Gå til innhold

Får aldri orgasme ved sex :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det tror jeg er aldeles korrekt observert.

Det er derfor rådet fra BM2 i dette tilfellet synes å være en inner-tier:

Vi er nok aldeles enige ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at rådet til BM2 er innertier. Det som også kan hjelpe er knipeøvelser. Selv om man allerede er god og trang, vil disse musklene kunne stimulere så mye at det vil kunne bli enklere å komme. Det kan hjelpe å få fokuset litt bort fra stresset ved å komme også. Ta øvelsene, gi faen, lek masse med typen. Le sammen og ufarliggjør hele greia. Sex skal ikke være så forbannet seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er vi på det mentale plan. Da må faktiks du, for deg selv, finne ut hva som fungerer og ikke fungerer. Så må du snakke med vedkommende som forsyner deg med ståkuk for anledningen om hvordan ting ligger an. Er du heldig så får du en ståkuk-leverandør som ikke lager noe nummer utav det og som tar deg som du kommer. Da vil du etter hvert komme. Det handler i bunn og grunn om å lete uten å stresse. Da er nok ståkuk-leverandøren en vesentlig faktor i det hele.

Du kan jo prøve å snu litt på flisa. La han massere, fingre, knulle og slikke deg, men nekt deg selv orgasme. Se hvor mye du klarer å nyte uten å komme. Bruk en flaske baby-oil og ha kåte opplevelser sammen der du har orgasmeforbud.

Uansett, det hjelper alltid å gi litt faen :)

Jeg fikk sopp etter å ha brukt babyolje i underlivet, så det anbefaler jeg IKKE.

Anonym poster: b7adf1753a67c4af06ad0ab2296ef882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at du ikke må tenke så mye på det. Det blir det samme hvis du ikke får sove, da hjelper det lite å tenke "nå må jeg sovne!".

Det som er avgjørende er å finne riktig rytme på stimuleringen, den må øke gradvis. For å finne rytmen er det helt avgjørende at du som kvinne gir små signaler om hva han gjør som er riktig, og feil, du er den eneste som kjenner din rytme, og den kan variere fra gang til gang. Mao, lag lyd, det er et språk menn forstår ;).

Ikke ha orgasme som mål, målet bør være at du skal ha det bra, da kommer du dit du vil.

(Ps: Det er selvsagt viktig at du ikke lager lyder for å late som at du har det bra, da blir det komplett forvirring.)

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sopp etter å ha brukt babyolje i underlivet, så det anbefaler jeg IKKE.

Anonym poster: b7adf1753a67c4af06ad0ab2296ef882

Det er sikkert lurt å bruke en naturlig olje (f.eks jojobaolje, mandelolje, muligens oliven- eller rapsolje) i stedet for en mineralolje (som vanlig babyolje stort sett er). Ikke for at jeg har erfaring fra å bruke naturlige oljer som annet enn erstatning for fuktighetskrem, men jeg innbiller meg i hvert fall at oljer som faktisk absorberes av huden, i stedet for oljer som legger seg som en hinne utenpå og stopper igjen porer, har mindre sjanse for å gi deg sopp.

Anonym poster: 05e25c03fd09b39d4a75db42ddd72be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, her var det en del ting å tenke på.. Takk! :)

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner trenger ikke orgasme ved samleie. For kvinner er det godt bare det å holde om hverandre, kose, være nær hverandre. For menn er det viktigere å komme enn nærheten. Det er av biologiske årsaker som våre behov og lengsel etter noen er forskjellig. Det er viktigere at mannen kommer for at det skal bli barn enn det er at kvinnen kommer. Faktisk har det ikke noe å si om en kvinne kommer eller ei. Hun kan bli gravid uansett. At mannen kommer er, derimot, helt vitalt for at det skal kunne bli barn.

Anonym poster: 078176bb20405371b05c029cfe1a3cb0

I just got LOL'd :fnise:

*Theories also suggest that the contractions associated with orgasms pull sperm from the vagina to the cervix, where it's in better position to reach the egg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer du da? Mens du har sex eller mens du onanerer deg selv? De gangene jeg ikke har med hodet og tankene i form av fantasi o.l. tar det evigheter før jeg kommer.. Med fantasi (sammen med flere andre råd her som ikke jage orgasmen, slappe av, fokusere på å nyte og la partner få slå seg løs med deg) tar det ikke mange minuttene før jeg er der.

Fantasér masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer du da? Mens du har sex eller mens du onanerer deg selv? De gangene jeg ikke har med hodet og tankene i form av fantasi o.l. tar det evigheter før jeg kommer.. Med fantasi (sammen med flere andre råd her som ikke jage orgasmen, slappe av, fokusere på å nyte og la partner få slå seg løs med deg) tar det ikke mange minuttene før jeg er der.

Fantasér masse!

Hm, har forsøkt dette, men synes det er veldig vanskelig å konsentere seg nok om fantasien når det er et annet menneske til stede som automatisk tar noe av oppmerksomheten din.

Det ideelle hadde vel vært om jeg tente nok på mannen/sexen til at jeg ikke trengte å fantasere, men om det er det som må til så .. Jeg skal forsøke igjen! :)

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd med vibrator? Eksen hadde problemer med å oppnå orgasme under samleie, men det funket fint når jeg tok henne bakfra mens hun brukte vibrator.

Anonym poster: fc0bee61ea70480c6fadc03f3e5fea16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en liten vibrator (feks et vibrerende egg), og bruk det mens dere har sex. Jeg tror kanskje at hvis du først opplever å få orgasme noen ganger (selv med bruk av vibrator), vil det være lettere for å deg å slappe av og komme dit uten etterhvert :)

Anonym poster: 67389a09583eda5cad4d588ec3d672fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Får det ikke til jeg heller TS. Tror bare det er noen av oss som er skapt sånn. Hverken jeg eller min beste venninne får orgasme under samleie, selv om vi har prøvd masse å ikke har noen problemer med å slappe av å nyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen ;) Har blitt kjent med en mann som jeg tror jeg muligens kommer til å ende opp i et forhold med. Vi har ikke hatt sex enda, og har blitt enige om å vente litt (avstandsforhold, møtes sjelden), men i det siste har vi snakket en del om slikt, og vi er temmelig åpne med hverandre om mer eller mindre alt.

Synes dere jeg bør fortelle ham at jeg sliter med å komme, eller skal jeg la ham "oppdage" dette selv?

Eller for å spørre litt mer generelt, vil dere menn ha satt pris på å vite dette? Hvor big deal er det for dere om en ny dame aldri får orgasme?

Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...