Gå til innhold

Hvem har ansvar for kondom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får besøk av han jeg har noe på gang med, og er klar for sex dersom han er det. Han er den som har vist mest seksuelle tilnærmelser, så jeg antar at han tar initiativ dersom han er klar. Skal jeg gå ut i fra at han har kondom tilgjengelig, eller skal jeg kjøpe det inn? Blir det ikke litt "søkt" om jeg har kondomer lett tilgjengelig, særlig ned tanke på at jeg er jomfru?

Anonym poster: b1b2b105349f5e47e5ab3a51e0dd1312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo mye bedre om dere setter i gang og ingen av dere har kondomer.

Kjøp inn en pakke, du.

Anonym poster: 9b1faf14afdeb51c0f0127e8b9ea77b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe tror han blir pissed om du tvinger han til kondom. For drømmen hans er vel å kjenne jomfruhøna di rett på kuken. :fnise:

Kjøp inn en pakke du i tilfelle han ikke har!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe tror han blir pissed om du tvinger han til kondom. For drømmen hans er vel å kjenne jomfruhøna di rett på kuken. :fnise:

Kjøp inn en pakke du i tilfelle han ikke har!

Hahahah :D Seriøst? Slik jeg ser det, har jeg/vi tre muligheter:

1) bruke kondom (jeg har i bakhånd)

2) Jeg har en angrepille i bakhånd

3) Vi dropper beskyttelse, jeg blir gravid, og vi lever lykkelig alle våre dager. (Denne frister jo mest, men vi kan godt vente litt...)

Anonym poster: b1b2b105349f5e47e5ab3a51e0dd1312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har fortalt han at du er jomfru så skal du ikke se bort i fra at han gnikker hendene sine sammen og tenker at nå skal det bli uerobret territorium på den nakne lillepølsa si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du er jomfru er jo han safe. Men det er ikke du.

Og du har like mye ansvar som han. Rimelig dårlig gjort å ikke sikre seg mot graviditet, særlig tatt i betraktning at han absolutt ikke har noe han skulle ha sagt om det ender der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er jomfru er jo han safe. Men det er ikke du.

Og du har like mye ansvar som han. Rimelig dårlig gjort å ikke sikre seg mot graviditet, særlig tatt i betraktning at han absolutt ikke har noe han skulle ha sagt om det ender der.

Hva mener du med at "han er safe"?

Anonym poster: b1b2b105349f5e47e5ab3a51e0dd1312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at kondom ikke bare beskytter mot graviditet.

Anonym poster: 3877bf2fd6df5d707ee98195da5d46a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det er like mye ditt ansvar. Kjøp inn kondomer du! :-)

Dummeste jeg har hørt. Ikke bare har kvinner ansvar og utgifter for sin egen prevensjon, de skal ha utgifter på kondomer til mannen, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Ikke bare har kvinner ansvar og utgifter for sin egen prevensjon, de skal ha utgifter på kondomer til mannen, også.

Kondom er også kvinner sin prevensjon, på tross for at den tres over pikken på mannen. Du ser det, kondom er sykdomsforebyggende. Sykdommer rammer begge kjønn. Ergo, damer har lov å tenke med det store hodet de også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kondom er også kvinner sin prevensjon, på tross for at den tres over pikken på mannen. Du ser det, kondom er sykdomsforebyggende. Sykdommer rammer begge kjønn. Ergo, damer har lov å tenke med det store hodet de også.

Tenk så dum jeg er. Har jeg et lite hode også? Jeg trodde jeg hadde bare ett hode. Dette du skriver om sykdommer og sånt visste jeg ikke. Hjertelig tusen takk for opplysningen. Forresten, hvilke sykdommer er det snakk om?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk så dum jeg er. Dette du skriver om sykdommer og sånt visste jeg ikke. Hjertelig tusen takk for opplysningen. Forresten, hvilke sykdommer er det snakk om?

Jeg tror det er streptokokker og lårhalsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tror det er streptokokker og lårhalsbrudd.

Jeg tenkte meg det kunne være noe sånt. Lårhalsbrudd er jo logisk å tenke at kan skje under sex, så akrobatisk den kan være ;). Streptokokker kommer vel gjerne fra menns utsondring hvis man skulle være så uheldig å få den i halsen. Tror du ikke det?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte meg det kunne være noe sånt. Lårhalsbrudd er jo logisk å tenke at kan skje under sex, så akrobatisk den kan være ;). Streptokokker kommer vel gjerne fra menns utsondring hvis man skulle være så uheldig å få den i halsen. Tror du ikke det?

Når du sier det slik så kan det ha vert streptokuker også, men jeg er ikke så veldig inne på medisin :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Når du sier det slik så kan det ha vert streptokuker også, men jeg er ikke så veldig inne på medisin :klo:

Du sier noe der. Det finnes også stafylokuker og gonokuker, vet du. Uffameg, tror det er best å holde seg unna disse kukene, jeg :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...