Gå til innhold

Hva er deres vekt og høyde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

177 cm høy og veier 9 kg. synes det er litt mye, vil gå ned et par kilo. 7 er perfekt. synes jeg er så tykk nå. hjelp - hva synes dere????

Anonym poster: 474492538f9713263cd955ceac4a477b

Ja, det høres ut som en god ide å stramme inn litt på kaloriene synes jeg.

Anonym poster: 7b366ecfabc51d6f5322732545da5e07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 cm og 71 kg.. Gikk på vekten forrige måned etter et år med kaos og ingen veiing. Holdt på å svime av når det stod 73 kg etter å ha lagt på 60 kg de siste 5 år.

Nå skal alle fat pants ut vinduet, og målet er 58 kg innen April. Endelig er den tunge tiden (dobbel betydning) over. :)

Anonym poster: cfe1536ced745e97f73c152fc8fbc396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1.55 høy og veier 43 kg (morgenvekt). Bmi er på 17.9

Her er selvsagt ikke målet å gå ned i vekt. Heller å stramme opp og bygge muskulatur (som har delvis forsvunnet under svangerskap).

Skal ta opp med litt kardio (sykling), også mere spesifikke øvelser for de forskjellige musklene. Starter i morgen :)

Haha, det er det man sier hver dag.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm, rundt 55 kilo. Føler meg litt for tynn, men dessverre ser alle i slekta mi ut som ispinner, og jeg er intet unntak.

Pussig det der - for når det gjelder diskusjoner om overvekt så er det visstnok bare å spise mindre og trene mer så går man ned i vekt, og at forskjeller i forbrenning er en myte.

Så da burde det jo bare være for deg og resten av familien å spise mer og bevege dere mindre??

Til TS sitt spørsmål - 175 og 88 kilo.

Anonym poster: 0f301e55a25976a75991630be3287662

Det er bare en ting å gjøre - frem med popcornposen!! :popcorn:

Endret av adele.bethune
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig det der - for når det gjelder diskusjoner om overvekt så er det visstnok bare å spise mindre og trene mer så går man ned i vekt, og at forskjeller i forbrenning er en myte.

Så da burde det jo bare være for deg og resten av familien å spise mer og bevege dere mindre??

Til TS sitt spørsmål - 175 og 88 kilo.

Anonym poster: 0f301e55a25976a75991630be3287662

Joda, sånn sett. Jeg har jo alltid hatt en relativt aktiv livsstil, for jeg var danser da jeg var yngre, og har måttet jobbet lenge med å legge på meg. Før veide jeg mindre, og har gjort akkurat dette; spise mer og trene mindre. Og det funka. Men det går sakte, vel å merke.

Jeg gidder ikke å starte en lang diskusjon om det er gener som forårsaker overvekt, eller om det er livsstil - det ser ut som det er det du prøver å gjøre. Men jeg har aldri sagt at det bare er å trene mer og spise mindre når man er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er det man sier hver dag.. :fnise:

Jeg kan ærlig innrømme at akkurat den tanken streifet meg da jeg skrev "Starter i morgen" :icon_lol:

Vi får nu se hva det blir til ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

169 cm og 48 kg. Er ikke anorektisk, men veldig tynn med lite muskler. Mitt mål er å bli mer muskuløs. :)

Anonym poster: 1a14e200259bf5fabf5f5a9e85b38b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

178 cm og 63 kg. Målet er 55 kg foreløpig.

Anonym poster: dd76bafa5f35a9e2cbdc0b9ab9d0ae3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

164 cm og 51-52 kg.

Jeg har ikke tenkt å endre på vekta, for jeg trives godt her, men å begynne å trene igjen. Er begynt å bli litt slapp i kroppen etter å ikke ha trent på ett år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.69 og veier 55 kg. Er tynn men er nok ikke spesielt "tynn" på innsiden av kroppen.

Kostholdet mitt består sånn ca mest av Diet coke, epler og mcdonalds.. :P

Anonym poster: 685ebd1f93fa0b203b25ce99a5fb5368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sånn sett. Jeg har jo alltid hatt en relativt aktiv livsstil, for jeg var danser da jeg var yngre, og har måttet jobbet lenge med å legge på meg. Før veide jeg mindre, og har gjort akkurat dette; spise mer og trene mindre. Og det funka. Men det går sakte, vel å merke.

Jeg gidder ikke å starte en lang diskusjon om det er gener som forårsaker overvekt, eller om det er livsstil - det ser ut som det er det du prøver å gjøre. Men jeg har aldri sagt at det bare er å trene mer og spise mindre når man er overvektig.

Neida, var ikke meningen å legge ord i munnen på deg heller. Det var mest ment som et hint :duskedame: til de som mener det er så himla lett å slanke seg, og som lukker øynene når det er andre veien :)

Men det er OT og jeg skal ikke spamme tråden mer! ;)

Anonym poster: 0f301e55a25976a75991630be3287662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...