Gå til innhold

Blink i første forsøk?

KalloRilla

Anbefalte innlegg

Hvor stor er egentlig sannsynligheten for at det skyter blink på meg i første prøveperiode da tro? Noen som vet? Det skal vel og sies at jeg har har gått på p piller nå sammenhengende i 2 år. Har vel tilsammen brukt p piller siden jeg var 19 år, men tidligere kun i de periodene som jeg har trengt prevensjon.

Jeg er vel og av de heldige som har fått vanlig mens rett etter at jeg har hatt en pille periode og ikke hatt "pille mens" eller ikke mens på flere mnd etterpå. Den vanlige mensen min er en smertefull sak (smertefull er nå relativt det da) og det var vanlig prosedyre med oppkast. Ikke alltid fordi jeg var kvalm, men pga krampene i magen - det bare kom :roll: Dersom Pms tegn har noen betydning så er jeg ikke veldig plaget av det - litt ømme bryster og litt kortere lunte, men ellers ganske så greit...

Sjekket forresten en sånn utregningssaak og da skal jeg ha "befruktnings tidspunkt" på torsdag så da er det bare å huke tak i Gubben å hoppe på :hoho::hoho: Spennende dager i møte nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg husker feil, mens er det ikke snakk om 25% sjanse for befruktning når man har sex ved eggløsning? Det er egentlig ganske mye det - klaffet ihvertfall umiddelbart for oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...