Gjest nysgjerrigp Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jente på 17 her. Er snart den eneste ( i alle fall på min alder) som ikke har iphone, eller en annen avansert smarttelefon, som f.eks. samsung S3. Har ikke smarttelefon i det hele tatt faktisk. Ikke fordi jeg ikke "får lov", men fordi jeg ikke kan fatte hvorfor man skal gidde å bruke MANGDOLDIGE TUSEN på noe man egentlig kan få veldig billig - for behovet er jo å ringe og å sende meldinger, ikke sant? Tror mange velger iphone fordi "alle andre" har det, og fordi det er "flott". Den ser jo flott ut, enig i det. Og så sitter jo alle på snapchat o.l hele tiden. Går jeg egentlig glipp av noe? Noe av det verste jeg vet er folk som sitter på telefonen og klikker hele tide. Så lite koselig. Finnes det flere her som tenker som meg? Er faktisk litt lei av dette telefonmaset overalt. "iphone 5 ute nå!!"... -_-
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 OMG, har du ikke smarttelefon? Vil si du henger litt etter... :S for du BØR egentli ha en smarttelefon helst iphone. bare eeeelkser iphonen min ass. Særing Anonym poster: 9108c2a6e4102dc80e9565d867513d81 2
Dricka Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Fordi det er onde skapninger som hopper inn i hjernene dems 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Er 16 og har ikke noe sånt jeg heller. Skal nå kjøpe meg en Huawei til 2500 kroner. Nekter å betale 5000 for en telefon Anonym poster: 8c99338356f4b9e903039657ffb99f4d 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Enig med deg TS, jeg har heller ikke smartphone, har ikke behov for det. Anonym poster: d2eeb69bb6583810552a7a9483eae10c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Tror mange velger iphone fordi "alle andre" har det, og fordi det er "flott". Det merkes at du er i tenårene fortsatt. Du hopper fra det ene til det andre til det tredje av tema å prate om. Du har rett i det du skrev over, mange, fryktelig mange, er avhengige av å være "en i mengden", avhengige av å "ikke skille seg ut", det er viktig for dem å "være som alle andre". Når iPhone er det populære så er det viktig å ha en slik. For alle andre har jo det. Det finnes mange gode smartmobiler du kan få kjøpt brukt og billig. De trenger ikke punge ut mer enn tusenlappen for å få en som er bra på finn.no. Forskjellen er bare at "den er jo ikke den nyeste". Det betyr også at du ikke kommer til å være "en i mengden". Men så lenge det bare skal være en mobil så holder det i massevis. Anonym poster: 455cd4a6c68925c35f4b95cf77e64fb3 1
Gjest nysgjerrigp Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Det merkes at du er i tenårene fortsatt. Du hopper fra det ene til det andre til det tredje av tema å prate om. Du har rett i det du skrev over, mange, fryktelig mange, er avhengige av å være "en i mengden", avhengige av å "ikke skille seg ut", det er viktig for dem å "være som alle andre". Når iPhone er det populære så er det viktig å ha en slik. For alle andre har jo det. Det finnes mange gode smartmobiler du kan få kjøpt brukt og billig. De trenger ikke punge ut mer enn tusenlappen for å få en som er bra på finn.no. Forskjellen er bare at "den er jo ikke den nyeste". Det betyr også at du ikke kommer til å være "en i mengden". Men så lenge det bare skal være en mobil så holder det i massevis. Anonym poster: 455cd4a6c68925c35f4b95cf77e64fb3 Hehe, pussig at du hadde behov for å bemerke at "det merkes" at jeg er i tenårene. En måte å heve seg på? At jeg skriver dårlig og umodent, liksom? Uansett. De tre tingene er ting jeg lurer på, så da må jeg jo hoppe fra det ene til det andre... Sant nok, jeg kan kjøpe en billigere smarttelefon, men ser ikke helt behovet.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Det er ikke "alle" som skal ha iPhone, kjempemange har andre telefoner også. Det kommer helt an på personlig preferanse i de fleste tilfeller, med mindre man er under 20 og gjerne vil være som vennene sine. Trives du med telefonen din, så drit i hva alle andre har. Det viktigste er jo at du er fornøyd. Lillesøsteren min er 25 og har hatt sin murstein av en telefon siden hun var 13 og er fornøyd med det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 har aldri betalt mer enn 500kr for telefon.men mobilen begynte å takke for seg forrige uke.derfor kjøpte jeg en android fra sony for 1300kr på cdon.no kjempe fornøyd-- helt enig med deg man må ikke men det har blitt en konkuranse bare fordi han eller hun eller andre har det må andre også ha det.. Anonym poster: 7fbd87c54d2d017affa7f169652240be
Gjest Badabing Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Jeg bruker telefonen min til mye mer enn å sende sms/ringe. 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Jeg bruker smartphonen min til å ringe og sende meldinger, ja. Gratismeldinger og gratisringing. Og til å sende og motta mail, til å koordinere møter på jobb, til å ha oversikt over reservasjoner og bestillinger, til å sjekke inn på flyet, til å sjekke når neste buss kommer eller hvordan været blir i kveld, til å logge trening og til å finne ut hvor jeg er hen når jeg står på et ukjent gatehjørne. Men som tenåring hadde jeg ikke behov for noe annet enn noe å ringe og sende melding med, det stemmer. Det er bare det at man ikke er tenåring hele livet. Anonym poster: cb1e8859516035296f6180c9d7a4a1e7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 Jeg bruker også telefonen min til mye mer enn å ringe og sende sms, så selv om ikke du personlig har behov for annet betyr ikke det at det gjelder for andre. Min smartmobil (tilfeldigvis en iphone) brukes til både fritid og jobb, og den har rett og slett gjort livet mye enklere. Anonym poster: 73ac09c77868a9b2ddd6e14da28152e1
Maxiipeps Skrevet 10. november 2012 #13 Skrevet 10. november 2012 Jeg er overhodet ikke typen som gir etter for gruppepress, men jeg har smartphone, mer spesifikt Samsung Galaxy S3. Jeg ønsker å ha smartphone fordi jeg syns det er deilig med en stor skjerm. Dessuten er jeg nysgjerrig, og ønsker å teste ut hvordan en touch-telefon fungerer, siden jeg bare var vant med å trykke på harde knapper tidligere. Jeg gjør veldig mye mer enn bare å ringe + sende sms. Facebook-appen er veldig bra, og jeg er avhengig av Facebook. Kjekt å holde på med når man sitter på bussen osv. Det er dessuten en del sosiale apps jeg har stor glede av, ettersom mange av mine venner bor langt unna meg. Da kan man holde kontakt via Instagram, Twitter, snapchat osv. Mye av dette finnes jo også på PC, men jeg syns det er veldig kjekt når alt er så tilgjengelig i hånden min.
belle_ Skrevet 10. november 2012 #14 Skrevet 10. november 2012 iPhone er livet. Vi har vært venner i over to år. Vet faktisk ikke om jeg hadde klart meg uten den, nå som jeg har blitt så vant til å ha den. Den hjelper meg faktisk med alt mulig jeg lurer på, grunnet internett, gps, hjelper meg ut av kjedelige situasjoner(mange gøye spill, lese nyheter, andre ting på nett), sende gratis sms, ringe gratis, sende bilder gratis, vidoer, hører på musikk. Ja, alt mulig. Vet jeg overdriver litt, men er veldig glad i min iPhone. 2
Sophia. Skrevet 10. november 2012 #15 Skrevet 10. november 2012 Mange har jo større behov enn å ringe og sende meldinger. Jeg bruker iPhonen min til utrolig mye mer enn det! Jeg har hele tiden muligheter til å høre på musikk, og sjekke (og sende) mail, Facebook, været, nyheter og google ting hvis jeg trenger det. Bærbar datamaskin, egentlig. Andre smartphones gjør jo samme nytten, men grunnen til at jeg har iPhone er fordi det er den jeg liker best.
Rubies_ Skrevet 10. november 2012 #16 Skrevet 10. november 2012 Jeg har en gammel (gammel i mobilverdenen, ikke den virkelige verdenen) HTC som fungerer helt optimalt. Ser ingen grunn til å bytte. Det er riktignok en smarttelefon, men har fått flere spørsmål om hvorfor jeg ikke har byttet til Iphone. Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet... Jeg eier ikke ETT eneste Apple-produkt!! Av prinsipp. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #17 Skrevet 10. november 2012 Nei, hvorfor bruke penger på en Iphone når man kan ha den gode, gamle tastaturtlf sin? Så kan man heller bruke penger på noe fornuftig. Veit om folk som hele tiden skal ha det nye og som skal ha iPhone, det synes jeg er teit. Men det er vel en hobby, dyr hobby. Da skal de i allefall ikke komme etterpå og klage på dårlig råd. Anonym poster: 0502115450a70cc586a9eaaf3d748328
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #18 Skrevet 10. november 2012 Kjøpte min iphone 4, for 2400 kroner. Synes den er veldig bra, har kamera på fremsiden og masse forskjellige apps jeg kan laste ned. Anonym poster: ea583d2d34c6e3afd36a2580d465b85e
Lutetium 71 Skrevet 11. november 2012 #19 Skrevet 11. november 2012 Jente på 17 her. Er snart den eneste ( i alle fall på min alder) som ikke har iphone, eller en annen avansert smarttelefon, som f.eks. samsung S3. Har ikke smarttelefon i det hele tatt faktisk. Ikke fordi jeg ikke "får lov", men fordi jeg ikke kan fatte hvorfor man skal gidde å bruke MANGDOLDIGE TUSEN på noe man egentlig kan få veldig billig - for behovet er jo å ringe og å sende meldinger, ikke sant? Mange har ett stort behov for å betale x antall tusen for å få lov å gjøre tjeneste som reklamebærer. Det er som å betale for plastposer, bare med en skjerm på.
Ibanez Skrevet 11. november 2012 #20 Skrevet 11. november 2012 (endret) Slik føler jeg om den saken.. Redigert; For de som måtte lure; sauene som stormet butikken er ikke manipulert, men logoen til butikken som vises i filmen er det. Endret 11. november 2012 av Ibanez 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå