Gå til innhold

Hobbybøker


Gry

Anbefalte innlegg

Og jeg har fått dette svaret etter at jeg etterlyste bøkene mine via mail:

Beklager at det har tatt så lang tid, men pakken er nå underveis. Den vil være hos deg om ca. 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malama

Urettferdig at dine kommer så legne før mine, når d påstår mine går i "første kjøring" da, og altså kommer om 4 uker.... (kan jeg tippe hun mente "du er NÅ registrert, og går i NESTE kjøring"?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Beklager lang ventetid. Innmeldingen er registrert, og pakken vil være hos deg om ca. 14 dager.

Med vennlig hilsen

Bjørg Heggtveit

Kundeservice

N.W. Damm & Søn AS

så da er det jo bare å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

"alle andre" får altså sine me en "kjøring" som går før min, enda de påstår min går i den første.... Jaja... jeg får smør meg mde tolmodighet jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gæh.. Underveis?

En pakke bruker ikke 14-dager på å komme frem(lookfantastic bruker maks 3 dager). Får vel kontakte dem og si at jeg også vil ha min!

:roll:

Jeg som gledet meg så mye til å få noe å pusle med i påsken.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Kommer avbestilling og info om månedens "Pakke" på epost? Har de service for det? Eller må jeg drive og ringe eller sende inn slipp? Jeg har lyst til å få noen bøker, men vil ikke drive med "returnere pakker du glemte å avbestille"-leken med posten mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Malama

Vil nå først se om jeg FÅR noen bøker jeg, før jeg bekymer meg for avbestilling. Håper det kan gjøres på nett. Håper også at de ikke anser meg som medlem fra den datoen jeg meldte meg inn (for halvannen måned siden snart) og dermed sender meg de månedsbøker jeg ikke har fått muligheten til å avbestille...

Pusle med i påsken ble det ikke, men kanskje til pinse? (nei, pinsa skal jeg bort altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Det er noe med helligdager og post ja. Men i dag er det da hverdag. Nemlig. Vel, jeg har ikke vært på jobb da, men.... det er hverdag likevel.

Og jeg vil ha pakke. Men det sto jo i mailen at jeg ikke får den før om 2-3 ukr, så jeg får bare vente. Den skulle gå i posten i dag, og bruke 14 dager? (skal de bære den hit under armen, eller? 14 dager er unormalt treg postgang da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått. Jeg har ikke fått svar på mailen jeg sendte en gang. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...
Jeg har heller ikke fått. Jeg har ikke fått svar på mailen jeg sendte en gang. :evil:

Samme her!!!! :evil:

Nå vet jeg ikke om jeg vil ha noen pakke fra dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar på mail ihvertfall. Så nå venter jeg pakka hver dag som kommer. Blir spennende å se hvem av oss som får den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Beklager at det har tatt litt tid. Ser din innmelding vil bli registrert hos

oss i kveld i systemet vårt, og da blir pakken pakket og sendt ut så fort

som mulig. Du vil motta velkomstpakken om ca 10-14 dager. Håper du blir

fornøyd.

Med vennlig hilsen

Kundeservice N.W. Damm & Søn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -kebolle

meldte meg ut av klubben for lenge sida. Bøkene ga meg ikke noe særlig - kanskje jeg valgte feil bøker, for jeg kjøpte da vitterlig ikke alle. Syntes klubben var ganske dårlig, ei venninne av meg syntes den var helt elendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe å si for meg om klubben i seg selv er elendig. Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe av dem uansett. Jeg vil ha gratis bøker (nesten) i velkomstpremie. For det må jeg gjøre litt arbeid, -avbestille bøker i ett år. Derfor betyr det noe at det er lett å avbestille.

Jeg har sett meg ut 5 bøker nå, så det spørs om ikke sambo også får seg et abonnement :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malama

Og sånn har jeg også tenkt å gjøre det.

Når de bare kan makke seg til å sende meg velkomstpakken min da!

Kommer det ei bok jeg VIL ha, så avbestiller jeg selvsagt ikke, men ellers så avbestiller jeg. Det gjør jeg med den andre bokklubben jeg er med i også. Får de bøkene jeg VIL ha, og avbestiller resten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg fram første mailen jeg sendte og videresendte den igjen til hobbyglede og spørsmål om pakken kommer snart og om de har tenkt til å svare meg denne gangen.

UTROLIG irriterende dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...