Gjest Lincoln Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 I forhold til dating og slikt, er det aktuelt for dere å ha uforpliktende flings eller ønsker dere å komme inn i et fast forhold med faste rammer så fort som mulig? Jeg har ingen barn selv, så jeg ser for meg at et forhold med en alenemor kan bli veldig alvorlig veldig fort. Man blir jo på en måte kastet rett inn i en familie. Hva tenker dere selv om dette?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg har hatt begge deler. Men i hovedsak en fling som foregår når barnet er hos far eller har lagt seg Vil jo ikke introdusere random guys for barnet- uten å vite at det er en stødig og bra mann som ejg vil satse på. Jeg har aldri introdusert noen for mitt barn med mindre vi har vært på dateren en god stund og vi begge vet at dette er noe vi vil satse på.... Anonym poster: 0d4479e99e30559cb17e2b24fe3ec0d3 3
Sophie-Ann Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Vel, det kommer jo helt ann på! Jeg kan godt ha en fling, men da blir det når jeg har barnefri, altså hver 14 dag. Men jeg er i utgangspunktet ute etter et langvarig forhold, men det er ikke det samme som at man blir samboer etter 3 mdn og gift etter 6. Jeg vil heller ikke introdusere barna mine for en jeg vet det ikke er serløst med.
Gjest HunterLady Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Jeg er all for flings! Så lenge barnet er så lite som det er nå, og så lenge det er hos far, så synes jeg uforpliktende flings er det beste. Kan ikke tenke meg å hoppe inn i noe seriøst ennå. Blir litt fysisk uvel bare av tanken.. 2
makkapakka Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 mht. naboer og miljøet rundt mitt barn så er ikke flings aktuelt. Ville prøve å bevare mitt rykte som seriøs alenemor. 1
Gjest HunterLady Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 mht. naboer og miljøet rundt mitt barn så er ikke flings aktuelt. Ville prøve å bevare mitt rykte som seriøs alenemor. Så om en får besøk om kveldene f.eks annenhver helg, så er en ikke seriøs? Bedre å bli sett på som useriøs kontra å være ulykkelig og ensom. Mener jeg.. 3
Sophie-Ann Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Enig med HL, det får være grenser på hva vi skal forsake fordi vi har barn. 2
Steinar40 Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Aldri noe smart å få dårlig rykte. 1
Gjest BM2 Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 Som alenefar så har jeg erfart at det å ha annet en flings med barnløse er og blir en katastrofe.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Som alenefar så har jeg erfart at det å ha annet en flings med barnløse er og blir en katastrofe.
mammamora90 Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 I forhold til dating og slikt, er det aktuelt for dere å ha uforpliktende flings eller ønsker dere å komme inn i et fast forhold med faste rammer så fort som mulig? Jeg har ingen barn selv, så jeg ser for meg at et forhold med en alenemor kan bli veldig alvorlig veldig fort. Man blir jo på en måte kastet rett inn i en familie. Hva tenker dere selv om dette? Jeg vil ta det veldig sakte. Altså, jeg ser ikke noen grunn til å date en jeg vet jeg ikke har noe interesse for å være sammen med, og jeg blir ikke sammen med noen jeg absolutt ikke kan se for meg dele resten av livet med. Men når det er sakt så vil jeg ha lang tid på datingprosessen, jeg vil være 100% sikker på valget.
Gjest HunterLady Skrevet 12. november 2012 #12 Skrevet 12. november 2012 Hvorfor er dette så sjokkerende? Logisk spør du meg. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. november 2012 #13 Skrevet 12. november 2012 Tenkte på at han hadde dårlege erfaringar med åleinemødre. Me er jo akkurat som andre berre med eit barn, noko som bør vera eit gode...
smilo Skrevet 12. november 2012 #14 Skrevet 12. november 2012 Jeg har hatt et FF forhold til en alenefar i nabolaget siden jeg ble singel. Nå først er vi på tur videre over på et seriøst forhold hvor vi vurderer om ungene skal involveres. Alt med ham har selvfølgelig foregått mens ungene var hos far/ på andre aktiviteter. Og vi har begge store barn.
momo Skrevet 12. november 2012 #15 Skrevet 12. november 2012 Da jeg var nysingel ønsket ikke jeg noe nytt forhold. Men hadde da en fast elsker over en lang periode. Denne mannen traff jeg kun da jeg hadde barnefri. Denne mannen skulle jo ikke mine barn treffe. Skal barna mine treffe en mann er det fordi vi har datet en god stund, vet at vi begge ønsker noe seriøst. Flytte sammen er noe som ikke ville skje på evigheter. Ønsker å gå sakte fram. 2
Nebula Skrevet 12. november 2012 #16 Skrevet 12. november 2012 Da jeg var nysingel hadde jeg ett par flings,men aldri når datteren min var hjemme. Nå har jeg vært singel i nesten 4 år,og er overklar for et skikkelig forhold.Men skjer det noen gang at jeg treffer noen jeg vil satse på,kommer jeg til å ta det sakte,og holde datteren min utenfor til det er et stødig forhold.
Gjest Emera Skrevet 12. november 2012 #17 Skrevet 12. november 2012 Uforpliktende "flings" kunne aldri falle meg inn. For meg er det kun seriøsitet som gjelder, og det tar lang tid før det blir noe møte med barnet. Dette er overhodet ikke noe offer for meg, barnet kommer først uansett.
Gjest HunterLady Skrevet 12. november 2012 #18 Skrevet 12. november 2012 Tenkte på at han hadde dårlege erfaringar med åleinemødre. Me er jo akkurat som andre berre med eit barn, noko som bør vera eit gode... Han skrev jo at flings med BARNLØSE var en katastrofe!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. november 2012 #19 Skrevet 12. november 2012 (endret) Han skrev jo at flings med BARNLØSE var en katastrofe! ja... eg måtte lesa setningen 20 gonger og endå var eg usikker. Syns setningen var rart formulert.... eg skylder på jobb, trøttheit og surr etter mange timar på KG... sorry! Endret 12. november 2012 av Stjerner og planeter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå