Gry Skrevet 3. mars 2004 #1 Del Skrevet 3. mars 2004 Meld deg inn i Bokklubben Hobbyglede og få 3 hobbybøker og ett hobbymalingssett helt gratis. Velg din velkomstpakke til en verdi inntil 1404,- kroner, og bli medlem i dag. Ved å klikke på linken over og bli medlem, støtter du samtidig KG med noen kroner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har allerede tenkt på det. Har tittet på linken, likte det jeg så, skal se mer på det når jeg kommer hjem. Kjekt å få ting, bare betale porto. Trenger bare være der i et år, ikke kjøpe mer, om man husker å avbestille da, så det er jo kjekt. Koster bare 60 kroner i porto eller noe sånn. Dette skal jeg benytte meg av ja. Støtte KG i tillegg.. enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Nå har jeg støtta kg og skal melde meg inn. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Sånn... da har jeg meldt meg inn.... Det poppet opp en merkelig side... dvs en sdie som ikke kunne åpnes, for den fantes ikke...da jeg bekreftet innmeldingen, men jeg ble da innmeldt, så da er det bare å vente Måtte klikke gaaaaaaanske mange ganger på oppdater for å få den rette reklamen da.... men den kom tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Måtte klikke gaaaaaaanske mange ganger på oppdater for å få den rette reklamen da.... men den kom tilslutt Det ligger jo link i innlegget mitt rett over, Fredagsbarn ;-) Alt med den orange skriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mars 2004 #6 Del Skrevet 3. mars 2004 Det tenkte jeg ikke på.... gjorde som jeg alltdi gjør nåe jeg leter etter en spesiell reklame jeg.... trykker og trykker.... NÅ får jeg den opp hele tiden da... Men, jeg brukte reklamebanneret jeg... støttet vel KG og får bøker likevel. Også meldte jeg meg inn i en annen bokklubb, som jeg har tenkt lenge, i tillegg Et lite spark bak dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #7 Del Skrevet 4. mars 2004 Skulle gjerne ha bidratt her, men jeg er alt medlem.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mars 2004 #8 Del Skrevet 4. mars 2004 Meldte meg vist inn via en reklamebrosjyre i forrige uke jeg, og fikk pakkelapp i posten i går... Nå angrer jeg masse på bøkene jeg valgte, for i mellomtiden har jeg fått SYMASKIN og kunne derfor heller ønsket meg noen av bøkene om lappeteknikk... Jaja, det får bli senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. mars 2004 #9 Del Skrevet 4. mars 2004 Skulle gjerne ha bidratt her' date=' men jeg er alt medlem.... :oops:[/quote'] Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. mars 2004 #10 Del Skrevet 4. mars 2004 Mokkel.. dårlig gjort å legge inn link til slikt :-? *ny medlem* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 4. mars 2004 Bestilte selv også jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. mars 2004 #12 Del Skrevet 6. mars 2004 nytt medlem her og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 6. mars 2004 #13 Del Skrevet 6. mars 2004 Da er jeg også blitt medlem! Gleder meg til å få ideer til forskjellige kort! Elsker sånnt noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #14 Del Skrevet 7. mars 2004 finner ingen link til hobbybøker jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. mars 2004 #15 Del Skrevet 7. mars 2004 finner ingen link til hobbybøker jeg?? I Grys åpningsinnlegg i denne tråden, er det orange klikkbart. Lenka tar deg til den aktuelle sida :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. mars 2004 #16 Del Skrevet 7. mars 2004 Meg åsså blitt medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. mars 2004 #17 Del Skrevet 8. mars 2004 Blitt medlem jeg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 8. mars 2004 #18 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå har jeg også blitt medlem. Kommer sikkert til å angre om seks måneder når jeg glemmer å avbestille, eller når jeg ender opp med 12 hobbybøker som jeg egentlig ikke har råd til, men som jeg bare MÅ ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. mars 2004 #19 Del Skrevet 17. mars 2004 Når kommer de da? *vente vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. mars 2004 #20 Del Skrevet 19. mars 2004 Noen som har fått pakken? Hørte ryker om at det hadde kommet en pakke til meg.. men ikke hva det var... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå