Gå til innhold

Hva skal jeg gi til kjæresten?


syltetøy221

Anbefalte innlegg

Jeg sliter skikkelig med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjærestne min til jul! Vi har vært sammen i 6 mnd og han er 21 år. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Tja, det kan jo være så mangt, avhengig av hvilken person han er og hva han liker å drive med.

- Klær; en skjorte, genser o.l

- En god bok

- Film/Tv-serier på DVD/Blu Ray

- Klokke, smykke, ring o.l hvis han bruker sånt

- Konsertbilletter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han noen spesielle interesser? Noe han trenger, noe til en evt hobby, smykker, klokke, spill osv. Blir desverre litt vrient uten å kjenne til noe annet av mannen en alderen hans.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter skikkelig med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjærestne min til jul! Vi har vært sammen i 6 mnd og han er 21 år. Tips?

Ta en dyp en om du klarer. 6 mnd, du må kjenne han godt nok til å gi en gave som lurer seg inn i hans hjerte.

Tenk deg godt om. Hva tenker han på? Hva elsker han? Hva savner eller lengter han etter? Hva har vært turbulent? Hvilke øyeblikk tror du han drømmer seg tilbake til? Hva trigger et genuint smil om hans munn?

Det behøver ikke være kostbart, bare den symbolske delen er der. Det kan være radioen han ønsket seg som barn, men aldri fikk. Bamsen som er sprayet med din duft, sammen med en av dine signaturgjenstander knyttet til sløyfen, osv. Slipp fantasien løs og grip der andre ikke har grepet før.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...