Gå til innhold

Hva slags bil liker du?


Malipe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er galskap å bruke mye penger på designervesker og andre veldig dyre ting generelt. Men jeg gjør det allikevel. Hva andre måtte mene bryr jeg meg fint lite om.

Endret av belle_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt på trynet å bruke store summer på ting som vesker, sko og klær når man kan få det mye billigere. Jeg gjør det likevel, fordi jeg kan. Jeg tjener mine egne penger og kan velge å bruke de slik jeg vil. Så er det jo ikke akkurat noen hemmelighet at dyrere ting gjerne holder litt lengre..

Men ærlig talt.. Jeg tror ikke noe på at du ikke ønsker å vise frem en dyr veske når du først har kjøpt deg den. Det er jo en grunn til at man tar den med seg ut i offentlighet i stedet for å gjemme den bakerst i klesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg at folk ønsker å sløse bort 10 talls tusen (som kunne gått til bolig e.l) på noe som ikke er verd halvparten en gang. :)

Anonym poster: 2025aa170e059851022c9d5fc94f3392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meste jeg har brukt på en veske er 200 kr...den har holdt i got over 10 år og er like fin som da den ble kjøpt.

Jeg kan ikke fatte at folk er villig til å bruke 20 000 på en veske. Men igjen, så handler det om interesser.

Noen folk liker å reise, noen liker å shoppe, noen liker å bruke penger på tekniske duppedingser, noen kjøper rasehunder til 30 000 eller akvarium.

Kjøp hva du vil.

Bare ikke forvent at alle tar interesse i dingsen du kjøpte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket merke er det? Jeg synes det er teit å sprade rundt i louis vuitton f. eks. Det vet jeg mange er enige med meg i. Det er ikke fordi det er en dyr vekse, men den er ikke diskre. De er ikke spesiellt fine (i mine øyne) og alle vet at det er et dyrt merke, det blir liksom litt kvalmt synes jeg. show off

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mener, selv sparer jeg til marc jacobs :) Dessuten er det dine penger, og har en råd og vet at dette er en veske av kvalitet (kvantitet blir tross alt dyrere i lengden), samt at den vil bli brukt i mange år ser jeg i hvertfall ikke problemet. Go for it! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er Louis Vuitton faktisk. Er litt show off kanskje, men liker så godt den honningfargen skinnet får når veska blir noen år. Louis Vuitton Alma Monogram Canvas Gm, heter den.

Mener ikke å tråkke noen på tærne altså, men da forstår jeg at du ikke viser den frem. Forskjellen på den og mange andre dyre vesker er at alle vet hvor mye den koster, da går det fra å være elegant til harry i mine øyne. Men for all del, du har jo betalt masse penger for den. At ikke alle er enige med deg må du ikke bry deg om, alle har forskjellig smak, heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! MJ har så mye fint! Jeg mener at man får det litt artig i hverdagen ved å spare til noe man virkelig ønsker seg. Kvantitet fremfor kvalitet!

Ikke sant! Elsker MJ, men gleder meg til den dagen jeg har råd til Dior :rodmer: Vil heller bruke penger på noe jeg virkelig ønsker meg i stedet for å sløse dem bort på tull! Også blir det langt dyrere å kjøpe billige plastvesker som blir slitt ut (i hvertfall for min del blir de det) etter et par år, så gleder meg til jeg får råd! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint, altså! Respekterer det. Og - jeg er enig. Men jeg synes at når man bruker så mye penger så skal den ikke se billig ut. Den skal jo se dyr ut. Ellers er det jo litt kjipt. Hvis du hadde kjøpt deg en Jaguar eller en Mercedes SL, ville du da fjernet særpreget dens slik at ingen så at det var en Jag eller Merc?

Nei, men jeg har en relativt dyr veske med en bitteliten logo på baksiden, det er ikke et veldig kjent merke, mine veninner har alldri hørt om det. Men den ser flott og ekslusiv ut allikevell

Endret av Dolly-Duck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Så gøy! MJ har så mye fint! Jeg mener at man får det litt artig i hverdagen ved å spare til noe man virkelig ønsker seg. Kvantitet fremfor kvalitet!

Du mener vel motsatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel motsatt?

Ikke sant?

Er vel det som er hele poenget når man kjøper en vanvittig dyr veske bare pga merket. :fnise:

Jeg vil aldri kunne forstå hvorfor noen sparer og forsaker viktigere ting bare for å kunne kjøpe en veske som koster mye mer enn man har økonomi til.

Når ts i tillegg ikke ønsker å vise den frem fordi mange "ikke forstår" blir det enda mer uforståelig for meg.

Anonym poster: 467eacb2d975664a9ac63dad1c10fef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...