Gå til innhold

kul og spontan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, så kjipt Alice! Håper du er bra igjen nå da?

Uansett, i og med at det ikke ble noe av i påsken, så har du jo en gylden tid rett foran deg. Jeg ville tatt fly til et knutepunkt (Frankfurt, Amsterdam el) og tatt tog derfra. Da kan du havne i de skjønneste landsbyer og koseligste tettsteder som man aldri hadde kommet på å reise til ellers.

Selv skal jeg på interrail nå i sommer, og gleder meg som en gal. De jeg reiser med vil ha turen så spontan som mulig, men ettersom jeg gleder med så har jeg planlagt mulige reiseruter i hodet hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra, men alt av ferie etc må utsettes for det vil ta et år å bli bra igjen.

Jeg tenker vi kan ta flyet til Amsterdam og så reise videre derifra, enten via tog eller fly. Fordelen med amsterdam er at vi aldri har vært der før. Så om INGEN billetter var ledige når vi kommer dit, så er det ikke heeeeeelt krise for vi kan jo bare være i amsterdam

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg bodde i Amsterdam, hadde de siste liten-billetter på flyplassen. Prøvde det aldri selv, men hørte om at det fantes. Da måtte du være forberedt på det meste, gå i skranken og spørre om hvor det var ledige billetter, så fikk du deg en svinebillig flight til ettellerannet sted hvis du løp til gaten med en gang.

Anonymous poster hash: b279a...631

• Liker 1
Skrevet

tusen takk for tips :D

Skrevet

Så kjipt, Alice123, god bedring!

Skrevet

takk takk :)

Går en million ganger bedre nå en det gjorde på drt verste (risikerte amputasjon av et lem men det var jeg heldivis for dopet ned til å forstå noe av)

Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

:)Lykke til!

Endret av Seajewel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...