waco Skrevet 9. november 2012 #141 Del Skrevet 9. november 2012 Eg hadde synest det hadde vore greitt. Det er jo faktisk ein privatsak. Eg vil likevel ofte veta slikt, ikkje fordi eg har noko "max-antalll", men rett og slett fordi eg er nysgjerrig Alt er jo i bunn og grunn en privatsak, men jeg hadde likt å vite om samboeren min hadde sittet mange år inne for bankran. Hvilken glede har mennesker av hemmeligheter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 9. november 2012 #142 Del Skrevet 9. november 2012 Det er den regla eg oftast får høyre når eg er på jakt. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #143 Del Skrevet 9. november 2012 Dere som mener at dette er en privatsak mener altså at antallet sexpartnere ikke har betydning. Men hvis vedkommende har gjort noe ulovlig så har man rett til å vite om det. Det betyr altså at om dama har vært prostituert (som jo er lovlig) og pult et par tusen så skal hun ikke behøve å fortelle den nye typen det. Men hvis typen har kjøpt sex en gang (som jo er ulovlig) så må han si i fra om det? Anonym poster: 3e7b8787ee527551c376997d367cda2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2012 #144 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Denne tråden oser av politisk korrekthet .. Hvis det er viktigere for dere å blodholde på prinsipper i stedet for å gi et enkelt svar til en person man dater, så VET dere at dere har vært singel for lenge.. Anonym poster: 08945ae452e9eb432ec76f0013134b7a DATER?!?! Jeg hadde avsluttet daten for godt om noen fikk seg til å spørre om det under en date. Hadde reist meg opp og gått med en gang. Endret 9. november 2012 av Evilposelos 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2012 #145 Del Skrevet 9. november 2012 Dere som mener at dette er en privatsak mener altså at antallet sexpartnere ikke har betydning. Men hvis vedkommende har gjort noe ulovlig så har man rett til å vite om det. Det betyr altså at om dama har vært prostituert (som jo er lovlig) og pult et par tusen så skal hun ikke behøve å fortelle den nye typen det. Men hvis typen har kjøpt sex en gang (som jo er ulovlig) så må han si i fra om det? Anonym poster: 3e7b8787ee527551c376997d367cda2e Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 9. november 2012 #146 Del Skrevet 9. november 2012 Dere som mener at dette er en privatsak mener altså at antallet sexpartnere ikke har betydning. Men hvis vedkommende har gjort noe ulovlig så har man rett til å vite om det. Det betyr altså at om dama har vært prostituert (som jo er lovlig) og pult et par tusen så skal hun ikke behøve å fortelle den nye typen det. Men hvis typen har kjøpt sex en gang (som jo er ulovlig) så må han si i fra om det? Anonym poster: 3e7b8787ee527551c376997d367cda2e Om han har kjøpt sex, så er ikke det noe han må fortelle meg, nei. Med mindre han kjøpte en sykdom i samme slengen, eller har tenkt å fortsette mens vi er sammen. Igjen, det er forskjell på det som påvirker meg og oss, og det som ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #147 Del Skrevet 10. november 2012 Om han har kjøpt sex, så er ikke det noe han må fortelle meg, nei. Med mindre han kjøpte en sykdom i samme slengen, eller har tenkt å fortsette mens vi er sammen. Igjen, det er forskjell på det som påvirker meg og oss, og det som ikke gjør det. Om han kjøpte eller fikk en gratissykdom ved et av sine horebesøk eller engangsknull finner vel ikke du ut før det er for sent. Innbiller du deg virkelig at en kar som holder sånne ting skjult, samtidig er nøye på å teste seg? Er ærlig om når og hva han har testet seg for ? Han sier sikkert "vi må vente 3 måneder med hiv testen fordi jeg pulte fire prostituerte uka før jeg traff deg skjønner du". I dont think so... Han sier han vet han er frisk som en fisk og vifter vekk kondomet med et smil. Du tror også at sjansen for at han er utro på jobbreise er den samme om han - 1.Har kjøpt sex regelmessig to ganger i måneden de siste 8 år + to gratis one night stands pr. måned eller 2. Han har de siste 15 årene bare hatt sex i forhold og misliker uforpliktende sex. ? Snakk om ville seg selv vondt! Anonym poster: b1fc84e5fd0343c84f12205ffebb6944 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 10. november 2012 #148 Del Skrevet 10. november 2012 Om han kjøpte eller fikk en gratissykdom ved et av sine horebesøk eller engangsknull finner vel ikke du ut før det er for sent. Innbiller du deg virkelig at en kar som holder sånne ting skjult, samtidig er nøye på å teste seg? Er ærlig om når og hva han har testet seg for ? Han sier sikkert "vi må vente 3 måneder med hiv testen fordi jeg pulte fire prostituerte uka før jeg traff deg skjønner du". I dont think so... Han sier han vet han er frisk som en fisk og vifter vekk kondomet med et smil. Du tror også at sjansen for at han er utro på jobbreise er den samme om han - 1.Har kjøpt sex regelmessig to ganger i måneden de siste 8 år + to gratis one night stands pr. måned eller 2. Han har de siste 15 årene bare hatt sex i forhold og misliker uforpliktende sex. ? Snakk om ville seg selv vondt! Anonym poster: b1fc84e5fd0343c84f12205ffebb6944 Hehe, jeg liker at du går ut ifra at man blir sammen med, eller er sammen med noen, uten å kjenne dem i det hele tatt. Bruk av prevensjon, inkludert kondom, er ikke bare hans ansvar. Altså er det ikke noe han bare kan "vifte bort". Jeg er ikke hjernedød, og det er fullt mulig å kreve at begge skal teste seg før man dropper på kondomen. Man trenger ikke å være et passivt naut som sitter og venter på at han skal fortelle om sin seksuelle fortid og erklære seg frisk. Og utroskap kan skje uavhengig av en parts tidligere sexliv. Hadde jeg fryktet noe slikt, basert på hvordan jeg kjenner ham, så hadde jeg ikke blitt sammen med ham i utgangspunktet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisalille Skrevet 10. november 2012 #149 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har kun fått det spørsmålet én gang, og det er lenge siden, gudskjelov for det Om frekke mennesker jeg ikke er kjæreste med spør meg, svarer jeg bare; ikke mange nok!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #150 Del Skrevet 10. november 2012 Så hvis jeg oppfatter dere rett så behøver ikke en som har kjøpt sex å si i fra til den nye kjæresten med mindre han har fått kjønnsykdommer? Men dere mener at kriminelle skal fortelle om sin fortid "hvis det kan påvirke forholdet." Hvilke kriminelle handlinger er det han bør/ikke behøver å gi beskjed om? Hvis han har drept eller voldtatt noen og er ferdig med å sone slipper han da å varsle? Eller gjelder det bare økonomiske forbrytelser? Hva med fartsovertredelser? Å havne i forhold med en som kjører for fort er vel noen det farligste man kan gjøre. Det er heller ingen her som mener at den tidligere prostituerte behøver å fortelle om dette (gitt at hun er sykdomsfri)? Hvis mannen etter en stund begynner å stadig møte menn som har hatt erfaringer med kona så har han ingen grunn til å være missfornøyd ("sjalu") siden dette er hennes tidligere privatsak? Gjelder dette også for kjendiser/statuspersoner? Er der frekt om også en ugift kronprins/statsminister/biskop spør sin tilkommende om hvor mange hun har hatt sex med? Anonym poster: 3e7b8787ee527551c376997d367cda2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #151 Del Skrevet 10. november 2012 I stede for antall så synes jeg det er mer interessant å vite om holdninger til sex. Om fortiden så har jeg null problemer å fortelle om ulike perioder i mitt liv. Ungdomsforholdet som varte i 6 år. Reaksjonen da det tok slutt hvor jeg hadde et par ville år. Så et nytt forhold. Etter bruddet så hadde jeg sex med 2-3 stk i løpet av 10 år. Jeg har ingen problemer med å fortelle om mine holdninger til ons til at jeg foventer trofasthet i et forhold siden det er det jeg selv gir. Antall sexpartnere du har hatt er totalt uinteressant. Anonym poster: efa054e3ff9fa80a09c2a786432d13de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2012 #152 Del Skrevet 10. november 2012 *snip* Både du og vennegjengen din hørtes egentlig høvelig umoden ut. Dette med å være nysgjerrig på antall sexpartnere var noe som man var nysgjerrig på før man rundet tyve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. november 2012 #153 Del Skrevet 10. november 2012 For det første hadde jeg nok ikke spurt om antall sexpartnere. For det andre ville jeg selvsagt godtatt at hun ikke ville snakke om det. På den annen side er det jo noen som setter slike ting høyt, og jeg ser ikke store forskjellen på å ha dette som krav, som det å ha høyde, puppestørrelse og penisstørrelse som krav. Det gjelder jo å finne noen som passer sammen med seg, på de områder man bryr seg om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. november 2012 #154 Del Skrevet 10. november 2012 Alt er jo i bunn og grunn en privatsak, men jeg hadde likt å vite om samboeren min hadde sittet mange år inne for bankran. Hvilken glede har mennesker av hemmeligheter? Eg ynskjer som sagt å veta det, så eg skjøner ikkje kvifor du siterar meg her? Eg tykkjer det er fint å veta om fortida til personen, i grove trekk, men heldigvis er det slik at ein sjølv rådar over kva ein vil fortelje andre. Ikkje alltid positivt å skjule noko, men det er då ikkje positivt med openheitstyranni heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #155 Del Skrevet 10. november 2012 Helt ærlig så mener jeg at dersom man ikke kan røpe sin historie til den som potensielt skal stå en nærmest, så har man uansett tenkt å holde denne personen litt på avstand. Synes det er overraskende hvor mange som svarer at hemmeligheter er helt greit, selv kan jeg egentlig ikke komme på noe jeg ikke ville/kunne sagt til en partner. Litt stusselig at det har blitt sånn, er det ikke? Anonym poster: 7203bf9f3f5e97c9e6c09c0525f26038 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 10. november 2012 #156 Del Skrevet 10. november 2012 Både du og vennegjengen din hørtes egentlig høvelig umoden ut. Dette med å være nysgjerrig på antall sexpartnere var noe som man var nysgjerrig på før man rundet tyve. Mulig jeg vokser det av meg da. Men ser fortsatt ikke hvorfor det skal være så tabu hvor mange man har ligget med, med mindre det er oppmot 50+ partnere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #157 Del Skrevet 10. november 2012 Hvordan ville du reagert hvis du hadde spurt hvor mange partnere kjæresten har hatt før deg, og han svarte: - Det er privatsak som ikke du har noe med. Anonym poster: d98d919e05fb2672b90f89a8ac4591f2 Er enig med folk i tråden her at det er ikke noe en skal spørre om, da det ikke har noe med deg å gjøre. Men om kjæresten min hadde vært en horebukk før han ble sammen med meg, så ville jeg satt pris på å få vite det, for da hadde jeg fått vite at han ikke hadde vært mannen for meg. Men jeg blir ikke sammen med folk som har et rykte for å ligge rundt, så forhåpentligvis får jeg ikke noen overraskelse etter at jeg har blitt sammen med en gutt. Anonym poster: 017abe71aeadbc5002b9e346f01acc8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2012 #158 Del Skrevet 10. november 2012 Mulig jeg vokser det av meg da. Men ser fortsatt ikke hvorfor det skal være så tabu hvor mange man har ligget med, med mindre det er oppmot 50+ partnere. Det er ikke snakk om at det er tabu, men heller at det vitner om umodenhet. Et tall sier ingenting om hvem du er som person. Og en nysgjerrighet blant venner om hvor mange hverandre har, vitner om en kombinasjon av usikkerhet og umodenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #159 Del Skrevet 10. november 2012 Det er ikke snakk om at det er tabu, men heller at det vitner om umodenhet. Et tall sier ingenting om hvem du er som person. Og en nysgjerrighet blant venner om hvor mange hverandre har, vitner om en kombinasjon av usikkerhet og umodenhet. Alt en person gjør sier noe om den personen. Anonym poster: 54ef84084304e5270ec0f6e077a16b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #160 Del Skrevet 10. november 2012 Det er ikke snakk om at det er tabu, men heller at det vitner om umodenhet. Et tall sier ingenting om hvem du er som person. Og en nysgjerrighet blant venner om hvor mange hverandre har, vitner om en kombinasjon av usikkerhet og umodenhet. Jo, et tall som nærmer seg... altfor mange, syns jeg sier veldig mye om et menneske. Selv om du ikke mener det, så mener jeg og mange andre det. Anonym poster: 017abe71aeadbc5002b9e346f01acc8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå