Gå til innhold

Julekalender til samboer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal lage en pakkekalender til samboeren min i år, som først og fremst er ting til han, men også litt felles.

Det jeg har kommet på så langt er:

- to pocketbøker (en serie han leser) (50kr stk)

- kokebok (felles) (60kr)

- vinflaske (felles) (ca.100kr)

- kalender med bilder av oss, til å skrive på (det hadde jeg kommet til å lage til oss en gang uansett) (150kr)

- et par gavekort på massasje

- "jeg tar julevasken"

- et kort med noen fine ord

- flaxlodd eller lotto

- sjokolade, tannbørste, lakris... noen småting fra butikken.

Saken er den at jeg nå trenger ting som helst ikke koster så mye for at det ikke skal bli for dyrt. Har dere tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du får noen parfymeprøver om du spør på parfymeriet?

Andre tips

Sokker, frokost på senga, en pose av hans yndlingskaffe/te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet litt på ebay. Dollaren er billig nå, så det kommer jo godt med! Til nå har jeg kjøpt bagasjelapp, passomslag og plaster for å fjerne hudormer på nesa (han pleier å få av "mine"). Tenkte jeg skulle kjøpe hansker som kan brukes på touch-skjerm også etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god juleøl...? :ol:

Jeg hadde egentlig tenkt til å lage ølkalender til samboeren, med en ølflaske for hver dag. Hadde da tenkt til å gå på polet og kjøpe ordentlig godt øl, og kanskje få tak i et par flasker fra det lokale microbryggeriet. Kanskje du kan få tak i noe sånt, og ha over to eller flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet litt på ebay. Dollaren er billig nå, så det kommer jo godt med! Til nå har jeg kjøpt bagasjelapp, passomslag og plaster for å fjerne hudormer på nesa (han pleier å få av "mine"). Tenkte jeg skulle kjøpe hansker som kan brukes på touch-skjerm også etterhvert ;)

Er ikke meningen å kuppe tråden, men hva slags plaster er det snakk om? Jeg skulle gjerne hatt tak i sånne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å kuppe tråden, men hva slags plaster er det snakk om? Jeg skulle gjerne hatt tak i sånne selv.

Dette lurer jeg på også, og om det faktisk fungerer!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg på også, og om det faktisk fungerer!?

Det er et merke som heter Bioré. Det fungerer på meg ihvertfall (og kjæresten), pleier å studere plasteret etter bruk for å se om det er mye som følger med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et merke som heter Bioré. Det fungerer på meg ihvertfall (og kjæresten), pleier å studere plasteret etter bruk for å se om det er mye som følger med ;)

Takk for svar, det må jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte den opp på ebay også. Er det virkelig sånn at de skiller på herrer og damer? Orker jo ikke å kjøpe to pakker når jeg ikke vet om det fungerer på meg/sambo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte den opp på ebay også. Er det virkelig sånn at de skiller på herrer og damer? Orker jo ikke å kjøpe to pakker når jeg ikke vet om det fungerer på meg/sambo!

Kjæresten min har brukt de for damer med hell, men jeg kan tenke meg at de for menn kanskje er litt større? Bestilte for menn nå for første gang, så får krysse fingrene for at de funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min har brukt de for damer med hell, men jeg kan tenke meg at de for menn kanskje er litt større? Bestilte for menn nå for første gang, så får krysse fingrene for at de funker ;)

Kan du ikke sende meg en beskjed hvordan det gikk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sende meg en beskjed hvordan det gikk da?

Blir nok ikke testet før uti desember en gang, men skal prøve å huske på det da :)

MissStiles, regner med du vil vite hvor mye man kjøper gaver for? Her har vi gaver annenhver dag, og har vel satt en grense på mellom 700 og 1000 kr til sammen (pr pers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fortjener kun det beste...men vil også så gjerne gi noe som gir litt mening... :) Kjæresten min er en kakemoms så tenkt på å lage en cupcake for hver dag <3

Fant mange kule pakkekalendertips på denne bloggen: http://julegavetips.blogspot.no/ =)

God Jul :D

Lage èn hver dag, eller lage alle først og så fryse dem og tine en hver dag..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...