Gå til innhold

Dere som røyker i bilen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe det er fremdeles veldig uklart hva du mener for meg må jeg innrømme. Men som sagt - i saktegående kø (kø i den forstand er jo sjeldent veldig raske køer...) så vil jo sneipen falle mer og mer rett ned ettersom hvor sakte det går. Vi må jo være enig om at jo fortere en kjører desto lengre vil sneipen blåse bakover og visa versa :-)

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Hehe, samme kan det være :) Det har skjedd, og om det så er et mirakel så har det skjedd :)

Anonym poster: 66e036285b34480cf4721404e88b5a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge man har vinduet åpent mens man røyker + kaster ut/stumper røyken i ei flaske e.l. så er det utrolig hvor lite den lukter røyk. Med mindre du sitter å damper hele tiden da så klart.

Min far HATER røyk og kan lukte røyk på veldig lang avstand, men han har enda ikke sagt noen ting på lukten i bilen min, nettopp fordi jeg røyker når jeg kjører fortere enn 50 km/t (vinden er med å drar ut røyken istede for at den går opp i taket og utover resten av bilen) og bruker flaske med topp som askebeger. :)

Hørtes utrolig trafikksikkert ut at du ligger i 90km i timen og slår av korken og skal treffe det lille hullet med asken samtidig som du kjører for å så lukke den igjen etterpå, med en hånd og på motorveien....

Du vet at askebegerne har lokk og er nesten tette?

Røyk lukter det uansett. hvis faren din ikke lukter det så har han enten ganske dårlig luktesans eller så er han ikke så ekstrem som du sier.

Anonym poster: eefe858f6e515d0ce78be4ef21254d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes utrolig trafikksikkert ut at du ligger i 90km i timen og slår av korken og skal treffe det lille hullet med asken samtidig som du kjører for å så lukke den igjen etterpå, med en hånd og på motorveien....

Du vet at askebegerne har lokk og er nesten tette?

Røyk lukter det uansett. hvis faren din ikke lukter det så har han enten ganske dårlig luktesans eller så er han ikke så ekstrem som du sier.

Anonym poster: eefe858f6e515d0ce78be4ef21254d39

Så klart det lukter, men det lukter ikke like ille som om man skulle latt sneipene ligge igjen i askebegeret! Var da utrolig som du skulle kvervulere når det jeg sier faktsk ER sant :fnise: Slike ting kjenner man jo om man har hatt fest hjemme og askebegrene fortsatt står fremme. DA lukter det sneip, da! Med en gang de blir kastet og rommet blir luftet så lukter det ikke så mye lengre. Sant..? :) Akkurat det samme som i en bil.

Og bare så det er sagt så har jeg både bokser og flasker i bilen. Om jeg kjører veldig fort så kaster jeg sneipen i en boks som alltid står veldig lett tilgjengelig i flaskeholderen ved girspaken, altså ikke mye verre og farligere enn å trykke på et par knapper på cd-spilleren. ;) Om jeg kjører på plasser det er lavere fartsgrense så bruker jeg flaska.

Og jo, faren min er ekstrem! jeg mener... EKSTREM! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten.. Asken havner ute, sneipen havner i boksen eller flaska. Jeg sitter ikke og fikler med hverken boks eller flaske under hele røykingen, kun når den skal slukkes/kastes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min 2010 bil er det ikke askebeger i bilen der! :-(

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GirlDreamer

Så lenge man har vinduet åpent mens man røyker + kaster ut/stumper røyken i ei flaske e.l. så er det utrolig hvor lite den lukter røyk. Med mindre du sitter å damper hele tiden da så klart.

Min far HATER røyk og kan lukte røyk på veldig lang avstand, men han har enda ikke sagt noen ting på lukten i bilen min, nettopp fordi jeg røyker når jeg kjører fortere enn 50 km/t (vinden er med å drar ut røyken istede for at den går opp i taket og utover resten av bilen) og bruker flaske med topp som askebeger. :)

Ja det lukter mindre generellt, men det stinker mens man røyker for det. Søsteren min røyker alltid i bilen, og jeg hater det, for det stinker noe for jævlig. Barna henner liker det heller ikke, men hun må røyke mens hun kjører. Hjelper ikke når man kjører i -20 grader med vinduet oppe heller :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i huleste kaster folk sneiper i naturen ( uansett om det er fra bil ell når de går) i det hele tatt? Tror de at de forsvinner på mystisk vis ? Skummelt for dyr og fugler og ser forferdelig stygt ut .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min 2010 bil er det ikke askebeger i bilen der! :-(

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Det er fordi normale folk sluttet å røyke i bilen midt på 80-tallet en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi normale folk sluttet å røyke i bilen midt på 80-tallet en gang.

No til dags er det vel ikkje normale menneske som startar å røyke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No til dags er det vel ikkje normale menneske som startar å røyke?

Da er det mange unormale mennesker i dette landet.

Anonym poster: a79fe3f90739da592046dd621c52d79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mange unormale mennesker i dette landet.

Anonym poster: a79fe3f90739da592046dd621c52d79c

Det kan ein ikkje nekte for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ein ikkje nekte for.

Skal være enig med deg i at det er rart at unge begynner å røyke i dag. Da jeg begynte var prisene helt andre. Med dagens priser så skjønner jeg ikke at de har råd på ukelønn eller en lønn fra en liten jobb.

Anonym poster: a79fe3f90739da592046dd621c52d79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi normale folk sluttet å røyke i bilen midt på 80-tallet en gang.

Haha på -80 tallet du liksom.

Anonym poster: 92d4454a1c625bf44e4d3b554d40881e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...