Gå til innhold

Julekort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne tråden.

Vi er et par, som lurer på om vi skal sende ut julekort med bilde. Er det teit når man ikke har barn? Eller synes folk det også er koselig?:)

Anonym poster: 199932e8b23633fcba33ee10adc7b2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan det? Det tar dere en halvtime å grave frem nisseting, et kvarter å få det på og en halvtime å fotografere. Deretter tar det et kvarter å laste favorittbildet opp på nettet, og bestille kort - deretter tar det to-tre uker å få dem hjem i postkassa. I mellomtiden kan dere skrive på konvolutter, shoppe frimerker og bestemme hva dere skal skrive til hver enkelt mottaker.

- God tid!

Er ikke teit med en personlig hilsen, som viser at dere har brukt mer tid og omtanke på mottakeren enn å sprette plasten på LHL's gratiskort.

God jul! :nissevink:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av julekort med bilder av barn! Send meg et kort med bilder uten barn, og jeg blir lykkelig! (Litt fleipete, men folk skal alltid skryte av barna sine, og da er det befriende når noen ikke gjør det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke teit det! Kjempekoselig å få julekort selv om avsender ikke har barn. Derosm dere har dyr kan dere jo ta med det/de på bildet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mye kjekkere å få julekort med bilde enn et helt upersonlig kjøpejulekort med noen tegnede nisser. Om det er barn på bildet eller ikke spiller absolutt ingen rolle. Jeg får julekort med bilde av bikkjene til min søster hvert år, koselig det.

Anonym poster: 1937f780761d3c29765445a2d3ccc954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten tenkte at vi skulle sende ut julekort med bilde av oss til familie og noen venner. Vi fikk tatt noen bilder med en fotograf på en ferie i sommer. Så vi kommer til å velge et av de bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, blir det julestemning av sommerbilder? Glade juli?

Er ikke så viktig om det er proft, men kult om det er lite selvhøytidelig og med glimt i øyet, synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...