Gå til innhold

Kreativ gruppe i Bergen !


Rapitap

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

kan dere som kan stille sende meg en PM?

Nå virker det som vi bare er 2? Stemmer det? Meg inkludert?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-(

Det er med tungt hjerte jeg ser at vi er så som kan. Det ser derfor ut til at vi - (jeg gjør det gjerne igjen..hehe) - må prøve igjen etter påske. Det er alt for få som har annledning denne gangen!

Malama og Annevenn er selvskrevne stjerner som jeg håper kan senere også, og jeg gleder meg utrolig til å hilse på dere! :sjarmor: Jeg kan jo forsåvidt nå, men om dere to synes det er for dumt med bare oss tre, så kan vi prøve igjen!

Klemmer til alle!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeno' problem å ta det etter påske for meg heller. Bare legg inn tid og sted, eller send meg en pm.

Gleder meg til å bli kjent med deg og! ;) Dette høres koselig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe på at det er den riktige kelneren som er på jobb da ;)

Hilde: Og hørte rykter om at det var kommet noen shortser i dag, ikke helt din stil riktig nok, men da er de på vei ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Passe på at det er den riktige kelneren som er på jobb da ;)

Hilde: Og hørte rykter om at det var kommet noen shortser i dag, ikke helt din stil riktig nok, men da er de på vei ihvertfall.

Minner om at jeg er passert tredve. Derfor er rompeballene mine litt lenger ned på låret enn tidligere.

Mulig jeg må ha nesten knelange shorts.

Pokker, nå må jeg ut og kjøpe shorts snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye internt som jeg ikke skjønner her, kan man be om oppdatering på Forumets første off. møte? ;)

Jeg kan trøste med at rumpeballene mine er ikke det eneste som har seget et par etager de siste åra, jeg fyller 31 neste helg, og håper på noen "uplifting" gaver..... :roll: Den tyngdekraften, den tyngdekraften.....

Ha en god helg da, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Se lyst på deg jenter - vær optimister! Fordelen når alt siger er at en vakker dag tar puppene igjen rompen og man trenger bare et plagg: kombinert shorts/bh/bukse. Eller kanskje man kan kle puppene ut som en høyt hevet sprettrumpe.

*gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Mye internt som jeg ikke skjønner her, kan man be om oppdatering på Forumets første off. møte? ;)

Sjølvsagt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...