Gjest Animula Skrevet 12. november 2012 #21 Skrevet 12. november 2012 Signerer den! Mutti sine tomater er knall, veldig god den med cherrytomater også :-) Ja det er de I mangel av solmodne tomater i butikkene er Mutti sine det beste alternativet.
Gjest gjest17 Skrevet 12. november 2012 #22 Skrevet 12. november 2012 Ja det er de I mangel av solmodne tomater i butikkene er Mutti sine det beste alternativet. Helt enig. De norske blir dessverre bare en vits i forhold.
Djungelvrål Skrevet 12. november 2012 #23 Skrevet 12. november 2012 Ellers er det veldig godt med oliven, fetaost og bacon, klipper baconet i biter og halvsteker det først.. Bruker litt av oljen som fetaosten ligger i og blander i grønnsakene jeg bruker på toppen. Det gir fantastisk smak..
LilleLola Skrevet 12. november 2012 #24 Skrevet 12. november 2012 (endret) Går også an å lage tacopizza , vi pleier bare gjøre det enkelt, 1 glass salsasaus som saus, kyllingfilet eller kjøttdeig med tacokrydder, ost, selvfølgelig, og jalapenos og nachochips på toppen. Endret 12. november 2012 av LilleLola
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #25 Skrevet 12. november 2012 Laksepizza: Smør utover tynt lag (ca 1/3 boks om bunnen dekker en hel stekeplate) lett creme fraiche. Ha over røykelaks (ca 300 gram). Klipp opp en bunt vårløk og fersk dill. Ost på toppen. Kyllingpizza: Smør utover sweet chili saus. Stek kyllingbiter krydret med chili, hvitløk, kumin, og hva annet man måtte ønske. Ha på ananas, mais, rødløk og cashewnøtter. Og selvsagt ost. Ellers har jeg karbonadedeig med all verdens grønnsaker. Sopp, paprika og løk MÅ være med, og gjerne bønner. Anonym poster: c923bbf998b3c72cf0a7bed5857b7c96
FantasDick Skrevet 12. november 2012 #26 Skrevet 12. november 2012 Vi har et kresent barn i hus, så her blir det alltid det samme fyllet på pizzaen vår. Saus (rødløk, hvitløk, tomater, tomatpureé, krydder og karbonadedeig) og ost (gjerne flere typer; norvegia, cheddar, jarlsberg osv). Hvitløksdressing og jalapeños tar jeg alltid på min egne stykker etter steking. Min favoritt er noe så enkelt som tomatsaus, ost (4 sorter), paprika, løk og pepperoni. Spicy tomatsaus, olivenolje, spekeskinke, mozarella, ruccola, soltørkede tomater, pinjekjerner osv er også noe jeg liker veldig godt, men sjeldent spiser.
TheSgirl Skrevet 12. november 2012 Forfatter #27 Skrevet 12. november 2012 Tusen takk masse gode tips! Skal nå på butikken å handle,så blir det pizza på menyen idag. Legger ut etterpå hva jeg endte med,men ser jeg må nok ta ideer fra flere her 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå