KikiEco Skrevet 11. november 2012 #21 Skrevet 11. november 2012 Ingen sier det bedre enn The Oatmeal: http://theoatmeal.com/comics/apple 2
Medlem Skrevet 11. november 2012 #22 Skrevet 11. november 2012 Fordi det er en utrolig smart liten sak, som kan brukes til så utrolig mye mer enn bare å ringe og sende meldinger. Jeg remser opp i fleng: - Sjekke kalender - Lese nyheter - Spille musikk - Sjekke busstider - Sjekke værmelding - Sjekke saldo bankkonto og betale regninger - Lese av strømmåler - Billettløs flyreise - Vekkeklokke - Bestille kinobillett - Ta bilder - Facebook - ... Den er rett og slett en fullverdig datamaskin i lommeformat. 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. november 2012 #23 Skrevet 11. november 2012 hvorfor er det verre at mange kjøper iPhone enn at mange kjøper samsung Galaxy? Er det fordi man liker å følge saueflokken av folk som ikke liker Apple? Jeg ser nemlig ikke noen annen grunn til å se ned på et merke man ikke trenger å ha noe som helst med å gjøre. Det blir som om jeg skulle sittet her og survet og lurt på hvorfor alle kjøper grandiosa, når jeg ikke liker grandiosa.
Gjest Loverdose Skrevet 12. november 2012 #24 Skrevet 12. november 2012 Selv har jeg iPhone og har aldri vært mer fornøyd med en mobil. Grunnen til at jeg har valgt iPhone, er fordi den er for meg, veldig lett å bruke, jeg får ringe, sende meldinger, ta bilder og laste ned mange morsomme og artige apper og spill som jeg kan underholde meg selv med. Smarttelefoner er greie for underholdningen sin skyld. Og det er ikke så mange som har smarttelefoner bare fordi alle andre har det. Tidene forandrer seg, mobiler blir oppgraderte og det kommer nye funksjoner og tekniske duppeditter som er enda mer underholdende enn tidligere. DERFOR kjøper folk seg iPhone eller Samsung, HTC osv.
Gjest Lurifix Skrevet 12. november 2012 #25 Skrevet 12. november 2012 Jeg låner en gammel HTC. Jeg bruker den som vekkeklokke. =)
Rubies_ Skrevet 12. november 2012 #26 Skrevet 12. november 2012 Jeg låner en gammel HTC. Jeg bruker den som vekkeklokke. =) Dette minnet meg på noe! Funfact: Eneste grunnen til at jeg har gått over fra en eldgammel samsung-telefon med taster og såvidt fungerende fargeskjerm, er fordi at vekkerklokka på den ikke fungerer =/
Gjest Misteltein Skrevet 12. november 2012 #27 Skrevet 12. november 2012 (endret) Jeg kjøpte meg en liten smarttelefon på salg til 600 kroner, jeg. Jeg bruker aldri mange tusen på en telefon fordi at de har tendens til å gå i gulvet (ihvertfall) en gang i løp av dagen. Det var litt tilfeldig at det ble smarttelefon, men det var en Samsung som de solgte. Jeg liker Samsung produkter, de er litt seige. En av Samsung telefonene mine hadde jeg i 4 år. Jeg bruker en telefon til og ringe med, og tekste med. Jeg har kjøpt meg ett nettbrett hvor jeg legger inn avtaler i kalenderen, hvor jeg legger inn ting jeg skal, som jeg tar bilder med, har musikk, bruker apper etc. Endret 12. november 2012 av Misteltein
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå