Gå til innhold

Hva slags bil liker du?


Malipe

Anbefalte innlegg

Det spørs vel hva slags omgangskrets man har, i min omgangskrets er det normalt med designervesker og klær - og det er ingen tabu rundt det.

Anonym poster: cb4395ef50c99e1466a97c554773f7a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint, altså! Respekterer det. Og - jeg er enig. Men jeg synes at når man bruker så mye penger så skal den ikke se billig ut. Den skal jo se dyr ut. Ellers er det jo litt kjipt. Hvis du hadde kjøpt deg en Jaguar eller en Mercedes SL, ville du da fjernet særpreget dens slik at ingen så at det var en Jag eller Merc?

Problemet er at man kan ikke får den anerkjennelsen man ønsker av en prangende veske. Det er gamle penger/nyrik-problematikken. Ingen av frognerjentene med pappa som tjener 4 mill i året går rundt med sånne vesker, og ingen frognerkvinner som tjener 1 mill i året gjør det heller. De som synes det er viktig at ting skal "se dyrt ut" er som regel de med middels eller lav inntekt som desperat prøver å imponere folk i høyere samfunnslag. Hvorfor er det ellers viktig at det "ser dyrt ut" ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dyrt ut? Ingen av mine vesker ser dyre ut, men de er dyre - ingen har prangende logoer eller er typiske "jeg vet hvilket merke det er veske" heller...

Den første kjøpte jeg på min 18års dag for penger jeg fikk i gave og penger jeg hadde spart, den er nå over 20 år gammel og jeg elsker den fortsatt og bruker den masse, dersom man tar de 8000 jeg betalte den gang og deler på dager jeg har brukt den blir det ikke noe verre det enn å konstant kjøpe vester til 2 - 300 som man kaster etter en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se dyrt ut? Ingen av mine vesker ser dyre ut, men de er dyre - ingen har prangende logoer eller er typiske "jeg vet hvilket merke det er veske" heller...

Den første kjøpte jeg på min 18års dag for penger jeg fikk i gave og penger jeg hadde spart, den er nå over 20 år gammel og jeg elsker den fortsatt og bruker den masse, dersom man tar de 8000 jeg betalte den gang og deler på dager jeg har brukt den blir det ikke noe verre det enn å konstant kjøpe vester til 2 - 300 som man kaster etter en stund...

Pfftt, jeg har en veske til 700 kr som har vart 8 år hittils. Den ser ikke noe slitt ut og er allerede mindre enn 1/4 av hva din veske har kostet årlig. Ikke at jeg har noe imot at du kjøper dyre vesker, liker bare ikke at de som kjøper dyrt snakker ned på billigere vesker. :gjeiper:

Anonym poster: 2025aa170e059851022c9d5fc94f3392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Overskriften på denne tråden er "Hva slags bil liker du?", og diskusjonen dreier seg om vesker. Hvor er sammenhengen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min kødda med profilen min. Jeg er dessverre ikke interessert i vesker (er mann, vel og merke). Vet du hvordan jeg kan få slettet tråden eller kommentarene?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften på denne tråden er "Hva slags bil liker du?", og diskusjonen dreier seg om vesker. Hvor er sammenhengen?

Søsteren min kødda med profilen min. Jeg er dessverre ikke interessert i vesker (er mann, vel og merke). Vet du hvordan jeg kan få slettet tråden eller kommentarene?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften på denne tråden er "Hva slags bil liker du?", og diskusjonen dreier seg om vesker. Hvor er sammenhengen?

Er nok Ts som har endret den opprinnelige overskriften. Hun har også redigert bort alle innleggene sine.

Anonym poster: 467eacb2d975664a9ac63dad1c10fef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Søsteren min kødda med profilen min. Jeg er dessverre ikke interessert i vesker (er mann, vel og merke). Vet du hvordan jeg kan få slettet tråden eller kommentarene?

På forhånd takk!

Det er bare administrator som kan slette tråder, og det skal mye til. Det eneste du kan gjøre, er å slette dine egne innlegg.

Si til din søster at hun får lage sin egen bruker :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min kødda med profilen min. Jeg er dessverre ikke interessert i vesker (er mann, vel og merke). Vet du hvordan jeg kan få slettet tråden eller kommentarene?

På forhånd takk!

Ahaa! :fnise:

Hvordan skal du hevne deg på henne, Malipe?

Anonym poster: 467eacb2d975664a9ac63dad1c10fef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahaa! :fnise:

Hvordan skal du hevne deg på henne, Malipe?

Anonym poster: 467eacb2d975664a9ac63dad1c10fef0

Brenne veska hennes! :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil jeg liker? Alle her svare noe som har med klær å gjøre, så hva er det jeg ikke skjønner? :klo:

Anonym poster: 5f893396cf323ccf6105c5b9b5d6df4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...