Gå til innhold

Blitt lurt


Gjest Uønsket far.

Anbefalte innlegg

Hvem dere er det du snakker om, smartass?

Du skriver til meg, skal det bety at jeg er inkludert som en av "dere"? For jeg klarer helt fint å ordne meg selv, uten at du skal fortelle meg hvordan det gjøres.

Dere er alle dere som ikke forstår at menn også har et følelsesliv og medansvar når det kommer til svangerskap, fødsler og aborter. Greit nok at man ikke skal generalisere, men debatten er sånn som jeg ser det delt i to leirer,- de som mener at kvinner er guder og derfor skal bestemme absolutt alt, og mannen bare må ta til takke med kvinnens egen forgodtbefinnende, og de av oss som tror på likestilling med delt ansvar for felles handlinger. Dersom det er noe mer uoppklart er det bare å spørre videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er alle dere som ikke forstår at menn også har et følelsesliv og medansvar når det kommer til svangerskap, fødsler og aborter. Greit nok at man ikke skal generalisere, men debatten er sånn som jeg ser det delt i to leirer,- de som mener at kvinner er guder og derfor skal bestemme absolutt alt, og mannen bare må ta til takke med kvinnens egen forgodtbefinnende, og de av oss som tror på likestilling med delt ansvar for felles handlinger. Dersom det er noe mer uoppklart er det bare å spørre videre?

Isåfall vil jeg vite hvorfor du inkluderer meg i "dere"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall vil jeg vite hvorfor du inkluderer meg i "dere"?

Du er som jeg har forstått det ikke enig i at mannen også skal kunne delta i abortspørsmålet og ta sin del av ansvaret? Men bare korriger meg om jeg tar feil? Som sagt, jeg håper jo at jeg iløpet av mitt levetid vil oppleve den samme rettferdigheten som det kvinner har til risikofri omgang med det annet kjønn! =) Og kan være en støttende medaktør til valget om abort dersom det er aktuelt. Menn vil bare være viktige! Bli lyttet til! Blir hørt som et medmenneske som skal delta i atten år fremover! Menn vil inkluderes! Menn vil føles verdsatt! Menn vil også få lov til å føle sorg for egen aktivitet og handling som det er å søke en abort. Alt dette her er dessverre utelukket i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall vil jeg vite hvorfor du inkluderer meg i "dere"?

Eller for å korrigere meg selv. Jeg er ikke for tvangsaborter, den urett det er å oppleve abort mot ens vilje unner jeg ikke kvinner. Derfor mener jeg at både menn og kvinner må være sitt ansvar bevisst, og skulle man komme til den enighet at abort er den beste løsning så tar man abort, selvfølgelig kun dersom det er kvinnens valg og man gjør jo ikke noe tvang mot noen kvinne. Ganske uhørt at du har tolket meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som jeg har forstått det ikke enig i at mannen også skal kunne delta i abortspørsmålet og ta sin del av ansvaret? Men bare korriger meg om jeg tar feil? Som sagt, jeg håper jo at jeg iløpet av mitt levetid vil oppleve den samme rettferdigheten som det kvinner har til risikofri omgang med det annet kjønn! =) Og kan være en støttende medaktør til valget om abort dersom det er aktuelt. Menn vil bare være viktige! Bli lyttet til! Blir hørt som et medmenneske som skal delta i atten år fremover! Menn vil inkluderes! Menn vil føles verdsatt! Menn vil også få lov til å føle sorg for egen aktivitet og handling som det er å søke en abort. Alt dette her er dessverre utelukket i dag.

Hva vil du ha en utdyping på? Min objektive synsing på temaet generelt? Min subjektive erfaring av hvordan jeg løser dette selv? Begge deler?

For du ER på bærtur, i sandtak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du ha en utdyping på? Min objektive synsing på temaet generelt? Min subjektive erfaring av hvordan jeg løser dette selv? Begge deler?

For du ER på bærtur, i sandtak.

Jeg er veldig glad for at du synes menn sine rettigheter er viktige, for jeg synes kvinnenes rettigheter er viktige, - så viktig at jeg ikke en gang vil foreslå abort mot kvinnens vilje, - selv om du foreslår abort mot mannens vilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad for at du synes menn sine rettigheter er viktige, for jeg synes kvinnenes rettigheter er viktige, - så viktig at jeg ikke en gang vil foreslå abort mot kvinnens vilje, - selv om du foreslår abort mot mannens vilje!

Men for guds skyld mann, babyen er i kvinnens kropp. Du kan IKKE bestemme hva et annet menneske skal gjøre med kroppen sin om hun så bærer trillingene dine. Vi er født sånn, sånn kommer det alltid til å være. Hva i all verden er vitsen med å diskutere dette ihjel? Godta det for faen! For det kommer ALDRI til å forandre seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at du synes menn sine rettigheter er viktige, for jeg synes kvinnenes rettigheter er viktige, - så viktig at jeg ikke en gang vil foreslå abort mot kvinnens vilje, - selv om du foreslår abort mot mannens vilje!

Jeg mistenker at du er et godt gammeldags forumstroll, men siden du tillegger meg meninger jeg ikke står inne for, så skal jeg utdype.

Denne tråden renner over av argumenter som er så vanvittig og latterlige dårlige, at de er til å få mark av. Det som er ironisk, er at jeg personlig, egentlig har sterk sympati med menn som blir far mot sin vilje, eller opplever at dama tar abort mot deres vilje. Ikke bare det, jeg vet om flere områder som har med barn og fødsel å gjøre som jeg synes er urettferdig, som f.eks at menns rett til permisjon etter fødsel til syvende og sist avhenger av mors rett. Mens mors rett ikke måles opp mot far. Jeg ER faktisk opptatt av menns rettigheter, og jeg har ikke annet enn negative tanker om kvinner som bevisst trikser med prevensjon ect., for å få barn mot mannens vilje.

MEN, retorikken i denne tråden er så syltynn, så stakkarslig og full av ansvarsfraskrivelse at den skader saken mer enn den får den frem. Jeg har måttet jobbe HARDT for å holde på mine sympatier, og huske på at deres ræva argumentering ikke er noe alle menn bør dømmes for.

Det er INGEN her som er i nærheten av å komme med en løsning som ikke først og fremst rammer den eneste uskyldige parten, nemlig barnet. Og jeg ser ikke hvordan man etisk skal lage et regelverk som tar større hensyn til at far ikke vil ta konsekvensene av sine handlinger, enn barnets rett til f.eks å vite hvem opphavet er. Det handler heller ikke bare om å frarøve barnet en far, men en hel familie på farssiden. Er f.eks besteforeldre klar for å vente i 18 år med kanskje å få kontakt med barnebarnet? Hvordan skal man håndheve en slik lov? Kaste mor i fengsel om hun opplyser om fars navn før det har gått 18 år? Skal staten betale for at noen menn ikke føler for å ta konsekvensene av sine handlinger?

Dette er langt mindre svart-hvitt enn enkelte ser ut til å tro. Og Waco, du hakker i vei om felles søknad? Hvordan tror du egentlig dette foregår? Mor sender ikke inn en høytidlog og formell søknad på 100 sider, skrevet i blod. Legen tar seg av alt det, alt mor gjør er å underskrive. Og er man først enig, så er en felles søknad bare vrøvel. Det spiller ingen rolle hvem som skriver under på en rekvisisjon som man ikke engang leser gjennom. Og er man enig, så er far i sin fulle rett til å ta del i det kjipe rundt en abort. Uavhengig av hvem sin signatur som står på papiret. Er man derimot IKKE enig, hvem avgjør? Og hvordan skal det fungere? Etisk og praktisk?

Som flere her er inne på, forebygging er en viktig faktor. Alle bør gjøre det de kan for å slippe og havne i en slik situasjon. Og har du sex, uten å ønske barn, så bør du sikre deg selv så godt du kan. Enten det er ved å bruke kondom, eller ved å ha sex med en partner du er trygg på at du kan finne ut av ting med, og at resultatet er noe du kan leve med. For uansett hvordan man tar tak i dette, så er det beste at færrest mulig uønskede aborter oppstår i utgangspunktet.

Og skal man klare å ha en edrulig debatt, om hva som er praktisk gjennomførbart, og etisk greit, så bør man legge av seg en del av tulleretorikken. For å fortsette i dette sporet, fører bare til at flere mister all sympati for det som egentlig er en viktig debatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er for forskjellsbehandling? At en mann må bruke kondom, men det behøver ikke en kvinne ta ansvar for, har jeg forstått deg rett nå?

Tror du burde sjekke deg, det lukter bæsj av deg :fise:

Anonym poster: 224afe53e31e4d00ad3d911f79af278d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for guds skyld mann, babyen er i kvinnens kropp. Du kan IKKE bestemme hva et annet menneske skal gjøre med kroppen sin om hun så bærer trillingene dine. Vi er født sånn, sånn kommer det alltid til å være. Hva i all verden er vitsen med å diskutere dette ihjel? Godta det for faen! For det kommer ALDRI til å forandre seg

Nei du må godta det at du har abortmuligheter så menn skal ikke stå til ansvar hvis de ikke vil. sånn er det. er det vanskelig så avstå fra sex.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt akkurat disse temaene kjenner jeg en veldig avsmak mot mange av kvinnene som debatterer.

Hvorfor? Fordi dere kun svarer med hån og spott når en mann fortvilet har begått en tabbe og angrer på den. Det spiller ingen rolle om han tenkte aldri så kort, for en slik skjebne er bare trist. Det er trist for far, og det er trist for ungen. I stedet for å innse at kvinner har en veldig fordel rundt akkurat dette, og forstå at det kan føles kjipt å være helt maktesløs rundt et så viktig spørsmål, så virker det nesten som om dere gnir dere i hendene. Og dere antar automatisk at kvinnen i forholdet har opptrådt hellig, og at mannen er en skitten ubetenksom dritt. "Haha, herlig, nå får dritten som han fortjener!!" Også kimer hylekoret inn. Patetisk.

La oss gjøre abort forbudt, og i samme slengen gjøre skilsmisser forbudt også. Og pålegge samboerskap når man er med barn. Da står kjønnene helt likt. Når jeg leser slike tråder skulle jeg nesten ønske det hadde vært slik, så kunne kan sagt til alle kvinner som ble ufrivillig gravide at de burde vært mer nøye med prevensjonen. Svar på alle utsagn fra dem om hvor urettferdig ting er med det.

"Du kunne unngått det. Bare la vær å ha sex. Bli hjemme, og lås døra. Da hadde du sluppet det."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for likestilling jeg snuppi, det motsatte av hva dere ønsker. Dere ønsker å påtvinge fedre farsskap samtidig som dere mener at dere selv kan unnslippe morskap når enn det måtte ønske dere. Jeg vil at likt skal være likt, dersom dere skal ha abortretten må menn også kunne fraskive seg farsansvaret. Som en redelig og rettferdig mann jeg er så unngår jeg heller å gjøre kvinner gravide med å sprute henne i ansiktet i stedet.

Forebyggende tiltak Waco!

FOREBYGGING!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt akkurat disse temaene kjenner jeg en veldig avsmak mot mange av kvinnene som debatterer.

Hvorfor? Fordi dere kun svarer med hån og spott når en mann fortvilet har begått en tabbe og angrer på den. Det spiller ingen rolle om han tenkte aldri så kort, for en slik skjebne er bare trist. Det er trist for far, og det er trist for ungen. I stedet for å innse at kvinner har en veldig fordel rundt akkurat dette, og forstå at det kan føles kjipt å være helt maktesløs rundt et så viktig spørsmål, så virker det nesten som om dere gnir dere i hendene. Og dere antar automatisk at kvinnen i forholdet har opptrådt hellig, og at mannen er en skitten ubetenksom dritt. "Haha, herlig, nå får dritten som han fortjener!!" Også kimer hylekoret inn. Patetisk.

La oss gjøre abort forbudt, og i samme slengen gjøre skilsmisser forbudt også. Og pålegge samboerskap når man er med barn. Da står kjønnene helt likt. Når jeg leser slike tråder skulle jeg nesten ønske det hadde vært slik, så kunne kan sagt til alle kvinner som ble ufrivillig gravide at de burde vært mer nøye med prevensjonen. Svar på alle utsagn fra dem om hvor urettferdig ting er med det.

"Du kunne unngått det. Bare la vær å ha sex. Bli hjemme, og lås døra. Da hadde du sluppet det."

Graviditet er ikke en enkel tabbe.

Det er derfor en reagerer. Holdningene til mennene om at detter er så enkelt osv.

Men når det er snakk om å bruke prevensjon snur de det døve øret til.

Den ene tåpelige kommentaren etter den andre:

Kvinner må ta ansvar for egen og partners prevensjon.

Det er deres feil om mannen spruter dem i skjeden.

Hvor er fornuften i dette?

Mennene her inne er ikke her for å fremme sin sak, de er her for å lage kvalme.

Det de ikke ser er at de ødelegger for seg selv.

De vil ikke ta ansvar for sine egne handligner, men overføre dem på kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du må godta det at du har abortmuligheter så menn skal ikke stå til ansvar hvis de ikke vil. sånn er det. er det vanskelig så avstå fra sex.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Det er ikke derfor vi har selvbestemt abort i Norge.

Du får:

a) beskytte deg.

b) ikke ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært flere saker hvor menn har banket opp kvinner som bærer deres barn for å fremprovosere en abort, likheten i disse sakene var at mannen følte seg fullstendig overkjørt og nedvurdert. Deres slutning var altså at mange år i fengsel var bedre enn å bli ufrivillig far. Antar at dette vil det bli mere av

Jeg har også fått med meg dette. Det er kanskje ikke så rart når menn ikke har noen andre muligheter til å ikke bli far når det er uønsket.

Det er ikke noen heldig situasjon og høyst beklagelig at slik skjer men det gir noen signaler om hvordan det står til der ute i den real world for noen.

Jeg har lagt merke til at det er nesten ingen som kommenterer de alvorlige handlinger som uønsket farskap kan føre til. Slik som dette og selvmord blant menn. Eller de synes det er pinlig og forsvare et samfunn som har et system der dette oversees til fordel for kvinner som utnytter og lurer

menn. Det virker som om de som "slarver" i vei om bruk kondom ikke ha sex ovs.

De virker være uten erfaringer mye av livets utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor du mener menn ikke skal ha noe å si?

Det jeg mener er at så lenge det ikke er menn som blir gravide, så vil menn ha mindre å si. Er det perfekt? Er det rettferdig? Nei, antagelig ikke. Men en graviditet skjer IKKE i kroppen til en mann. En graviditet har INGEN reell innvirkning på en mann de 9 månedene fosteret er i magen til mor. Den dagen en mann kan ta over graviditeten og kvinnen kan forsvinne ut av barnets liv på samme måte som mannen kan i dag, den dagen kan vi begynne å snakke om at menn skal ha like mye å si i spørsmålet om abort.

Så så lenge du ikke har noe godt alternativ til dagens ordning, så skjønner jeg virkelig ikke hva du vil oppnå med denne diskusjonen, Waco. For å tvinge en kvinne til å gå gravid i 9 måneder med et barn hun ikke ønsker er ingen ting annet enn et overgrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Graviditet er ikke en enkel tabbe.- Det er ikke alltid det er en tabbe men gjort med vilje selv om mannen ikke vil. Dette både i forhold og utenfor forhold.

Det er derfor en reagerer. Holdningene til mennene om at detter er så enkelt osv.- Mens holdninger enkel. Jeg kan ikke si det da de tar det svært tung mange om graviditet ikke er ønsket.

Men når det er snakk om å bruke prevensjon snur de det døve øret til.

Den ene tåpelige kommentaren etter den andre:

Kvinner må ta ansvar for egen og partners prevensjon.- Begge har at ansva rom å bruke prevenesjon. Men når de har snakkket om det og avtale om p-piller og kvinnen dropper dette og/eller slurver. Da er det kvinne som er uansvarlig og bør bære hovedansvaret.

Det er deres feil om mannen spruter dem i skjeden.- Det er begges anvar om mannen ejakulerer i kvinnens vagina. Mannen gjør ikke det uten tilgang fra kvinnen.

Hvor er fornuften i dette?

Mennene her inne er ikke her for å fremme sin sak, de er her for å lage kvalme.- Innelegg som du skriver er ikke særlig modne.

Det de ikke ser er at de ødelegger for seg selv.- Skal menn bare la dette skure og gå. Ikke ta debatten om og la kvinner få det som de vil. Nei jeg tror det er feil framgangsmåte for til slutt kommer en kjempesmell for samfunnet og dagens bidragsordning ve uønsket farskap ikke endres.

De vil ikke ta ansvar for sine egne handligner, men overføre dem på kvinnen.- Som du burde vite har begge et ansvar ved samleie. Når de har avtalt prevensjon og det blir sabotert av kvinnen har hun hovedansvaret. Noe annet er feil å si. Dette mener nok enhver fornuftig og oppegående kvinne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du er et godt gammeldags forumstroll, men siden du tillegger meg meninger jeg ikke står inne for, så skal jeg utdype.

Denne tråden renner over av argumenter som er så vanvittig og latterlige dårlige, at de er til å få mark av. Det som er ironisk, er at jeg personlig, egentlig har sterk sympati med menn som blir far mot sin vilje, eller opplever at dama tar abort mot deres vilje. Ikke bare det, jeg vet om flere områder som har med barn og fødsel å gjøre som jeg synes er urettferdig, som f.eks at menns rett til permisjon etter fødsel til syvende og sist avhenger av mors rett. Mens mors rett ikke måles opp mot far. Jeg ER faktisk opptatt av menns rettigheter, og jeg har ikke annet enn negative tanker om kvinner som bevisst trikser med prevensjon ect., for å få barn mot mannens vilje.

MEN, retorikken i denne tråden er så syltynn, så stakkarslig og full av ansvarsfraskrivelse at den skader saken mer enn den får den frem. Jeg har måttet jobbe HARDT for å holde på mine sympatier, og huske på at deres ræva argumentering ikke er noe alle menn bør dømmes for.

Det er INGEN her som er i nærheten av å komme med en løsning som ikke først og fremst rammer den eneste uskyldige parten, nemlig barnet. Og jeg ser ikke hvordan man etisk skal lage et regelverk som tar større hensyn til at far ikke vil ta konsekvensene av sine handlinger, enn barnets rett til f.eks å vite hvem opphavet er. Det handler heller ikke bare om å frarøve barnet en far, men en hel familie på farssiden. Er f.eks besteforeldre klar for å vente i 18 år med kanskje å få kontakt med barnebarnet? Hvordan skal man håndheve en slik lov? Kaste mor i fengsel om hun opplyser om fars navn før det har gått 18 år? Skal staten betale for at noen menn ikke føler for å ta konsekvensene av sine handlinger?

Dette er langt mindre svart-hvitt enn enkelte ser ut til å tro. Og Waco, du hakker i vei om felles søknad? Hvordan tror du egentlig dette foregår? Mor sender ikke inn en høytidlog og formell søknad på 100 sider, skrevet i blod. Legen tar seg av alt det, alt mor gjør er å underskrive. Og er man først enig, så er en felles søknad bare vrøvel. Det spiller ingen rolle hvem som skriver under på en rekvisisjon som man ikke engang leser gjennom. Og er man enig, så er far i sin fulle rett til å ta del i det kjipe rundt en abort. Uavhengig av hvem sin signatur som står på papiret. Er man derimot IKKE enig, hvem avgjør? Og hvordan skal det fungere? Etisk og praktisk?

Som flere her er inne på, forebygging er en viktig faktor. Alle bør gjøre det de kan for å slippe og havne i en slik situasjon. Og har du sex, uten å ønske barn, så bør du sikre deg selv så godt du kan. Enten det er ved å bruke kondom, eller ved å ha sex med en partner du er trygg på at du kan finne ut av ting med, og at resultatet er noe du kan leve med. For uansett hvordan man tar tak i dette, så er det beste at færrest mulig uønskede aborter oppstår i utgangspunktet.

Og skal man klare å ha en edrulig debatt, om hva som er praktisk gjennomførbart, og etisk greit, så bør man legge av seg en del av tulleretorikken. For å fortsette i dette sporet, fører bare til at flere mister all sympati for det som egentlig er en viktig debatt.

Heia Vampen!!!

JA, ja og atter ja - forebygg uønsket graviditet. Ta ansvar for egen kropp og for prevensjon du personlig har kontroll på (gjelder begge kjønn), så slipper man altså å ta stilling til abortspørsmålet i det hele tatt og det er tross alt den aller beste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditet er ikke en enkel tabbe.- Det er ikke alltid det er en tabbe men gjort med vilje selv om mannen ikke vil. Dette både i forhold og utenfor forhold.

Å lure andre er aldri ok, men det er vel sjeldent noe slikt skjer på ONS..? Og er man i et forhold der dama ønsker seg barn intenst og man ikke vil bli far, så kan man jo velge å ikke stole på henne og bruke prevensjon selv.

Men når det er snakk om å bruke prevensjon snur de det døve øret til.

Den ene tåpelige kommentaren etter den andre:

Kvinner må ta ansvar for egen og partners prevensjon.- Begge har at ansva rom å bruke prevenesjon. Men når de har snakkket om det og avtale om p-piller og kvinnen dropper dette og/eller slurver. Da er det kvinne som er uansvarlig og bør bære hovedansvaret.

Begge har ansvaret sier du, men det er hun som skal sørge for prevensjon. Er du veldig klar på ditt standpunkt i forhold til barn, så sørger du for å sikre deg. Bruk kondom, så er du helt trygg og ingen kan lure deg.

Det er deres feil om mannen spruter dem i skjeden.- Det er begges anvar om mannen ejakulerer i kvinnens vagina. Mannen gjør ikke det uten tilgang fra kvinnen.

Gurimalla.... :roll: Det er kvinnens ansvar å sørge for å bruke prevensjon når hun har sex og ikke ønsker barn og om du absolutt ikke vil ha barn, så må du la være å ejakulere inni henne - selvsagt er det mannens ansvar hvor han kommer.

Å stole på at den verpesjuke dama di ikke kommer til å slurve med p-pillene er vel like naivt som det er for ei jente å stole på at han skal "hoppe av i svingen".

De vil ikke ta ansvar for sine egne handligner, men overføre dem på kvinnen.- Som du burde vite har begge et ansvar ved samleie. Når de har avtalt prevensjon og det blir sabotert av kvinnen har hun hovedansvaret. Noe annet er feil å si. Dette mener nok enhver fornuftig og oppegående kvinne med.

Selvfølgelig er det feil å sabotere - det er helt utenfor min fatteevne hvorfor noen kvinner gjør det og det har jeg null sympati med. Det er nå likevel slik at begge har et ansvar for barnet som blir laget, selv om det kan virke aldri så urimelig. Dessverre er det dumme kvinner der ute og det eneste dere som mann kan gjøre for å sikre dere er å bruke kondom. Alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at så lenge det ikke er menn som blir gravide, så vil menn ha mindre å si. Er det perfekt? Er det rettferdig? Nei, antagelig ikke. Men en graviditet skjer IKKE i kroppen til en mann. En graviditet har INGEN reell innvirkning på en mann de 9 månedene fosteret er i magen til mor. Den dagen en mann kan ta over graviditeten og kvinnen kan forsvinne ut av barnets liv på samme måte som mannen kan i dag, den dagen kan vi begynne å snakke om at menn skal ha like mye å si i spørsmålet om abort.

Så så lenge du ikke har noe godt alternativ til dagens ordning, så skjønner jeg virkelig ikke hva du vil oppnå med denne diskusjonen, Waco. For å tvinge en kvinne til å gå gravid i 9 måneder med et barn hun ikke ønsker er ingen ting annet enn et overgrep.

Jeg ser at du spiller på følelser. Det er antagelig for at det ikke er mer å argumentere for der du ikke føler deg motsagt og dine argumenter lagt døde.

Kvinnen blir gravid , hun bærer fram fosteret. De ni mnd.men foster kan hun unngå om hun ikke vil etter å blitt gravid. Abort heter dette som hun kan få utført. Da slipper hun torturen som du sier det er å bære fram et foster for et barn hun ikke ønsker. Hvorfor tok hun ikke tok abort. For det var så vonde følelser. Det er dettte det vanlige argumentet.Nå vet jeg ikke om du har bært fram et foster.

Er dagens kvinner for bløte her. Ja de er lite harde i alle fall, de er borskjemte, de blir sykemeldt under gravidieten. Ja du har sikkert mye du kan si om håpløse menn. Men det fakta at en god del kvinner ser på graviditet som en tilstand da de er friatt alt som heter samfunnets normer er helt sikkert.

Når en har hatt negative hendelser i livet er kunsten å leve med de. De forsvinner ikke, en må overvinne de i det daglige.

Dette er noe som både menn og kvinner opplever på mange omdråder.

Når en kvinne tenker på abort tror noen at de ikke takler dette. De har ikke prøvd, de kan umulig vite.

Når mange har gjort det før de, hvorfor burde ikke jeg også klare det.Dette er tross alt et barn jeg ikke skulle ha.De har har et valg til å velge abort eller ikke abort. Vil de føde barnet la de gjøre men hold mannen utefor slik han slipper bli uønsket far.

Når en mann somblir uønsket far har han ikke muligheten til å velge hvilken løsning som er best for han.

Han er prisgitt kvinnens ønsker og valg slik det er i dag.

Når en ikke kan velge selv gir dette en mye større påkjenning.

(Likeledes om en kvinne ikke har hatt mulighet til abort.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...