Gå til innhold

Til kvinner: dating og initiativ

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir det ikke slitsomt med slike spill da? Er det å bli avvist så traumatisk at man må ty til slikt? Hvorfor ikke bare være åpen og ærlig?

Jeg synes ikke det nødvendigvis er et spill det PanLi beskriver. Det er jo naturlig å prøve å finne ut av om det er gjensidighet, ikke bare kjøre på med sitt uten å se det an. Selvsagt kan en være helt direkte også, men min erfaring er at det ikke funker så bra bestandig: En kan si en ting, den andre tolke det på sin måte, eller en kan si noe, men egentlig legge noe annet i det. I tillegg synes jeg selv det kan være ødeleggende å bli stilt til veggs angående følelsene mine på feil tidspunkt, selv når jeg har tro på at de kan utvikle seg. Å snakke om hva begge ønsker er jo naturlig, men akkurat det å holde/opprettholde kontakten blir vel uansett noe som må improviseres og sees an over tid.

Anonym poster: 43246aea67bacf99333d88d7e9371bb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det nødvendigvis er et spill det PanLi beskriver. Det er jo naturlig å prøve å finne ut av om det er gjensidighet, ikke bare kjøre på med sitt uten å se det an. Selvsagt kan en være helt direkte også, men min erfaring er at det ikke funker så bra bestandig: En kan si en ting, den andre tolke det på sin måte, eller en kan si noe, men egentlig legge noe annet i det. I tillegg synes jeg selv det kan være ødeleggende å bli stilt til veggs angående følelsene mine på feil tidspunkt, selv når jeg har tro på at de kan utvikle seg. Å snakke om hva begge ønsker er jo naturlig, men akkurat det å holde/opprettholde kontakten blir vel uansett noe som må improviseres og sees an over tid.

Anonym poster: 43246aea67bacf99333d88d7e9371bb9

Det er jeg for så vidt enig i. Da jeg skrev tenkte jeg på første kontakt, det å starte en samtale, be ut på date. Etter at man har opprettet kontakt og vært på en date eller to er jeg helt enig med deg, da må jo begge kunne vise initiativ, ellers går det dårlig.... Jeg lurer egentlig på hvorfor mange synes det er så vanskelig å være den som tar kontakt og eventuelt ber ut på date...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...