Gå til innhold

Ut på leiemarkedet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å flytte på meg. Jeg har ikke en sluttdato, men av diverse grunner så må jeg ut så fort som mulig (lang historie). Jeg aner ikke hvordan jeg skal angripe det. Jeg har aldri vært på leiemarkedet før. Jeg aner ikke hvor jeg skal se på leilighet en gang. En av stedene jeg har vurdert er Hamar, Fetsund og Kongsvinger. Jeg bor for øyeblikket i Oslo i en leilighet alene, men skal ut av Oslo.

Det jeg prøver å si: HJELP! Hva gjør jeg?! Hvordan?! Hva? Hvem?! Ehm!

Anonym poster: 448cb4d63b3b7ef95a6301fa2eaf81fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det eneste målet å komme vekk fra Oslo? Du bør jo nesten vite hvor du vil bo før du ser etter leiligheter. :) Jeg syns i alle fall det er viktigere å finne ut i hvilken by/tettsted man vil bo først, og så deretter se på hva som er tilgjengelig på leiemarkedet på det stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke godt kjent rundt Oslo. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er godt kjent i Oslo, heller. Jeg fant en jeg kunne tenkt meg på ett av stedene, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Hvor jeg skal begynne, hva jeg skal forklare. Jeg er ikke spesielt kjent der, så jeg bare bruktek kart og sett på bilder fra området.

Rubies, vi har snakket sammen i tråden: Slippe å betale for flyttet legetime jeg ikke møtte opp til?

Hilsen hun som gikk til psykologen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke godt kjent rundt Oslo. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er godt kjent i Oslo, heller. Jeg fant en jeg kunne tenkt meg på ett av stedene, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Hvor jeg skal begynne, hva jeg skal forklare. Jeg er ikke spesielt kjent der, så jeg bare bruktek kart og sett på bilder fra området.

Rubies, vi har snakket sammen i tråden: Slippe å betale for flyttet legetime jeg ikke møtte opp til?

Hilsen hun som gikk til psykologen!

Hei. :)

Mitt tips er at du drar til stedet og kikker, så får du jo se sånn litt hvordan det er på ordentlig. Jeg føler i hvert fall at kart og google maps gir et litt feilaktig inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Mitt tips er at du drar til stedet og kikker, så får du jo se sånn litt hvordan det er på ordentlig. Jeg føler i hvert fall at kart og google maps gir et litt feilaktig inntrykk.

Takk! Det er ett godt poeng, egentlig! Jeg får dra på litt sightseeing etter hvert, og se meg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...