~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 #1 Del Skrevet 3. mars 2004 Er det noen som vet hvilke regler som gjelder? Jeg føler meg litt uvel, og har lyst til å gå hjem og sove resten av dagen. Trenger jeg å bruke egenmelding? Eller går det bra uten siden jeg har vært på jobb halve dagen? Eller er det forskjellige regler fra arbeidsplass til arbeidsplass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja, det er vel litt forskjellige regler, men egenmelding for halv dag, det er vel det du kan gjøre. God Bedring! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2004 ok, synes bare det er litt dumt hvis jeg må bruke opp en hel egenmelding for bare noen timer. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Har du ingen timer til overs som du kan avspasere da? Men jeg tror faktisk at dersom du har vært en viss tid på jobben, så "teller" det ikke dersom du går hjem. Tror det er slik hos oss i hvert fall. Det bør lønningskontoret ditt e.l. kunne svare på. God bedring! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Nei vi har desverre ikke avspasering hos oss. Skal ringe dem og sjekke jeg, tydligvis litt forskjellige regler om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. mars 2004 #6 Del Skrevet 3. mars 2004 Pft. Jeg tror uansett ikke det ville vært et problem om du dro hjem etter en halv dag pga sykdom. Ikke at jeg kjenner deg, eller at jeg har noe peiling på hvordan det fungerer der du jobber. Men de på arbeidsplassen din skjønner vel det, at det beste for deg, er at du går hjem hvis du er syk. Forskjellen på common sense og corporate sense er ikke så stor i dette landet enda at det burde by på noe problemer. Med mindre du jobber på en traurig, statlig arbeidsplass da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg jobber gjennom et vikarbyrå, og derfor kan jeg ikke gå hjem selv en time før arbeidslutt uten å måtte bruke egenmelding tydeligvis. Nettopp pga disse latterlige reglene har jeg nå brukt opp alle mine egenmeldinger på ca 1 dag og 6 timer!! dvs jeg må til lege for å få meg sykmelding nå, fordi jeg går hjem fra jobb 3 timer før jeg slutter idag!! Hater å være vikar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. mars 2004 #8 Del Skrevet 3. mars 2004 NC GSM AS Nede på PS I TRD? (... hvis jeg har rett så skjønner du hva jeg mener. Hvis ikke, heh vel, nevermind ...) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 3. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. mars 2004 #10 Del Skrevet 3. mars 2004 Jøss. Det er mange av oss. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #11 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvis du jobber som vikar kan du gå hjem og ikke få betalt for de timene du er borte. Det samme gjelder om du ikke har egenmeldig å bruke og du ikke har sykemelding, da trekkes du i lønn for de timene du er borte. Kan jeg spørre hvilket vikarbyrå det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 3. mars 2004 :o jobber du der nå? isåfall... small world! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvis du jobber som vikar kan du gå hjem og ikke få betalt for de timene du er borte. Det samme gjelder om du ikke har egenmeldig å bruke og du ikke har sykemelding, da trekkes du i lønn for de timene du er borte. Kan jeg spørre hvilket vikarbyrå det er? Kelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 3. mars 2004 #14 Del Skrevet 3. mars 2004 :o jobber du der nå? isåfall... small world! Ja. Eller, dvs, jeg kommer klokken 15.00 og jobber til 00.00. Har kveldsskift denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #15 Del Skrevet 3. mars 2004 Ok. Kelly har jeg ingen aning på hvordan de gjør det, men er du syk så må du vel få lov til å gå hjem?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 3. mars 2004 Ok. Kelly har jeg ingen aning på hvordan de gjør det' date=' men er du syk så må du vel få lov til å gå hjem?![/quote'] Joda jeg får jo gå hjem, men jeg får ikke betalt uten egenmelding eller sykmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja. Eller, dvs, jeg kommer klokken 15.00 og jobber til 00.00. Har kveldsskift denne uken. damn, small world. dritnysgjerrig jeg nå da. kanskje jeg kjenner deg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå