Gå til innhold

Dere som røyker i bilen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere gi langt f... i å kaste den fortsatt tente sigaretten ut av vinduet når dere har bil bak. Er så utrolig lei av å få den brukte og fortsatt brennende sneipen din inn i ventilasjonssystemet (eller hva det heter), det lukter høgg og det kan være farlig! Åja, hvor skal du gjøre av siggen da? Stopp og ta en røykepause, hvis det er så viktig for deg.

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes litt umulig ut å treffe bilen bak med sigarett med eller mindre om man prøvde å kaste den mot bilen bak bevist.

Jeg røyker ikke så ikke vet jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går fint an på motorveien hvis den kastes på førersiden.

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en serie på Discovery en gang for lenge siden om en som kastet en sneip ut vinduet i fart. Lastebilen som lå bak han fikk den i luftfilteret og begynte å brenne! Var visst flere som omkom om jeg husler riktig da dette skjedde inne i en tunnel.

Røyker selv i bilen, men kaster ikke sneiper ut hvis jeg har en bil bak meg. Har som regel en flaske med brus, vann e.l. Som jeg putter sneiper i. Da lukter det heller ikke sneip i bilen og jeg slipper å tømme askebegeret :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What Sakone said!! Ååå jeg blir så forbanna når en kompis av meg hiver søpla ut av vinduet! Ikke bare én ting, men flere sneiper, litt plast, en serviett og litt sjokoladepapir fyker ut på rad og rekke. GI FAEN!

INGENTING skal kastes ut av bilvinduet, og i hvert fall ikke sneiper. :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 år og aldri opplevd noe av det som har blitt fortalt her.

Men men, kanskje jeg bare har vært heldig.

Er enig med at det er unødvendig å kaste den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi røyker i bilen, men bruker askebegeret.

Folk er så rare. Vet om nok av folk som gjerne røyker i bilen, men ikke faen om de skal aske eller putte sneipen i askebegeret. For DA lukter det, røyken setter jo ikke igjen noe lukt... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får sneipen rett i fleisen så ligger du for nærme bilen foran ;-). En sneip flyr ikke lange veier uansett. Og skulle den fly så langt så er den slukket. Så det så. Jeg kaster gladlig ut sneiper av vinduet når idioter ligger oppi ræva mi :-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående forsøpling så er det ikke så mye bedre med de hamsterbleiene folk slenger rundt seg heller...

Anonym poster: 2a63ad0fa7aa608701f90589e6fff22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får sneipen rett i fleisen så ligger du for nærme bilen foran ;-). En sneip flyr ikke lange veier uansett. Og skulle den fly så langt så er den slukket. Så det så. Jeg kaster gladlig ut sneiper av vinduet når idioter ligger oppi ræva mi :-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Hvis man står i saktegående, merk: sakte, men gående kø på motorveien i rushen, så er det ikke alltid mangfoldige meter mellom bilene. Det betyr ikke at man har ligget rett i ræva di, men med akkurat samme avstand som du holder til bilen foran deg. Og den slukker ikke alltid, det har jeg erfart gitt. Og fikk den ikke rett i fleisen for mitt vedkommende, men i friskluftfilteret.

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man står i saktegående, merk: sakte, men gående kø på motorveien i rushen, så er det ikke alltid mangfoldige meter mellom bilene. Det betyr ikke at man har ligget rett i ræva di, men med akkurat samme avstand som du holder til bilen foran deg. Og den slukker ikke alltid, det har jeg erfart gitt. Og fikk den ikke rett i fleisen for mitt vedkommende, men i friskluftfilteret.

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

Hvis det er saktegående kø så må det blåse kraftig for at sigaretten skal faktis blåse bortover. Ellers detter den jo rimelig rett ned ;-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er saktegående kø så må det blåse kraftig for at sigaretten skal faktis blåse bortover. Ellers detter den jo rimelig rett ned ;-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Har du forsket mye på dette, siden du er så bastant? Jeg lyver faktisk ikke om det som hendte, men du får tro hva du vil. Og med saktegående kø mente jeg ikke krypkjøring, beklager at jeg ikke spesifiserte dette. Takk for meg!

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsket mye på dette, siden du er så bastant? Jeg lyver faktisk ikke om det som hendte, men du får tro hva du vil. Og med saktegående kø mente jeg ikke krypkjøring, beklager at jeg ikke spesifiserte dette. Takk for meg!

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

Du understreket gående kø, og bilkø i gangfart er ganske saktegående spør du meg. Hvis man går ganske fort og slipper sigaretten rett ned så vil den ikke blåse bakover såfremt det ikke er mye vind da.

Neida - jeg har ikke forsket på det som sådan, jeg har derimot kastet sigarettsneiper ut av vinduet både i fart og i bilkø - både i gangfart som du sier, og de enda saktere og enda raskere type køer hehe.

Takk for deg og takk for meg ;-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AB over igjen.

PS. og ja - jeg ser i speilet at sneipen IKKE treffer bilen bak selvom det er kø. Jeg kan også se det i speilet når jeg kjører i fart. I tillfelle du lurer. Og den har ALDRI truffet en annen bil. Men at dette KAN skje er jo ikke mystisk. Selvfølgelig tror jeg på at du har opplevd det.

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du understreket gående kø, og bilkø i gangfart er ganske saktegående spør du meg. Hvis man går ganske fort og slipper sigaretten rett ned så vil den ikke blåse bakover såfremt det ikke er mye vind da.

Neida - jeg har ikke forsket på det som sådan, jeg har derimot kastet sigarettsneiper ut av vinduet både i fart og i bilkø - både i gangfart som du sier, og de enda saktere og enda raskere type køer hehe.

Takk for deg og takk for meg ;-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Det jeg mente med understrekingen under "gående" ved saktegående, var ikke at køen var i gangfart, men at køen ikke stod stille. Gående som at den beveget seg, men ikke som i gangfart. Da var jeg nok litt for uklar. Så altså: ikke gangfart, det var ikke det jeg mente. Beklager.

Men du, det var sikkert ikke deg som kasta den sneipen uansett, og jeg som mann har vel strengt talt ikke noe på dette kvinneforumet å gjøre, så nå har jeg vel fått ut den frustrasjonen jeg trengte ;)

Ville bare få frem at selv om det ikke har skjedd deg, betyr ikke at det ikke går an.

Igjen, takk for meg.

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi røyker i bilen, men bruker askebegeret.

Folk er så rare. Vet om nok av folk som gjerne røyker i bilen, men ikke faen om de skal aske eller putte sneipen i askebegeret. For DA lukter det, røyken setter jo ikke igjen noe lukt... :ironi:

Så lenge man har vinduet åpent mens man røyker + kaster ut/stumper røyken i ei flaske e.l. så er det utrolig hvor lite den lukter røyk. Med mindre du sitter å damper hele tiden da så klart.

Min far HATER røyk og kan lukte røyk på veldig lang avstand, men han har enda ikke sagt noen ting på lukten i bilen min, nettopp fordi jeg røyker når jeg kjører fortere enn 50 km/t (vinden er med å drar ut røyken istede for at den går opp i taket og utover resten av bilen) og bruker flaske med topp som askebeger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente med understrekingen under "gående" ved saktegående, var ikke at køen var i gangfart, men at køen ikke stod stille. Gående som at den beveget seg, men ikke som i gangfart. Da var jeg nok litt for uklar. Så altså: ikke gangfart, det var ikke det jeg mente. Beklager.

Men du, det var sikkert ikke deg som kasta den sneipen uansett, og jeg som mann har vel strengt talt ikke noe på dette kvinneforumet å gjøre, så nå har jeg vel fått ut den frustrasjonen jeg trengte ;)

Ville bare få frem at selv om det ikke har skjedd deg, betyr ikke at det ikke går an.

Igjen, takk for meg.

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

Hehe det er fremdeles veldig uklart hva du mener for meg må jeg innrømme. Men som sagt - i saktegående kø (kø i den forstand er jo sjeldent veldig raske køer...) så vil jo sneipen falle mer og mer rett ned ettersom hvor sakte det går. Vi må jo være enig om at jo fortere en kjører desto lengre vil sneipen blåse bakover og visa versa :-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...