Midnattsol Skrevet 19. mars 2004 #21 Del Skrevet 19. mars 2004 Ingen pakke her i alle fall. Synes det er dårlig, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 20. mars 2004 #22 Del Skrevet 20. mars 2004 Meldte meg inn 6.mars. Ikke fått noe pakke enda. Men det står at men får pakken innen 4 uker... Telle..... rundt 3 april burde det ha dukket opp noe syns jeg... *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. mars 2004 #23 Del Skrevet 20. mars 2004 Var ikke den pakken, nei.. *sigh* meldte meg inn den 4. mars, så da kommer den vel snart, håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2004 #24 Del Skrevet 27. mars 2004 Meldte meg inn 6 mars. Hadde håpet å få de før jeg skal reise men det ser ikke sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2004 #25 Del Skrevet 27. mars 2004 Vore medlem i snart eit år, kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 30. mars 2004 #26 Del Skrevet 30. mars 2004 Noen som har fått bøkene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. mars 2004 #27 Del Skrevet 30. mars 2004 Ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. mars 2004 #28 Del Skrevet 30. mars 2004 Ikke jeg heller.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 30. mars 2004 #29 Del Skrevet 30. mars 2004 Venter og venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. mars 2004 #30 Del Skrevet 30. mars 2004 Jaja.. da dro man på ferie. Kanskje den har kommet/den BØR ha kommet til jeg er tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 30. mars 2004 #31 Del Skrevet 30. mars 2004 Er medlem fra før av, men klikket i vei alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 31. mars 2004 #32 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er det værste!! :o Ringte dem for å høre hvor pakken min er blitt av.... De har ikke registrert meg i deres systemer!! Så derfor har jeg ikke fått noe pakke enda.... Meldte meg inn 6.mars jo!!! Kjennte jeg ble litt sint men men... Må bare prøve å melde deg inn på nytt sa ho dama... Så alle dere som har meldt dere inn og ikke fått noe pakke enda: Ring å sjekk om dere er registrert i systemene deres!! Merkelig! og litt irriterende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2004 #33 Del Skrevet 31. mars 2004 What? :o :evil: Akkurat litt for sent å ringe nå, men jeg har sendt en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 31. mars 2004 #34 Del Skrevet 31. mars 2004 Men jeg fikk jo en automatisk mail tilbake om takk for at du meldte deg inn, hvilke bøker som var bestilt og blablabla. Da burde de jo ha klart å registrere det. bare lille meg... du fikk den mailen du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2004 #35 Del Skrevet 31. mars 2004 Det gjorde jeg også. "Velkommen til bokklubben hobbyglede". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 31. mars 2004 #36 Del Skrevet 31. mars 2004 Fikk den mailen og ja! Sa det til dem, men jeg var fortsatt ikke registrert der... Spurte etter medl.nr og sånn men det har jeg jo ikke fått... Merkelig, merkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har tatt kontakt med de som formidlet annonsen, så får vi se hva de sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 31. mars 2004 #38 Del Skrevet 31. mars 2004 Medlemsnummer har ikke jeg heller fått. Men en mail sm lister opp hva jeg skal få, og min adresse hvor de skal sende det. Da bør de da sannelig klare å sende det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 31. mars 2004 #39 Del Skrevet 31. mars 2004 Medlemsnummer har ikke jeg heller fått. Men en mail sm lister opp hva jeg skal få, og min adresse hvor de skal sende det. Da bør de da sannelig klare å sende det! Helt enig! Sa det til dem og men så lenge ho ikke fnt meg i registret så kunne ho ikke gjøre det.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 2. april 2004 #40 Del Skrevet 2. april 2004 Svaret ejg fikk fra Kundeservice: Hei. Bestillingen er registrert i systemet og velkomstpakken blir dermed sendt på første "kjøring". På grunn av påskeferie, er dette 13.april. Deretter tar det ca 10-14 dager før du mottar den. Mvh Kundeservice Altså får jeg bøkene mine siste uka i april da, knapt to måneder etter bestillingen, som fant sted 3. mars. Ikke akkurat kjapp levering, men... det får nå heller stå sin prøve.... Det sto 2-4 uker da jeg bestilte, og de 4 ukene er over nå for et par dager sdien, mer korrekt må jeg altså vente ca 8 uker da. Men... bedre sent enn aldri.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå