AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #21 Del Skrevet 13. november 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Ascariasis Anonym poster: 6f6197fbab286a0cfd1f7923ead5fb91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #22 Del Skrevet 13. november 2012 Men hva har legen din sagt til deg at det er da? Anonym poster: 22a00318c0cd2f6fce25f232c1fd1079 Hans (og min) teori er at det billigste dopapiret er laga av resirkulert papir som er behandla med mye kjemikalier. I tillegg er det ganske grovt og kan gjøre en irritasjon pga kjemikalier verre ved å raspe opp baki der... Noe klart svar fikk jeg aldri, beklager. For meg ble heldigvis alle problemer borte ved å bruke det vanlige, myke papiret igjen. Hører jo i tråden her at det er mange andre ting som kan være problemet også da. Håper du finner ut av det, vet godt hvor ille det kan være å klø sånn Anonym poster: ec6778b0e9efbdd65bc8352e21f61dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #23 Del Skrevet 14. november 2012 Den barnemark-kuren (som heter Vermox) er reseptfri, billig, fås på ethvert apotek, og fjerner plagene nærmest på dagen hvis det er barnemark det er snakk om. Ikke har den noen bivirkninger, og det er ikke fare for resistens. SÅ bare gå og kjøp en pakke. Du tar en pille, venter en uke, tar en pille til, og that's it. Ser ingen grunner til ikke å forsøke i alle fall, for det du beskriver høres veldig klassisk ut. Anonym poster: 6d84245577cd55682e801d7a7c10376e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. november 2012 #24 Del Skrevet 14. november 2012 barnemark-folka Anonym poster: 00be46bfc7bc20a225c1aef2c42b2121 Fikk meg til å fnise ukontrollert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #25 Del Skrevet 14. november 2012 Men hva har legen din sagt til deg at det er da? Anonym poster: 22a00318c0cd2f6fce25f232c1fd1079 Legen sa ikke så mye. Han tok en titt i et sekund, og sa det var hemorider. Ga meg en mild resept og jeg tok den. Jeg dro tilbake og sa det ikke hadde gitt seg, og han ga meg en ny resept som var litt sterkere (uten å ta en titt). Det ble ikke nevnt noe om barnemark, men hadde vært greit å krysse av det på The bucket list TS Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #26 Del Skrevet 14. november 2012 Merkelig spørsmål. Men barberer du deg i rumpa? Det kan føre til kløe. Jeg barberer meg ikke i rompa Har heller ikke tatt noe anal-bleking, hvis det er ditt neste spørsmål Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #27 Del Skrevet 14. november 2012 Har du hørt med Thomas Giertsen? Ja SEFF! Jeg lever og ånder for AC3 jo Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. november 2012 #28 Del Skrevet 14. november 2012 Legen sa ikke så mye. Han tok en titt i et sekund, og sa det var hemorider. Ga meg en mild resept og jeg tok den. Jeg dro tilbake og sa det ikke hadde gitt seg, og han ga meg en ny resept som var litt sterkere (uten å ta en titt). Det ble ikke nevnt noe om barnemark, men hadde vært greit å krysse av det på The bucket list TS Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdfa Husk å drikke mye vann og spise fiberrik kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym345663 Skrevet 1. april 2013 #29 Del Skrevet 1. april 2013 Flaut. jeg hadde det før men du burde kvitte deg med dem for de lager familie og det bli bare fler og flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar Sikker på det ikke er hår? Jeg må barbere meg. Om ikke begynner det å klø som et helvete 😅 Anonymkode: 203f5...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 13.11.2012 den 17.16): I snart to år har det klødd i rompehullet. Det føles som om en eller annen er borti der med en fjer. Utrolig ubehagelig, og nå er flere underbokser blitt hull i, fordi jeg klør og klør. Det var verre før. Da våknet jeg av at jeg kødde. Når jeg ikke hadde på bokseren, så gikk det ut over laken og sengetøy, og det ble sånne brune flekker på det. Dette sluttet jeg med etterhvert, men våknet istede opp med gule fingre. Enkelte ganger må jeg nesten grave ut rævhølet!! Utrolig ubehagelig. Jeg har vært hos legen et par ganger og fikk sånn patron som jeg måtte dytte opp i fisehullet. En gang om dagen. Husker ikke hvor lenge. Sikkert en uke. Dette hjalp jo litt, men det kommer jo tilbake. Er flaut å gå til legen og be han se mer på analen, og nå lever og ånder jeg for AC3. Det hjelper mot kløe hver natt, men det gir seg jo ikke. Jeg må innrømme at avføringen er fin, men kanskje jeg tørker meg for hardt i rompa? Vil dette gi seg. Har gått lenge nok nå synes jeg. Har gjort alt. Har til og med tatt imot bæsjen (med papir vel og merke) og studert den på nært hold, for å se om det var noen vite mark/ormer inni der. Det beveget seg ikke i bajsen men noe må det være. Si fra hvis dere har noe erfaringer! Please. Klem fra analkløeren Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdfa Hvorfor har du hentet opp en tråd fra 2012? Anonymkode: 408f1...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 13.11.2012 den 17.16): I snart to år har det klødd i rompehullet. Det føles som om en eller annen er borti der med en fjer. Utrolig ubehagelig, og nå er flere underbokser blitt hull i, fordi jeg klør og klør. Det var verre før. Da våknet jeg av at jeg kødde. Når jeg ikke hadde på bokseren, så gikk det ut over laken og sengetøy, og det ble sånne brune flekker på det. Dette sluttet jeg med etterhvert, men våknet istede opp med gule fingre. Enkelte ganger må jeg nesten grave ut rævhølet!! Utrolig ubehagelig. Jeg har vært hos legen et par ganger og fikk sånn patron som jeg måtte dytte opp i fisehullet. En gang om dagen. Husker ikke hvor lenge. Sikkert en uke. Dette hjalp jo litt, men det kommer jo tilbake. Er flaut å gå til legen og be han se mer på analen, og nå lever og ånder jeg for AC3. Det hjelper mot kløe hver natt, men det gir seg jo ikke. Jeg må innrømme at avføringen er fin, men kanskje jeg tørker meg for hardt i rompa? Vil dette gi seg. Har gått lenge nok nå synes jeg. Har gjort alt. Har til og med tatt imot bæsjen (med papir vel og merke) og studert den på nært hold, for å se om det var noen vite mark/ormer inni der. Det beveget seg ikke i bajsen men noe må det være. Si fra hvis dere har noe erfaringer! Please. Klem fra analkløeren Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdfa Jeg har alltid slitt med kløe. For min del er det eksem som er årsaken. Dumme meg gjorde det uvitende med å bruke kroppsåpe på intimområdene også. Det hjalp veldig å gå over til Asan, og av og til kun bruke vann. I de verste periodene var det parfymefrie våtservietter etter dobesøk, og A-krem som hjalp meg. Eksemen er så og si borte, men hårrøttene kan skape trøbbel for meg om håret driver å irriterer. Det har jeg løst ved å barbere der bak etter hver dusj. Nå kan jeg ikke huske sist det var så ekstremt. Klør fortsatt litt, men ikke så mye at det går ut over livskvaliteten. Anonymkode: 5b642...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #33 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor har du hentet opp en tråd fra 2012? Anonymkode: 408f1...0c8 Jeg er glad vedkommende gjorde det. Dette er like relevant for mange nå som da. Anonymkode: 5b642...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #34 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er glad vedkommende gjorde det. Dette er like relevant for mange nå som da. Anonymkode: 5b642...90c Løsningen i denne tråden kan ikke jeg finne. Så da er tråden verdiløs. Anonymkode: f4970...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #35 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 13.11.2012 den 17.16): I snart to år har det klødd i rompehullet. Det føles som om en eller annen er borti der med en fjer. Utrolig ubehagelig, og nå er flere underbokser blitt hull i, fordi jeg klør og klør. Det var verre før. Da våknet jeg av at jeg kødde. Når jeg ikke hadde på bokseren, så gikk det ut over laken og sengetøy, og det ble sånne brune flekker på det. Dette sluttet jeg med etterhvert, men våknet istede opp med gule fingre. Enkelte ganger må jeg nesten grave ut rævhølet!! Utrolig ubehagelig. Jeg har vært hos legen et par ganger og fikk sånn patron som jeg måtte dytte opp i fisehullet. En gang om dagen. Husker ikke hvor lenge. Sikkert en uke. Dette hjalp jo litt, men det kommer jo tilbake. Er flaut å gå til legen og be han se mer på analen, og nå lever og ånder jeg for AC3. Det hjelper mot kløe hver natt, men det gir seg jo ikke. Jeg må innrømme at avføringen er fin, men kanskje jeg tørker meg for hardt i rompa? Vil dette gi seg. Har gått lenge nok nå synes jeg. Har gjort alt. Har til og med tatt imot bæsjen (med papir vel og merke) og studert den på nært hold, for å se om det var noen vite mark/ormer inni der. Det beveget seg ikke i bajsen men noe må det være. Si fra hvis dere har noe erfaringer! Please. Klem fra analkløeren Anonym poster: 8bae2ba18a42bc3256cbebb500c6fdf Anonymkode: ffcc1...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #36 Del Skrevet 20. januar Sitat Ett tips er å sjekke deg ha en hudlege.. Linchen er en hudsykdom som kan gi kløe i anus. Anonymkode: ffcc1...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #37 Del Skrevet 20. januar 11 fuckings ÅR senere så skal denne komme opp igjen ?? Hva faen feiler det folk? Anonymkode: 471dc...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #38 Del Skrevet 20. januar Noen av oss klør bak av mat vi spiser. Jeg klødde en periode for mange år siden, men det ble slutt da jeg kuttet ut kiwi. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 11 fuckings ÅR senere så skal denne komme opp igjen ?? Hva faen feiler det folk? Anonymkode: 471dc...b70 Selv om én har fått løst sitt problem, kan det vel hende at noen annen har det samme problemet. Bedre å samle alle rådene i en tråd enn å lage mange. Anonymkode: 0844e...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå