Gjest MissLina Skrevet 10. november 2012 #1 Del Skrevet 10. november 2012 Hva kan jeg kjøpe til pappa til jul?? Han liker Porsche... noen ideer.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #2 Del Skrevet 12. november 2012 Du kan ta eit Google-søk og sjekke om du kanskje finn ein Porsche-bil som utsillingsmodell evt "leikebil" frå Porsche :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 22. november 2012 #3 Del Skrevet 22. november 2012 Pappaer er ikke enkle å handle til, men i år får min en god strikkegenser i ull. Var også innom tanken å kjøpe en god kokkekniv. Det trenger ikke å koste flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 23. november 2012 #4 Del Skrevet 23. november 2012 Pappaer er umulig:P Men til min far i år blir det bokstøtter som ser ut som vinylplater(lager selv:)), et tulle-toalettskilt, og en sånn kosedress siden han har slitt ut den han hadde. Så kanskje en bok siden han er bokorm nummer en:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå