Gå til innhold

GUTTER: hvordan liker dere å bli sugd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaaa? :) Jeg vet at dette er individuelt, men det hadde vært morsomt å lese hva dere liker! Noen spesielle ting som virkelig er digg?

Anonym poster: bdc8488842b041cd73b7291052f16cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er utrygg, men trur det er digg å bli sugd. Andre seier i allefall så.

Skrevet

Jeg liker best å bli sugd med støvsuger

• Liker 3
Skrevet

Er utrygg, men trur det er digg å bli sugd. Andre seier i allefall så.

Jeg var egentlig ute etter et seriøst svar, haha. -TS

Skrevet

liker å bli sugd oppi dåsa

Anonym poster: 28e3b11ba80a3e49fd1e537565121d96

Skrevet

Liker å bli sugd med litt varierende tempo, litt sakte ut og inn, slikking, litt raskere flomsuging, så litt ertende sakte suging igjen.

Kan gjerne være en annen mann som gjør dette med meg også.

Mann

Anonym poster: a508adcaa3ad8c490ede7620649cd794

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Liker å bli sugd med litt varierende tempo, litt sakte ut og inn, slikking, litt raskere flomsuging, så litt ertende sakte suging igjen.

Kan gjerne være en annen mann som gjør dette med meg også.

Mann

flomsuging ?

Skrevet

flomsuging ?

Veldig rask/rå suging, inn og ut av munnen så det skummer nesten.

Skrevet

Jeg var egentlig ute etter et seriøst svar, haha. -TS

Jeg vil bli sugd med stor innlevelse, i rolig tempo, slik at jeg får inntrykk av at du er gal etter pikk, og elsker kuken min, og gjør alt du kan for å gjøre den så stor og hard som mulig, til det du gleder deg mest til.

Skrevet

Enig med MrSmith. Innlevelsen er det viktigste for min del. Da kommer på en måte teknikken i annen rekke. Vis at du blir kåt av det. Vis at du elsker pikken min. Ser du frekt opp på meg innimellom i tillegg, så er jeg solgt.

Teknikkmessig liker jeg at du tar deg god tid. Stryker, kysser og slikker andre steder først. Selv om jeg er knallhard og egentlig klar som et egg. Det er ikke så nøye om du ikke kan ta hele inn. Det er hodet som er klart mest følsomt uansett. Lek heller med tunga, variasjon er velkomment, og ikke vær redd for å bruke hender samtidig. Ta små kunstpauser innimellom. Og slikk strengen under hodet. Og ikke stress for at jeg skal komme. Jeg kommer sjeldent av bare suging.

• Liker 1
Skrevet

Variasjon, både i teknikk og intensitet/hurtighet. Slikking av baller er veldig viktig, og verken ballene eller skaftet bør neglisjeres. Det viktigste er dog at du liker det, og viser det mens du holder på. Til sist er det veldig viktig for meg at du svelger og ikke har noen motforestillinger mot det. Etter at jeg kommer kan du gjerne slikke og suge litt forsiktig, og slikke i deg det som pipler ut i etterkant.

• Liker 1
Skrevet

Hvor stor nedtur er det for dere om dama etter en ellers god blowjob ikke svelger?

Selv brekker jeg meg dessverre av alt som har slimete konsistens, så om jeg skal tvinge meg selv til å svelge blir det ikke en fryktelig sexy opplevelse uansett. :fnise:

Anonym poster: 31e354c154b91d4a08f6d7dbf7128a34

• Liker 1
Skrevet

Hvor stor nedtur er det for dere om dama etter en ellers god blowjob ikke svelger?

Selv brekker jeg meg dessverre av alt som har slimete konsistens, så om jeg skal tvinge meg selv til å svelge blir det ikke en fryktelig sexy opplevelse uansett. :fnise:

Anonym poster: 31e354c154b91d4a08f6d7dbf7128a34

Det gjør ikke meg noe. Når jeg kommer er jeg helt i lallaland uansett, så jeg tenker ikke på hvor jeg kommer hen... :ler:

• Liker 2
Skrevet

Sentralstøvsuger eller sånn sexy liten sak?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Sentralstøvsuger eller sånn sexy liten sak?

Industriel!!

• Liker 2
Gjest zerox_ztoleranz
Skrevet

Ikke slutt før det er tomt, for guds skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...