Rapitap Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, den oppsummeringen gikk fort...gitt! Inklusive meg selv så er vi til nå 4 stykker.. Flere som har lyst å henge seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. mars 2004 #22 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvem er de fire, og hva vil hver av disse drive med da? Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden, jeg er forkjøla... Og selvsagt.. det kommer flere om man venter, men om man vente uten p skrive i tråden, så forsvinner den, derfor må vi skravel her så folk ser tråden, så blir det flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mars 2004 #23 Del Skrevet 5. mars 2004 Syns dette var en kjempeidè, Anafugia Bare så synd jeg ikke bor i Bergen.. Kan jeg få være "gjesteartist" hvis jeg tilfeldigvis befinner meg på de breddegrader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2004 #24 Del Skrevet 5. mars 2004 Syns dette var en kjempeidè' date=' Anafugia Bare så synd jeg ikke bor i Bergen.. Kan jeg få være "gjesteartist" hvis jeg tilfeldigvis befinner meg på de breddegrader? [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 5. mars 2004 #25 Del Skrevet 5. mars 2004 Min fru holder på med scrapbooking.....og det i en gruppe. Det er sosialt og fint og man får masse ideer. Så det går an. Nok fra meg. =) Mr. Brownstone vil jo vere med Dette var ein god idè. Sikkert veldig kjekkt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mars 2004 #26 Del Skrevet 5. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei hopp! Da er vi 5? Om vi siler ut gutta? Og inkluderer Embla på webkamera? Vel så vidt jeg forstår så har vi: 1. Fugga som vil tegne eller noe annet som flertaller heller vil..? 2. Fredagsbarn (er usikker på om hun vil stille? men du kan gjøre det du vil alså..hehe!) 3. CecilieB (hun får gjøre det som hun har lyst til) 4. Mie (hun også får gjøre det hun vil) 5. Embla (Big Brother) Så det er fint om dere sier hva dere har lyst å gjøre på..... Rett meg gjerne om jeg har glemt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 6. mars 2004 *og jeg holder tråden levende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 6. mars 2004 #29 Del Skrevet 6. mars 2004 CecilieB vurderer å starte på et oljemalingsprosjekt (evt. acryl da). Jeg har lyst på noe å henge i stuen, må bare vente på lønning så jeg får kjøpt inn det jeg trenger. Tror mine gamle greier er gått ut på dato. HildeKS er vel med? Hvor er hun blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. mars 2004 #30 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg kan ikke tegne. Jeg kan ikke male. Jeg strikker ikke. Men brodere kan jeg gjøre, eller enda festligere, jeg blir gjerne med på scrappbooking-gruppe, dersom en totalt uvitende nybegynner kan få være med i noe slikt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, håper Hilde også kan være med. Jeg kan prøve å spore henne opp når vi har dato og sånt!! =) Kjempe at du maler! Jeg har litt acryl og akvarell greier liggende, men selv er jeg en "rabbel" type som elsker lukt av nytt papir og blyanter! Mmmm...kjøpte en liten skisseblokk og blyant i går. Går og bærer på den i vesken og venter på at jeg skal bli overmannet av kreative tanker. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mars 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 6. mars 2004 jeg blir gjerne med på scrappbooking-gruppe' date=' dersom en totalt uvitende nybegynner kan få være med i noe slikt da...[/quote'] Ja, selfølgelig er det ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 9. mars 2004 *og jeg løfter tråden opp fra grøften* Flere som er interessert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmilla Skrevet 9. mars 2004 #34 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg vil gjerne også være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmilla Skrevet 9. mars 2004 #35 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er vel ikke helt nybegynner her Jeg har bare ikke giddet å få meg brukernavn før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 9. mars 2004 #36 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er fortsatt delvis interessert (litt avhengig av hva det blir til) selv om jeg har byttet nick.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2004 #37 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er da med på alt som er gøy. Når og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja, nå begynner det å ta form. Kjempebra!! Jeg skal hoste opp en dato.. Sender sted og tid på PM til dere........ Dette blir bra! *og OPP med denne tråden* *puster liv og liv og liv...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 10. mars 2004 #39 Del Skrevet 10. mars 2004 Vi snakket om et uformelt møte som ikke er hjemme hos noen første gang, ikke sant? Dette kan jo bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mars 2004 #40 Del Skrevet 10. mars 2004 Det blir sikekrt på kinarestauranten på Torget. Der skjer det alltid morsomme ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå