ett knekkebrødmed sunt pålegg og en kopp te + 2 glass vannfor fordøyelsen!Pusse tenner,sjekke at alt ermed i vesken,siste look i speilet før jeg løper til bussen. Alt tar vell ca 1 time og 10 min nøyaktig....Skal jeg noe spess tar jeg meg 10 ekstra min på makeupen! Så der det var min dag.... utseende er viktig,nesten viktigere enn frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest [email protected] Skrevet 28. juli 2002 #48 Del Skrevet 28. juli 2002 Min morgen er preget av tid på badet! Står opp 7.00 dusjer i 10 min,fuktighetskrem fra loreal og deo parmfyme vercace,skum i håret fhøn i ca 10 min.Så prosjekt sminke, Concealer for ringer under øynene, foundation max factor.... terracotta pudder... highlight på kinnben og over øyet,beige øyenskygge over hele låkket varierer farger etter humør...mye bruntoner fra isadora eller noe crazy som lilla blått elller grønnt! Tørr eyeliner sort på våtkant, evt sort flytende over øyet,tollag av loreals mascara.. Lippgloss er must,når det er ut påbyen en mørk rødtone påleppene! håret styles til slutt med redken whater chine wax... kle på seg,spise ett knekkebrødmed sunt pålegg og en kopp te + 2 glass vannfor fordøyelsen!Pusse tenner,sjekke at alt ermed i vesken,siste look i speilet før jeg løper til bussen. Alt tar vell ca 1 time og 10 min nøyaktig....Skal jeg noe spess tar jeg meg 10 ekstra min på makeupen! Så der det var min dag.... utseende er viktig,nesten viktigere enn frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå