AryaUnderfoot Skrevet 6. november 2012 #81 Del Skrevet 6. november 2012 Det var ikke ironisk. Jeg forstod ikke åpningsinnlegget som om mannen hadde tatt initiativet. Men fri vilje er jo også en greie, eller hur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME Skrevet 6. november 2012 #82 Del Skrevet 6. november 2012 Men fri vilje er jo også en greie, eller hur? Ja du har rett i at han kunne ha avvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. november 2012 #83 Del Skrevet 6. november 2012 Du kan godt få sitte i fanget mitt, men det blir ikke noe klåing. Det er greit å ha grenser, men har man såpass strenge grenser som mange av dere har, så er det ikke sikkert at deres partnere har fått det med seg. I så fall må det snakkes skikkelig om, for å unngå uheldige situasjoner. Selv tror jeg grensene bør være noe romsligere, rett å slett for å unngå at grenser brytes og partner blir såret. Jeg synes i grunn ikke disse reglene er strenge, og min mann er fullstendig inneforstått med disse reglene. Som i grunn ikke føles som en regel, det er ikke akkurat noe savn for noen av oss. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 19. november 2012 #84 Del Skrevet 19. november 2012 Er litt interessert i høre flere meninger om det her. På en fest med "gjengen" til meg og typen satt nemlig tre jenter på fanget hans i løpet av kvelden. Jeg er ikke særlig sjalu av meg og vi har ikke satt noen grenser mellom oss angående dette. Likevel, jeg kunne aldri satt meg på fanget til noen andre gutter, ikke en gang gode venner av meg eller typen. Av disse tre jentene er hun ene en svært frisinnet person når det kommer til hvem hun har seg med(alle vet dette men liker henne uansett), hun andre har en kjæreste som var tilstede på festen og hun tredje var også opptatt men har rykte på seg for å være "løs". Syns det hele var ganske ukomfortabelt, men vet ikke helt om det virkelig er noe å reagere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 19. november 2012 #85 Del Skrevet 19. november 2012 Er litt interessert i høre flere meninger om det her. På en fest med "gjengen" til meg og typen satt nemlig tre jenter på fanget hans i løpet av kvelden. Jeg er ikke særlig sjalu av meg og vi har ikke satt noen grenser mellom oss angående dette. Likevel, jeg kunne aldri satt meg på fanget til noen andre gutter, ikke en gang gode venner av meg eller typen. Av disse tre jentene er hun ene en svært frisinnet person når det kommer til hvem hun har seg med(alle vet dette men liker henne uansett), hun andre har en kjæreste som var tilstede på festen og hun tredje var også opptatt men har rykte på seg for å være "løs". Syns det hele var ganske ukomfortabelt, men vet ikke helt om det virkelig er noe å reagere på. Jeg skjønner ikke hvorfor andre jenter skal sitte på fanget hans når han har deg?? Jeg var sammen med ei jente og hun satt på fanget til andre rett som det var, jeg ble sjalu og lei meg. Men hun unskyldte seg med at de var venner. Senere fikk jeg vite at de hadde pult. Og senere fikk jeg vite at hun var utro. Når jeg ser jenter som sitter på fanget hvor den ene av de er i forhold blir jeg kvalm og mister respekten for de. Hvis det ikke er noe spesielt hvorfor sitter ikke alle på fanget til alle? Ikke kom å si at det ikke ligger noe sekuselt bak, ser jo hvordan hendene går på kroppen og hva som tillates.. Om ei jente hadde satt seg på fanget mitt og jeg har kjæreste ville jeg følt meg veldig ukomfortabel og nok fått henne av. Og med de jentene som du beskriver ville jeg også følt meg ukomfortabel. Og kan også hende at typen til ei av de jentene følte det samme som meg, men sa ikke noe, med mindre han holdt på samme måte. Husker jeg så et par som rotet med hver sine og begge så hverandre, men brydde seg ikke. Tror ikke kjærligheten var så stor mellom de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 19. november 2012 #86 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor andre jenter skal sitte på fanget hans når han har deg?? Jeg var sammen med ei jente og hun satt på fanget til andre rett som det var, jeg ble sjalu og lei meg. Men hun unskyldte seg med at de var venner. Senere fikk jeg vite at de hadde pult. Og senere fikk jeg vite at hun var utro. Når jeg ser jenter som sitter på fanget hvor den ene av de er i forhold blir jeg kvalm og mister respekten for de. Hvis det ikke er noe spesielt hvorfor sitter ikke alle på fanget til alle? Ikke kom å si at det ikke ligger noe sekuselt bak, ser jo hvordan hendene går på kroppen og hva som tillates.. Om ei jente hadde satt seg på fanget mitt og jeg har kjæreste ville jeg følt meg veldig ukomfortabel og nok fått henne av. Og med de jentene som du beskriver ville jeg også følt meg ukomfortabel. Og kan også hende at typen til ei av de jentene følte det samme som meg, men sa ikke noe, med mindre han holdt på samme måte. Husker jeg så et par som rotet med hver sine og begge så hverandre, men brydde seg ikke. Tror ikke kjærligheten var så stor mellom de da Tok det opp med typen nå faktisk, og han sa at han ikke trodde det var slik jeg så på det. Jeg forklarte at jeg stoler på ham, men jeg stoler ikke på de jentene. Han skjønte meg godt, så vil nok ikke være et problem i fremtiden. Nå kan jeg heller ikke huske at dette har skjedd tidligere. Det kan være det samme hvor gode venner man er, men jeg har i alle fall skjønt nå at jeg IKKE aksepterer dette. Selv om den ene parten kan mene det helt uskyldig, er det stor sjanse for at den andre ikke gjør det. Må sies at han holdt hendene sine for seg selv og at det var jentene som kom og satte seg ned. Godt å ha det avklart mellom oss i alle fall, så vet jeg at jeg har GOD grunn til å reagere om det skjer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #87 Del Skrevet 19. november 2012 TS, du er 17 år.. Tror du virkelig en 30 år gammel mann har interesse av "henge med" deg, med mindre det er snakk om noe seksuelt? Selv hadde jeg reagert temmelig kraftig, om jeg hadde funnet min mann med en annen jente/dame på fanget. Enten hun var 17 eller 30. En såpass intim fysisk kontakt er det kun jeg som skal ha med ham. Hm.. er for så vidt enig med de som har kommentert. Men jeg har en veldig god kompis. Vi har alltid hatt et forhold hvor vi klemmer hverandre, sitter på fanget, holder rundt hverandre hvis vi er ute og det er kaldt o.l. Det er absolutt ikke noe mellom oss, men jeg ser at det ser feil ut for "utenforstående". Han har nå fått seg kjæreste, men vi har fortsatt det samme vennskapet som før, på samme måte... Er dette også feil? Burde jeg trekke meg unna han? Anonym poster: 4b9f30f5ed226f19fc18c0981a8bc977 Om noen hadde snakket med denne kompisen, og fått ham til å svare 100% ærlig, kunne du bannet på at han hadde innrømmet at han hadde følelser for deg. Om ikke nødvendigvis romantiske, så ihvertfall seksuelle. Mannekropp og kvinnekropp tett inntil hverandre får veldig fort en seksuell undertone, ihvertfall for mange menn (og enkelte kvinner - meg selv inkludert). Det er naturlig, rett og slett. Instinkter, biologi, hva enn du velger å kalle det. At dere klarer å være så himla naive... Håper i det minste denne "vennen" din er oppegående nok til å ikke holde denne kosingen dere imellom skjult for kjæresten sin. Selv hadde jeg satt ned foten, om min kjæreste dreiv og gned seg inntil andre jenter. Jeg blir så provosert av all naiviteten som enkelte folk lever i. Hvis ingen setter grenser, hva da? Det at en er gode venner er helt ok, men å skulle gni rævva si mot en manns underliv og kalle det "bare vennskapelig adferd" er utrolig teit. Verden er full av tomhjernede høns som må ha bekreftelse hele tiden! Anonym poster: 37811a94bddda283f3113a6b30fb8253 Enig. Det man ville syntes var rart å gjøre med venner av det samme kjønn, bør man også unngå å gjøre med venner av motsatt kjønn, med mindre man ønsker å sende ut andre signaler enn kun vennskapelige. Tror dere jenter selv på at all denne kosingen er kun vennskapelig, eller vet dere innerst inne at dere sannsynligvis tenner ham? Anonym poster: 849890eddb75cf996ce5313e40ce1136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 19. november 2012 #88 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Tok det opp med typen nå faktisk, og han sa at han ikke trodde det var slik jeg så på det. Jeg forklarte at jeg stoler på ham, men jeg stoler ikke på de jentene. Han skjønte meg godt, så vil nok ikke være et problem i fremtiden. Nå kan jeg heller ikke huske at dette har skjedd tidligere. Det kan være det samme hvor gode venner man er, men jeg har i alle fall skjønt nå at jeg IKKE aksepterer dette. Selv om den ene parten kan mene det helt uskyldig, er det stor sjanse for at den andre ikke gjør det. Må sies at han holdt hendene sine for seg selv og at det var jentene som kom og satte seg ned. Godt å ha det avklart mellom oss i alle fall, så vet jeg at jeg har GOD grunn til å reagere om det skjer igjen! Ja det er bra du fikk en avklaring. Og han har nok ment det han sa om at det ikke betydde noe for han når han ikke klådde, men det var de billige tøsene. Men neste gang bør han være tøff nok til å be de sette seg en annen plass fordi ser ikke ut som de kun trenger en plass å sitte.. Jeg vil heller ikke akseptere at det skjer. Mannen som ts beskriver burde ha vett nok til å vite at det er galt, men dessverre vet jeg om mange som ikke er det. Og jentene burde ha mer respekt for seg selv som prøver seg på en opptatt mann og med/uten barn, men vet også om mange slike jenter, dessverre.. selv om jeg har likt noen av de jentene så mister jeg respekten og interessen for dem. Endret 19. november 2012 av Kristian78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junine Skrevet 19. november 2012 #89 Del Skrevet 19. november 2012 Var på fest denne fredagen, og "hang" ganske mye med en som har både kjæreste og barn. Han var også en del gamlere enn meg. Jeg skulle ned på do (alene), og møtte en annen mann som så meg dypt inn i øynene og sa: "Er du klar over at han du driver å roter med har både barn og kjæreste". Jeg sa ja, for jeg visste jo det. Men jeg hadde jo ikke "rotet" med han. Satt bare i fanget hans, og sto med han.. Så kanskje ut som vi flørtet, men. Han hadde visst selv opplevd å bli forlatt av kjæresten, fordi hun ble forelsket i noen andre. Så spurte jeg om han trodde det var fare for det. Og han nikket. Men det tror ikke jeg.. Han sa også "du er litt bitch, der du står med hoftene dine sammen med han". "det kan ikke være lett for han" Har jeg grunn til å ha dårlig samvittighet? Regner med mye refs nå altså.. Vil egentlig bare høre deres mening om dette. Anonym poster: 05de0788af5cfbe170f79667f9f418c3 Var han der på en fest uten kjæresten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #90 Del Skrevet 19. november 2012 Var han der på en fest uten kjæresten da? Han var der uten kjæresten, ja. Anonym poster: 5f1d318b9a18c36b0e3f9f2a82e2a9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hallie Skrevet 19. november 2012 #91 Del Skrevet 19. november 2012 Jøss, nå ble jeg, som kvinne, svært overrasket. Jeg kan godt sitte i fanget til mannlige venner, til tross for at jeg skal gifte meg til sommeren. Har ofte funnet forskjellige frøkner i fanget til mannen også, uten at jeg noen gang har reagert på det? Hvis jeg ikke vet hvem det er, presenterer han meg alltid som kjæresten, og hvis jeg kjenner vedkommende så slår jeg av en prat... Er dette virkelig et problem? Kan jeg spørre om dere som reagerer på dette vanligvis er ganske sjalu? For jeg kan være sjalu til tider, absolutt, men akkurat dette har jeg aldri sett på som et problem... Verken om jeg sitter i en annens fang, eller om andre sitter i min mann sitt fang. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 19. november 2012 #92 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg er egentlig ikke mye sjalu, men syns ikke det er naturlig at man gjør det, men vi er forskjellige så væresgåd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 19. november 2012 #93 Del Skrevet 19. november 2012 Jøss, nå ble jeg, som kvinne, svært overrasket. Jeg kan godt sitte i fanget til mannlige venner, til tross for at jeg skal gifte meg til sommeren. Har ofte funnet forskjellige frøkner i fanget til mannen også, uten at jeg noen gang har reagert på det? Hvis jeg ikke vet hvem det er, presenterer han meg alltid som kjæresten, og hvis jeg kjenner vedkommende så slår jeg av en prat... Er dette virkelig et problem? Kan jeg spørre om dere som reagerer på dette vanligvis er ganske sjalu? For jeg kan være sjalu til tider, absolutt, men akkurat dette har jeg aldri sett på som et problem... Verken om jeg sitter i en annens fang, eller om andre sitter i min mann sitt fang. Hmm. Må bare sitere deg, for jeg kunne ikke vært mer enig. Kan sitte på fanget, men klart da nærmere bestemt kneet, på både mannlige òg kvinnelige venner for den saks skyld. Jeg er i tillegg mer sjalu en mannen og har ikke hatt noe problem om noen satt på fanget hans. Regner med at dette er noe som sikkert skjer fra tid til annen på byen e. l, men jeg tenker ikke på det en gang. Hadde ikke trodd at dette ble ansett som et problem en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsMax Skrevet 19. november 2012 #94 Del Skrevet 19. november 2012 Sitter ofte på fanget til mange av kompisene mine,dog kjenenr jeg de og damene deres så vet oftest om det er et problem eller ikke. dessuten harjeg ikke erotiske følelser for kompiene mine og de har ikke det for meg heller så ser ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHH Skrevet 19. november 2012 #95 Del Skrevet 19. november 2012 Ser ingen grunn til at man skal sitte der, er jo ikke akkurat livsnødvendig, og selvom det ikke er ment sånn kan det være veldig problmatisk for både han du sitter i fanget til og kjæresten som nok ikke vil synes det er kult. Hadde noen sittet på min kjærestes fang hadde jeg umiddelbart tenkt at de prøvde seg, i tillegg til at jeg hadde blitt sur over at han tillot noen å sitte på "min plass" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå