Gå til innhold

GUTTER: hvordan liker dere å bli sugd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til drøvelen!! OG FORBIII!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UEKpy.jpg

:fnise:

Her var han salig av lettelse fordi han kunne tisse uten smerter etter uvi. Fin film..

Anonym poster: a77b8bb8338ec120e19d5d9cc699b56b

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Til drøvelen!! OG FORBIII!!!

Fordi du tenner på spy i fanget?

Skrevet

Fordi du tenner på spy i fanget?

mmmm. Ekstra glidemiddel med lukt av middag :D

Neida. Men det er guddommelig med de av dere med innovertiss som klarer dette (uten å spy :P)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

mmmm. Ekstra glidemiddel med lukt av middag :D

Neida. Men det er guddommelig med de av dere med innovertiss som klarer dette (uten å spy :P)

Hvis du finner ei dame som ikke tygger maten ordentlig så kan det jo hende du kan få en hel middag ut av det :laugh:

Skrevet

En ting jeg lurte på, dere som sier at det viktigeste er at dere ser at partneren viser at hun/han tenner på å suge dere, hva hvis partneren faktisk ikke tenner på det...?

Jeg tenner ikke på det men gjør det siden jeg vet at partneren min elsker det. For all del, jeg gjør det med et smil om munnen og har ingenting i mot å gjøre det fordi jeg vet at det er det beste han vet. Men jeg tenner overhodet ikke på det, noe han vet, og jeg kan ikke fordra smaken og lukten (den er heldigvis minimal når han er nydusjet).

Anonym poster: 29485982cb88aeb0ba70c500be042ed0

Skrevet

En ting jeg lurte på, dere som sier at det viktigeste er at dere ser at partneren viser at hun/han tenner på å suge dere, hva hvis partneren faktisk ikke tenner på det...?

Jeg tenner ikke på det men gjør det siden jeg vet at partneren min elsker det. For all del, jeg gjør det med et smil om munnen og har ingenting i mot å gjøre det fordi jeg vet at det er det beste han vet. Men jeg tenner overhodet ikke på det, noe han vet, og jeg kan ikke fordra smaken og lukten (den er heldigvis minimal når han er nydusjet).

Slike problemer unngår jeg ved å bli kjent med partneren før vi kommer dit du beskriver. Det du beskriver er turn off deluxe, og vil bli bare verre med årene, dersom du ser lenger frem.

Skrevet

Det er klart det er turn-off om dama synes pikken min er ekkel å suge på. Det er da ikke noe moro å vite at mens man har det godt selv, skulle partner helst ønske å være et annet sted. Da kan man like gjerne la være. Og et sexliv uten oralsex er dessverre en god del fattigere i mine øyne.

• Liker 2
Skrevet

Slike problemer unngår jeg ved å bli kjent med partneren før vi kommer dit du beskriver. Det du beskriver er turn off deluxe, og vil bli bare verre med årene, dersom du ser lenger frem.

Nå har vi vært sammen i 6 år og jeg tror det eneste som har blitt værre med årene for hans del er at det ikke blir så mange bj`er som før. Etter som årene har gått vet jeg hvordan han liker det, selv om man riktignok alltid kan lære nye ting.. Jeg har det siste året oppdaget at en tommel som trykker rundt anus virkelig gir det lille ekstra :sjarmor:

Det jeg prøver å si er vel at jeg liker å få han til å komme, men jeg tenner ikke på det å suge. Bj`er er som oftest ikke en del av det når vi begge to er i gang men noe vi som oftest gjør uten at jeg får meg en runde etterpå. Noe som er helt greit for meg! Han har oftere lyst på sex enn meg og når jeg og er klar for en orgasme sørger han for at jeg får jeg den!

Og det med at den er ekkel å suge på, lukten og smaken er sterkest helt i begynnelsen før jeg får "vasket" han men etter de første rundene i munnen merker jeg ikke noe til det.

Skrevet

For min del ville det bety at vi ikke er seksuellt kompatible. Det gjelder også om "alt" annet fungerer bra. Oralsex, og å nyte dette, er så viktig for meg at jeg kan ikke leve i et forhold hvor dette kun er på nåde fra den andre parten.

Skrevet

Men det blir jo ikke kun på nåde, jeg liker å gi han den nytelsen. Det gir meg glede, om man kan formulere seg sånn, å se hvor godt han har det. Jeg blir glad av å kunne gjøre det for han rett og slett men jeg blir ikke seksuelt opphisset av selve sugingen.

Jeg kan kjenne det krible litt når han kommer, å se andre få orgasme er jo opphissende ;) Men selve sugingen gir meg ingenting seksuelt.

Men nå har jeg helt tatt over tråden her. Hvis dere har flere tips til ting man kan gjøre for å piffe opp bj`en så kom med de! Det er som sagt alltid noe nytt å lære ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...