Nightgrl Skrevet 3. mars 2004 #1 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg er SÅ spent! :o Var svimmel i hele forrige uke - noe jeg også var sist jeg var gravid... Testet på lørdag, men den var negativ. Kanskje ikke annet å vente, ettersom det var over 1 uke til IKM. Men jeg tenkte nå allikevel at da er jeg vel ikke gravid da.. Da er det vel noe annet som gjør at jeg svimer rundt... Men nå murrer det i magen og sprenger i puppene.. Tør jeg håpe?!?!! Har en test liggende hjemme, og prøver så godt jeg kan og vente med å ta den til IKM (som er på mandag). Det er ikke lett!!! Bare en liten gjennomgang av hva som foregår i hodet mitt om dagen...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Håper så veldig at det ordner seg for deg! Skal du teste før mandag? Hold oss oppdatert da! *gode vibber* *gode vibber* *gode vibber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Tusen takk, bollapinnsvin! Jeg håper jeg også :-) Kommer vel kanskje til å teste på lørdag... Hmm.. Får se hvor utålmodig jeg blir Selvfølgelig skal jeg holde dere oppdatert!!! Kommer vel sikkert en nedslående melding om at det ikke var antydning til strek... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Å så spennende! La oss høre da! Gleder meg på dine vegene! Så gøy om du har fått fult treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 3. mars 2004 #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Krysser fingrene for at du får blått kryss! (eller strek???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 3. mars 2004 #6 Del Skrevet 3. mars 2004 Å, håper du får eit kryss, det fortenar du. Hold oss oppdatert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. mars 2004 #7 Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke lett å holde seg nei!! jeg hadde garantert testet hver dag jeg.... Du må holde oss med informasjon om hvordan det går!!! Krysser fingre og tær for dere!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. mars 2004 Uff, jeg tror det går dårlig denne gangen også... Testet i dag, og det var ikke antydning til noe som helst (annet enn kontrollstreken). I dag er det fredag, og IKM er mandag/tirsdag, så det burde vel kanskje ha syntes nå hvis det hadde vært noe. I tillegg hadde jeg litt farget utflod i dag, så det er vel begynnelsen på mensen tenker jeg... FILLERN!!! :evil: Men det må jo være noe galt med meg siden jeg går og er svimmel og trøtt og rett og slett "uttafor" hele tiden...(!) Får bestille en time hos legen - kanskje jeg mangler etellerannet... Tusen takk for alle oppmuntrende og koselige svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 8. mars 2004 Jepp jepp, mensen kom på lørdag... :cry: UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!! :cry: Livet er neimen ikke rettferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. mars 2004 #10 Del Skrevet 8. mars 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 8. mars 2004 #11 Del Skrevet 8. mars 2004 Uff da! Bedre lykke neste gang :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. mars 2004 #12 Del Skrevet 9. mars 2004 :trøste: Trøsteklem fra Maddie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. mars 2004 #13 Del Skrevet 9. mars 2004 Æsj! Neste gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 9. mars 2004 #14 Del Skrevet 9. mars 2004 Det ordner seg for snille jenter........til slutt. Helt sant! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #15 Del Skrevet 9. mars 2004 Psyken er veldig sterk, vet du! Det er utrolig hva (her: symptomer) man kan innbille seg bare man tenker hardt nok på det (her: graviditet)! Jeg har følt det samme flere ganger, "dette kan da umulig ikke være vanlig PMS", men jammen dukker ikke mensen opp gang på gang likevel! Bedre lykke neste gang! 30++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 9. mars 2004 Psyken er veldig sterk, vet du! Det er utrolig hva (her: symptomer) man kan innbille seg bare man tenker hardt nok på det (her: graviditet)! Jeg har følt det samme flere ganger, "dette kan da umulig ikke være vanlig PMS", men jammen dukker ikke mensen opp gang på gang likevel! Bedre lykke neste gang! 30++ Ja jeg vet... Skal slutte med sånt nå! *tenkeratdetgårnokikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå