cappocino Skrevet 5. mars 2004 #41 Del Skrevet 5. mars 2004 Syns nr 3 var finest Men du må jo nesten prøve å se hvordan de forskjellige kjolene sitter på deg Lykke til og gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 5. mars 2004 #42 Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, denne syntes jeg også er flott. Er jo bare du som likte denne av de som har svart Men må jo finne noe som kler meg, og kanskje ingen av de jeg plukket ut passer til en som meg. Vi får se. Jeg óg synes at 1 var nydelig! Likte alle unntatt 4, 6, 10 og 11. Er visst litt "kjærringa mot strømmen" her føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud04 Skrevet 5. mars 2004 #43 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg synes nr. 5, 7 og 11 var nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 5. mars 2004 #44 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg syns nr.9 var alldeles nydelig - litt Mette-marit-aktig, uten at det skal være noe mål. Det var noe med hvordan skjørtet falt, utrigningen og stoffet......Syns den skiller seg ut på en veldig flott måte! Lykke til - du får det ikke lett med så mye å velge mellom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 5. mars 2004 #45 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg syns nr.9 var alldeles nydelig - litt Mette-marit-aktig, uten at det skal være noe mål. Det var noe med hvordan skjørtet falt, utrigningen og stoffet......Syns den skiller seg ut på en veldig flott måte! Lykke til - du får det ikke lett med så mye å velge mellom!! Har forsåvidt allerede svart 8,9 og 11, men må si meg enig i at 9 er den aller fineste! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. mars 2004 #46 Del Skrevet 5. mars 2004 4,5,8,9 og 11 var de peneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mars 2004 #47 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg synes kjole nummer 8 og 11 var finest. Nydelige. Lykke til med valget. Du vil blir finest uansett hva du velger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 7. mars 2004 #48 Del Skrevet 7. mars 2004 Min favoritt ble nummer 5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 7. mars 2004 #49 Del Skrevet 7. mars 2004 Nr. 5 & nr. 7 likte jeg best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 8. mars 2004 #50 Del Skrevet 8. mars 2004 Deffinitivt nummer 11, den var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 8. mars 2004 #51 Del Skrevet 8. mars 2004 Helt klart 3, 8 eller 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 8. mars 2004 #52 Del Skrevet 8. mars 2004 Helt klart 3, 8 eller 11 Mine favoritter også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 8. mars 2004 #53 Del Skrevet 8. mars 2004 Vet ikke om det hjelper deg at alle skal stemme på sin favoritt jeg... Det er jo du som skal gå med kjolen. Høres mest ut som du ville kikke nærmere på nr 1, og den var nydelig! Men det var de fleste av de andre også, så lykke til og gratulerer så mye -Åh hvor jeg er glad for at kjolen min allerede er i boks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #54 Del Skrevet 9. mars 2004 Vet ikke om det hjelper deg at alle skal stemme på sin favoritt jeg... Det er jo du som skal gå med kjolen. Høres mest ut som du ville kikke nærmere på nr 1, og den var nydelig! Men det var de fleste av de andre også, så lykke til og gratulerer så mye -Åh hvor jeg er glad for at kjolen min allerede er i boks!!! Jeg tar jo uansett ikke hensyn til andres mening om det er en kjole jeg faller for. Det er ikke sikkert det blir noen av disse en gang. Har jo ikke vært og prøvd noen av de hun har inne enda. De fleste av oss elsker jo å titte på kjoler, så da fikk dere jo muligheten til det igjen nå Takk for all hjelp! Legger inn nytt innlegg om jeg vakler mellom noen modeller. Syntes dere har vært søte og behjelpelige alle sammen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå