AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #21 Del Skrevet 13. november 2012 For noen hjelper ikke dette. Øve? Hvordan? Og på hva? Hva mer kan man gjøre enn å ta på seg selv samtidig som man blir pult? Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228 Ha mer sex, vel Det var sånn jeg gikk fra å aldri ha orgasme med en mann til å få det hver gang etter få minutter, om jeg vil Det er et seriøst råd. Man må slippe tankene, om du skjønner. Det er ikke gjort i en håndvending, men du må øve. Derfor, ha sex, masse sex. Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #22 Del Skrevet 13. november 2012 Ha mer sex, vel Det var sånn jeg gikk fra å aldri ha orgasme med en mann til å få det hver gang etter få minutter, om jeg vil Det er et seriøst råd. Man må slippe tankene, om du skjønner. Det er ikke gjort i en håndvending, men du må øve. Derfor, ha sex, masse sex. Anonym poster: f47857752e1169da271709f90c161090 Jeg har hatt masse sex, i mange år. Det har ikke hjulpet. Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 13. november 2012 #23 Del Skrevet 13. november 2012 Som det står i hovedinnlegget mitt, nok en gang , i all hovedsak ja. Det har kun skjedd noen svært få ganger at jeg har kommet sammen med andre. Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228 Ok, da er vi på det mentale plan. Da må faktiks du, for deg selv, finne ut hva som fungerer og ikke fungerer. Så må du snakke med vedkommende som forsyner deg med ståkuk for anledningen om hvordan ting ligger an. Er du heldig så får du en ståkuk-leverandør som ikke lager noe nummer utav det og som tar deg som du kommer. Da vil du etter hvert komme. Det handler i bunn og grunn om å lete uten å stresse. Da er nok ståkuk-leverandøren en vesentlig faktor i det hele. Du kan jo prøve å snu litt på flisa. La han massere, fingre, knulle og slikke deg, men nekt deg selv orgasme. Se hvor mye du klarer å nyte uten å komme. Bruk en flaske baby-oil og ha kåte opplevelser sammen der du har orgasmeforbud. Uansett, det hjelper alltid å gi litt faen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 13. november 2012 #24 Del Skrevet 13. november 2012 Ejakulasjon er ikke det samme som orgasme. Det er fullt mulig å få utløsning uten å få orgasme. Åå? Hæ?? Dette visste jeg ikke! Skjer det ofte? Og skjer det oftere i noen settinger enn andre? Evt. hvilke? Trodde gutta hadde det så lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 13. november 2012 #25 Del Skrevet 13. november 2012 Åå? Hæ?? Dette visste jeg ikke! Skjer det ofte? Og skjer det oftere i noen settinger enn andre? Evt. hvilke? Trodde gutta hadde det så lett.... Ofte? Nei, men det skjer. Er mang en uønsket graviditet som har kommet på bakgrunn av dette. Det er faktisk mulig å få orgasme uten å ejakulere også. Menn er ikke de enkle levende dildoene som kvinner vil ha det til at menn er... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 13. november 2012 #26 Del Skrevet 13. november 2012 Åå? Hæ?? Dette visste jeg ikke! Skjer det ofte? Og skjer det oftere i noen settinger enn andre? Evt. hvilke? Trodde gutta hadde det så lett.... Det kan vel være individuelt, men at det skjer er det ikke tvil om. Vet ikke om jeg har noen settinger det skjer oftere i enn andre, men kan fort forekomme ved at man prøver å tilbakeholde ejakulasjonen, og resultatet blir at man ejakulerer likevel, men uten en orgasme. Men, nå skal det jo sies at for menn flest i fleste tilfeller så vil disse være samkjørte. Allikevel synes jeg det er viktig å poengtere at dette ikke er noen selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #27 Del Skrevet 13. november 2012 jeg gjør det. Men i lengden er det få menn som greier å holde seg de 30 minuttene jeg bruker til vanlig, og under sex trenger jeg liksom mer tid fordi da er jeg stressa for å ikke få det Anonym poster: c366ff37273f392f8f83f91f2f0c5a7e Varmer dere opp lenge nok? Hvis dere starter sexen med fingring og slikking, så rekker du kanskje å komme i mål du også. Eventuelt om du får komme før dere starter pulingen Anonym poster: 93e3da402756b4bb37d44896d721c2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #28 Del Skrevet 13. november 2012 Kvinner trenger ikke orgasme ved samleie. For kvinner er det godt bare det å holde om hverandre, kose, være nær hverandre. For menn er det viktigere å komme enn nærheten. Det er av biologiske årsaker som våre behov og lengsel etter noen er forskjellig. Det er viktigere at mannen kommer for at det skal bli barn enn det er at kvinnen kommer. Faktisk har det ikke noe å si om en kvinne kommer eller ei. Hun kan bli gravid uansett. At mannen kommer er, derimot, helt vitalt for at det skal kunne bli barn. Anonym poster: 078176bb20405371b05c029cfe1a3cb0 Er det verste svada jeg har hørt på lenge. Jeg har ikke sex for å bli gravid, men for å nyte og da vil jeg gjerne også ha en orgasme på lik linje som mannen vil ha sin. Skulle likt å se den mannen som hadde sex gang på gang, måned etter måned uten en orgasme. Anonym poster: d438594c29913d197fffb565746aa92e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #29 Del Skrevet 13. november 2012 Du sier at du har hatt sex i 10 år. Har du vært med samme partner over lengre tid? Jeg trenger å kjenne partneren og hvordan han er når det gjelder sex før jeg kan slappe helt av. Jeg har hatt sex i 20 år og har aldri fått vaginalorgasme. Det må klitorisstimulering til. Ofte så gjør jeg det selv for jeg vet best hva som funker. Noen ganger gjør han det og andre ganger kommer orgasmen ved hjelp av fingre eller munn. Jeg tror det har litt med at du stresser. Du ønsker så inderlig. Ubevisst så blir det en stressfaktor som nettopp gjør det vanskeligere å få orgasme selv om du hjelper til. Du må tørre å gi deg hen og bare være i opplevelsen. Ikke stresse etter noe mer. Jeg vet at om jeg ikke får orgasme under selve samleiet så får jeg det etterpå med litt hjelp fra ham. Er du godt nok kjent med kroppen din? Hva som skal til for å nå orgasme? Jeg vet at for meg så trigger det med løse og lette bevegelser. Blir det for intens og for hard så kan det fort bli sånn at orgasmen er lenger unna. Anonym poster: d438594c29913d197fffb565746aa92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 13. november 2012 #30 Del Skrevet 13. november 2012 Er det noe man kan gjøre for lettere å oppnå orgasme når man har sex? Jeg kommer alltid til slutt når jeg onanerer, selv om det iblant kan ta en 20-30 minutters tid, men har aldri hatt annet enn klitorisorgasmer. Ved sex kommer jeg i 99% av tilfellene ikke i det hele tatt. Jeg har nok en liten stemme i underbevisstheten min et sted som hele tiden stresser, og jeg ender som regel opp med å tenke at mannen sikkert synes det blir ganske kjedelig etterhvert å gnikke og gnure på klitoris i en halv evighet (selv om ingen av de faktisk har gitt uttrykk for å kjede seg). Det utvikler seg ihvertfall alltid til en stressende og avtennende situasjon når mannen jeg har sex med forsøker å få meg til å komme. Tror det kan telles på én hånd de gangene jeg har fått orgasme under sex, og da er det alltid fordi jeg har tatt saken i egne hender og stimulert klitoris mens han pulte meg bakfra el. Rimelig kjedelig for min egen del siden det mer eller mindre ødelegger sexlivet mitt, men også for mennene jeg har sex med, som sikkert føler seg ganske ubrukelige siden jeg aldri kommer... Skulle fryktelig gjerne ha blitt i stand til å få vaginalorgasmer og/eller i det minste gjort det enklere og raskere å få klitorisorgasmer. Finnes det noen råd? Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228 Du sier du bruker 20 - 30 minutter på å få orgasme ved onani ...Ynskyld at jeg sier det rett ut. Men jeg synes du bruker voldsomt lang tid. Jeg bruker som oftest 3 minutt - til max 10 minutt...på å oppnå orgasme v/onani. Så ja. Du er litt unormalt treg med å komme ...Jeg skal være enig med deg i det. Skjønner du har et problem der...du bruker LANG tid...Og da blir det jo ikke akkurat letere med en partner heller. Når du vanligvis bruker så lang tid. Noen er vell bare trege fra naturens side med å komme... Men det kan jo rette sg når du blir eldre og kåtere...Kanskje... Eller hvis du slutter på hormonell prevensjon. Som kan gi redusert sexlyst samtidig som orgasmene også da blir tregere eller vanskeligere å oppnå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 13. november 2012 #31 Del Skrevet 13. november 2012 Du sier at du har hatt sex i 10 år. Har du vært med samme partner over lengre tid? Jeg trenger å kjenne partneren og hvordan han er når det gjelder sex før jeg kan slappe helt av. Jeg har hatt sex i 20 år og har aldri fått vaginalorgasme. Det må klitorisstimulering til. Ofte så gjør jeg det selv for jeg vet best hva som funker. Noen ganger gjør han det og andre ganger kommer orgasmen ved hjelp av fingre eller munn. Jeg tror det har litt med at du stresser. Du ønsker så inderlig. Ubevisst så blir det en stressfaktor som nettopp gjør det vanskeligere å få orgasme selv om du hjelper til. Du må tørre å gi deg hen og bare være i opplevelsen. Ikke stresse etter noe mer. Jeg vet at om jeg ikke får orgasme under selve samleiet så får jeg det etterpå med litt hjelp fra ham. Er du godt nok kjent med kroppen din? Hva som skal til for å nå orgasme? Jeg vet at for meg så trigger det med løse og lette bevegelser. Blir det for intens og for hard så kan det fort bli sånn at orgasmen er lenger unna. Anonym poster: d438594c29913d197fffb565746aa92e Hatt sex i 20 år og aldri hatt vaginal orgasme ? Har du og din partner prøvd å stimulere g-punktet med fingrene som forspill FØR samleiet ? Nødvendig for mange for å kunne komme vaginalt. Alltså forspill som stimulerer g-punktet på forhånd. Slik at det får tid på seg til å hovne opp og bli mer følsomt.... Bare et meget lurt tips. Kommer mye lettere og raskere selv uner penetrering. Dersom jeg får slikt forspill først : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 13. november 2012 #32 Del Skrevet 13. november 2012 Hatt sex i 20 år og aldri hatt vaginal orgasme ? Har du og din partner prøvd å stimulere g-punktet med fingrene som forspill FØR samleiet ? Nødvendig for mange for å kunne komme vaginalt. Alltså forspill som stimulerer g-punktet på forhånd. Slik at det får tid på seg til å hovne opp og bli mer følsomt.... Bare et meget lurt tips. Kommer mye lettere og raskere selv uner penetrering. Dersom jeg får slikt forspill først : ) Mange av dere som sliter i senge - mangler TEORETISK KUNNSKAP om anatomi ...he he hilsen WW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akcent Skrevet 13. november 2012 #33 Del Skrevet 13. november 2012 Eller hvis du slutter på hormonell prevensjon. Som kan gi redusert sexlyst samtidig som orgasmene også da blir tregere eller vanskeligere å oppnå... Sant! Men medisiner generelt kan også tukle til ting. Det er mange som tar allergimedisiner og liknende. Men man tenker ikke automatisk over at sånne ting kan gi bivirkninger som påvirker sexualfunksjonene i kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #34 Del Skrevet 13. november 2012 Du sier du bruker 20 - 30 minutter på å få orgasme ved onani ...Ynskyld at jeg sier det rett ut. Men jeg synes du bruker voldsomt lang tid. Jeg bruker som oftest 3 minutt - til max 10 minutt...på å oppnå orgasme v/onani. Så ja. Du er litt unormalt treg med å komme ...Jeg skal være enig med deg i det. Skjønner du har et problem der...du bruker LANG tid...Og da blir det jo ikke akkurat letere med en partner heller. Når du vanligvis bruker så lang tid. Noen er vell bare trege fra naturens side med å komme... Men det kan jo rette sg når du blir eldre og kåtere...Kanskje... Eller hvis du slutter på hormonell prevensjon. Som kan gi redusert sexlyst samtidig som orgasmene også da blir tregere eller vanskeligere å oppnå... Jeg bruker ikke horomonell prevensjon. Det er heller ikke sexlysten det står på, jeg er ofte kåt! At jeg lagde denne tråden kan forøvrig ha noe å gjøre med at jeg er klar over det faktum at jeg bruker lang tid... Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #35 Del Skrevet 13. november 2012 Hatt sex i 20 år og aldri hatt vaginal orgasme ? Har du og din partner prøvd å stimulere g-punktet med fingrene som forspill FØR samleiet ? Nødvendig for mange for å kunne komme vaginalt. Alltså forspill som stimulerer g-punktet på forhånd. Slik at det får tid på seg til å hovne opp og bli mer følsomt.... Bare et meget lurt tips. Kommer mye lettere og raskere selv uner penetrering. Dersom jeg får slikt forspill først : ) Takk for tipset, men jeg tror jeg har hatt det meste av sex, ulike varianter og heftig nok samt en partner jeg er trygg på. Tror du bør innse at det ikke er for alle å komme vaginalt uten klitorisstimulering. Jeg har i dag mange nok og heftige nok orgasmer og har det bare helt topp til tross for at jeg ikke får vaginalorgasme. Anonym poster: d438594c29913d197fffb565746aa92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 13. november 2012 #36 Del Skrevet 13. november 2012 Du sier du bruker 20 - 30 minutter på å få orgasme ved onani ...Ynskyld at jeg sier det rett ut. Men jeg synes du bruker voldsomt lang tid. Jeg bruker som oftest 3 minutt - til max 10 minutt...på å oppnå orgasme v/onani. Så ja. Du er litt unormalt treg med å komme ...Jeg skal være enig med deg i det. Skjønner du har et problem der...du bruker LANG tid...Og da blir det jo ikke akkurat letere med en partner heller. Når du vanligvis bruker så lang tid. Noen er vell bare trege fra naturens side med å komme... Men det kan jo rette sg når du blir eldre og kåtere...Kanskje... Eller hvis du slutter på hormonell prevensjon. Som kan gi redusert sexlyst samtidig som orgasmene også da blir tregere eller vanskeligere å oppnå... Jeg bruker ikke horomonell prevensjon. Det er heller ikke sexlysten det står på, jeg er ofte kåt! At jeg lagde denne tråden kan forøvrig ha noe å gjøre med at jeg er klar over det faktum at jeg bruker lang tid... Anonym poster: 82e7cbfc733d77ab96802ff00835f228 Du får bare "ynskylde" frøken WW her, hun svarer alltid på orgasmespørsmål ved å tråkke andre mest mulig ned i dritten. Mitt første tips er å overse henne. Ellers har du fått flere gode råd her. Ikke alle er like orgastiske så for noen er det litt mer jobb med å klare å få orgasme både alene og sammen med noen. Så slapp av, kast fra deg alle tanker du måtte ha om at du ikke er "normal" og gi litt f....! Slutt å tenk på at du skal få orgasme, prøv ut forskjellige stillinger og test ut forskjellige måter å hjelpe deg selv på når du har sex med partneren. Kanskje til og med kjøp deg en liten vibrator du kan bruke under samleie. Vibratorer er også fine greier alene hvis du sliter med å få orgasme. I bunn og grunn gjør som flere andre foreslår: slapp av og nyt! Prøv å finne hva som kjennes best for deg, så kan det hende du plutselig opplever at du får flere og hyppigere orgasmer både alene og sammen med partner. Vi har så forskjellige kropper så det er ikke så godt å vite hva som fungerer for akkurat deg og din kropp, så jeg må bare ønske deg lykke til. Om ikke annet kan veien mot målet gi mange gode opplevelser og mye nytelse! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #37 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg har aldri fått orgasme sammen med noen, tror dette har med tillit å gjøre, og komfort. Jeg synes sex er helt fantastisk, og trenger faktisk ikke orgasme for å bli fornøyd. Derimot, når jeg er alene bruker jeg kanskje 5 minutter den første gangen, deretter fra 10 sekunder...Grunnen til at jeg sier det er for å påpeke hvor lett jeg "kommer" alene, mens jeg kan ha sex i 40 minutter uten å oppnå orgasme. Jeg tror du(eller vi, hvis det blir nødvendig for meg) trenger hjelp til å slappe av under sex, og føle deg trygg! Anonym poster: 1bfdc961b3830c0f5479c4345880d3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 14. november 2012 #38 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Det mest fornuftige råd du har fått i denne tråden kommer faktisk fra BM2. Ta med deg den mannen du har til rådighet og la ham leke med deg, - gi faen, vær tilstede, la hodet og tankene flyte, og bare nyt ! Endret 14. november 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 14. november 2012 #39 Del Skrevet 14. november 2012 En ting man hvertfall ikke får orgasme av er å ligge å tenke "nå må jeg få orgasme"... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 14. november 2012 #40 Del Skrevet 14. november 2012 En ting man hvertfall ikke får orgasme av er å ligge å tenke "nå må jeg få orgasme"... Det tror jeg er aldeles korrekt observert. Det er derfor rådet fra BM2 i dette tilfellet synes å være en inner-tier: Du kan jo prøve å snu litt på flisa. La han massere, fingre, knulle og slikke deg, men nekt deg selv orgasme. Se hvor mye du klarer å nyte uten å komme. Bruk en flaske baby-oil og ha kåte opplevelser sammen der du har orgasmeforbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå