Gå til innhold

Hvem syntes du er fin(est)?

Lullu

Anbefalte innlegg

Definitivt nummer 7. Tror den modellen vil kle deg etter de målene du har gitt. Den er litt moteriktig i fargen og ikke helt hvit slik som ofte gjør deg blek i fjeset. Jeg falt pladask for denne kjolen og dette er kjolen jeg ville valgt hvir jeg skulle giftet meg nå. Kjolen er rett og sltt nydelig. De andre var ikke helt min smak , men dette er en personlig avgjørelse ta. Ta den kjolen du føler deg best i . Når jeg fant min kjole felte jeg en lite tåre og da var jeg sikker på att dette var kjolen for meg. Du må føle på det .Når den rette er der så bare vet du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være kjekt å få tilbakemeldinger, men jeg tror at når du har funnet den riktige kjolen så bare vet du det....

Kan ikke forklare det, men da jeg så kjolen min så bare visste jeg at det måtte bli akkurat den...

Har hørt andre si det samme etter å ha vært på prøving. De finner en kjole som de faller helt for, en slags kjærlighet ved første blikk. Håper du kommer til å oppleve det, for da blir ikke valget så vanskelig. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr. 7 var kjempelekker!

Vet du prisen på den...?!

Vet ingen priser enda nei. Dersom jeg ikke finner noe jeg faller for i butikken, må jeg muligens bestille. Da skal jeg finne priser på de jeg hittils har falt for. Men jeg håper å finne drømmekjolen ved første forsøk. Har hørt at servicen er meget god og at hun har mange nydelige kjoler inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann.

Mange fine kjoler du har funnet bilder av. Nummer sju og nummer to var finest etter min smak.

Men det kan nok hende at du velger en helt annen enn du tror når du får prøvd. Kjolene ser ofte helt annerledes ut når du får dem på deg. Ikke så lett å vite hva man kler etter å ha sett kjoler på bilder.

Lykke til og god tur til Bergen. Det blir sikkert kjempegøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 1! Nyyydelig!

Ja, denne syntes jeg også er flott. Er jo bare du som likte denne av de som har svart :wink:

Men må jo finne noe som kler meg, og kanskje ingen av de jeg plukket ut passer til en som meg. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt for nr. 1 og nr. 8! Nydelige kjoler! Men som sagt av andre; Man vet egentlig ikke hvilken kjole som er ment for en før en har den på seg og bare føler seg kjempevel, kjempevakker og kjempeforelsket! :) Lykke til og gratulerer med premien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes demetrios 1226 er veldig fin. Selv har jeg valgt nesten samme kjole som nr. 11. Er lik, bare ikke halterneck. Håper du finner drømmekjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...du kan jo ikke bli klok av alle de forskjellige svarene her? :ler:

Gratulerer med premien, forresten! :-)

Jeg likte best nr.3 og nr.11! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes demetrios 1226 er veldig fin. Selv har jeg valgt nesten samme kjole som nr. 11. Er lik, bare ikke halterneck. Håper du finner drømmekjolen!

Hvilket nr. har du kjøpt? Liker godt nr. 11, men tror ikke jeg kler halterneck så godt..... Tror også jeg må ha todelt kjole, for "å kutte av kroppen" (?) på riktig sted.

-----------------------------

Det er jo så vanskelig ja! Alle har jo forskjellige mening. Virker som om de fleste liker 8, 11 og 7.

Men nå har jeg også tittet en del på Maggie Sottero sine kjoler. Masse lekkert her også. Nei, nå får jeg rett og slett først prøve de hun har! For dette er jo utrolig vanskelig!

Denne var også tøff:

http://www.maggiesottero.com/collections/d...album=2&pos=103 (i light gold/gold)

Takk for god respons alle sammen. Dere er jo så søte og behjelpelige!! Gleder meg til å høre hva dere syntes om det endelige valget mitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har modell 4153 (demetrios) Tror faktisk den er helt lik den med halterneck (utenom halternecken da.. :ler: )

Men den er jo ikke todelt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes kjole nr 8 var utrolig nydelig. En mulighet med tanke på at det ikke er sommer er å bruke en cape...

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjole nr 8 var utrolig nydelig. En mulighet med tanke på at det ikke er sommer er å bruke en cape...

Lykke til!!

Skal ha cape uansett lang eller kort erm. Disse chiffongermene varmer ikke mye. Mamma skal muligens sy.

Alle har kort erm, det er derfor jeg tenkte at det kunne være litt flott med lang erm. Er jo ganske stilfullt syntes jeg. Så er det jo veldig mange flotte m/ kort erm også. Får se hva jeg finner. Men at det er lang erm, er ingen hindring liksom. Er jo oktober så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...