Rubies_ Skrevet 5. november 2012 #61 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg syns ikke det er verdens undergang eller utroskap liksom, men det er fortsatt ganske unødvendig når man vet at den andre har kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2012 #62 Del Skrevet 5. november 2012 Hadde du syns det var greit om en fremmed dame satt i fanget på samboeren/mannen din halve kvelden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 5. november 2012 #63 Del Skrevet 5. november 2012 Hadde du syns det var greit om en fremmed dame satt i fanget på samboeren/mannen din halve kvelden? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2012 #64 Del Skrevet 5. november 2012 Nei, TS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. november 2012 #65 Del Skrevet 5. november 2012 Stakkars kjæresten din som opplevde dette,han er vel for dum til å si ifra når billig tøs sitter i fanget hans? ;S ikke hans feil hvertfall, er bare jenter som er horer her! hadde noen sittet i fanget på MIN kjæreste,hadde jeg lurt på hvorfor han i helvete lar henne sitte der. Anonym poster: ec8971e40ce3a244a5ba245d28096168 Bryr meg ikke så mye om hva han synes, det handler mer om at jenta er klar over ting og ikke respekterer det. Om han vil ha henne, så får han ta henne, men gjøre det slutt med meg først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Screamsilence24 Skrevet 5. november 2012 #66 Del Skrevet 5. november 2012 Ja, det er upassende. Ville absolutt ikke syntes det var ok om en jente hadde sittet på fanget til mannen min på fest, da jeg ser på det som en kjæresteting og noe seksuellt. Det er jo nok at du aker deg litt mye rundt på fanget og han vil kjenne noe nedentil.... Men denne mannen burde også vist konen og barna såpass respekt at han skjøv deg vennlig bort fra fanget. Prate sammen på fest og gi klem/være nært er selvsagt bare hyggelig og noe som hører med og kanskje særlig med alkohol innabords. Men ikke sitte på fanget og holde rundt opptatte menn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 5. november 2012 #67 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Det spørs på om det er en venninne eller fremmed. Folk har ulike grenser. Endret 15. mars 2018 av ninuska_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisalille Skrevet 5. november 2012 #68 Del Skrevet 5. november 2012 Var på fest denne fredagen, og "hang" ganske mye med en som har både kjæreste og barn. Han var også en del gamlere enn meg. Jeg skulle ned på do (alene), og møtte en annen mann som så meg dypt inn i øynene og sa: "Er du klar over at han du driver å roter med har både barn og kjæreste". Jeg sa ja, for jeg visste jo det. Men jeg hadde jo ikke "rotet" med han. Satt bare i fanget hans, og sto med han.. Så kanskje ut som vi flørtet, men. Han hadde visst selv opplevd å bli forlatt av kjæresten, fordi hun ble forelsket i noen andre. Så spurte jeg om han trodde det var fare for det. Og han nikket. Men det tror ikke jeg.. Han sa også "du er litt bitch, der du står med hoftene dine sammen med han". "det kan ikke være lett for han" Har jeg grunn til å ha dårlig samvittighet? Regner med mye refs nå altså.. Vil egentlig bare høre deres mening om dette. Anonym poster: 05de0788af5cfbe170f79667f9f418c3 Hadde du vært på fanget hans om dama hans hadde vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 5. november 2012 #69 Del Skrevet 5. november 2012 Hadde blitt svært såret og lei meg, da jeg akkurat har blitt mitt gode gamle jeg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #70 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg blir så provosert av all naiviteten som enkelte folk lever i. Hvis ingen setter grenser, hva da? Det at en er gode venner er helt ok, men å skulle gni rævva si mot en manns underliv og kalle det "bare vennskapelig adferd" er utrolig teit. Verden er full av tomhjernede høns som må ha bekreftelse hele tiden! Anonym poster: 37811a94bddda283f3113a6b30fb8253 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #71 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg må ha en veldig frisinnet venninne, for hun ble ikke sur på meg da jeg satt på fanget til mannen hennes på vorspiel sist. Det var veldig trangt i sofaen der han satt, og jeg skulle snakke med en annen venninne som satt rett ved siden av ham. Snakket litt med ham og da, men jeg så ham ikke dypt inn i øynene mens jeg gjorde det.... Anonym poster: 482d82bff60cbf0e309e383bc64f2975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 5. november 2012 #72 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg må ha en veldig frisinnet venninne, for hun ble ikke sur på meg da jeg satt på fanget til mannen hennes på vorspiel sist. Det var veldig trangt i sofaen der han satt, og jeg skulle snakke med en annen venninne som satt rett ved siden av ham. Snakket litt med ham og da, men jeg så ham ikke dypt inn i øynene mens jeg gjorde det.... Anonym poster: 482d82bff60cbf0e309e383bc64f2975 Eller kanskje handler det bare om trygghet? Selv hadde jeg ihvertfall ikke brydd meg noe om det dersom en av mine venninner satt på fanget til samboeren på fest, men tror jeg hadde blitt mindre imponert om jeg fant en ukjent 17-åring der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2012 #73 Del Skrevet 5. november 2012 Eller kanskje handler det bare om trygghet? Selv hadde jeg ihvertfall ikke brydd meg noe om det dersom en av mine venninner satt på fanget til samboeren på fest, men tror jeg hadde blitt mindre imponert om jeg fant en ukjent 17-åring der. Hadde du blitt mest sur på 17-åringen eller mannen din da? Anonym poster: 5f1d318b9a18c36b0e3f9f2a82e2a9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 5. november 2012 #74 Del Skrevet 5. november 2012 Sur? Vel, jeg hadde nok blitt mest overrasket. Har vanskeligheter med å se for meg at samboeren skulle tatt en 17-åring på fanget Men man skal aldri si aldri, så dersom jeg skal forestille meg at dette hadde skjedd, og han ikke var mann nok til å si ifra selv, hadde jeg nok pent bedt jenta om å forlate åstedet. Så hadde mannen fått en overhøvling på kammerset etterpå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. november 2012 #75 Del Skrevet 5. november 2012 For meg er det ganske spesielt ja. Det er for meg en ganske intim situasjon og hadde likt dårlig hvis andre damer satt på fanget til mannen min. Hvis ei dame prøvde å sette seg på fanget til mannen min hadde jeg tolket det som dama ville flørte og var ute etter noe mer. Mvh Yvonne Du kan godt få sitte i fanget mitt, men det blir ikke noe klåing. Det er greit å ha grenser, men har man såpass strenge grenser som mange av dere har, så er det ikke sikkert at deres partnere har fått det med seg. I så fall må det snakkes skikkelig om, for å unngå uheldige situasjoner. Selv tror jeg grensene bør være noe romsligere, rett å slett for å unngå at grenser brytes og partner blir såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. november 2012 #76 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg hadde ikke likt om ei venninne av typen eller meg, eller en ukjent for den saksskyld satt på fanget til kjæresten min. Tror jeg hadde klikket på dem begge egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #77 Del Skrevet 5. november 2012 Du burde skjønne at det er upassende oppførsel. Det er mannen som har kjæreste, men du vet at han har det, derfor ikke du flørte med menn som har dame, det er patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #78 Del Skrevet 6. november 2012 Både det å sitte i fanget, og det at du "hang" med han, som du sier, er nok ikke helt naturlig nei. Hvis jeg var han ville jeg vært redd for at noen misoppfattet dette (slik noen tydeligvis gjorde), som igjen kunne lagt mye styr.. Hvis jeg var deg ville jeg vært redd for at noen oppfattet meg som en som prøver å legge an på en gift mann, noe som igjen er ynkelig i seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #79 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg synes det er forskjell på å sitte i fanget og å sitte i fanget. Jeg har kjæreste og bryr meg ikke om noen sitter på kneet eller lårene hans pga. plassmangel, akkurat som han ikke bryr seg om jeg gjør det på noen andre. Men er det snakk om å sitte i fanget opp mot underlivet så er det ikke ok. Det er som å danse med noen andre på byen, er det en rask dans er det ikke noe problem, men er det typen dans der man gnir seg mot hverandre så er det ikke ok. Anonym poster: f2f903607712f11f978c30ded99af691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME Skrevet 6. november 2012 #80 Del Skrevet 6. november 2012 What? Kanskje du burde tatt det opp med mannen din i stedet for? "Jult deg opp"?! Stay classy. Når skal det egentlig bli slutt på mentaliteten at det alltid er jenta sin feil selvom gutten som er i ett forhold ikke sier ifra?? *ser nå at du muligens er ironisk. Men det er uansett en mentalitet jeg vil til livs! :D Det var ikke ironisk. Jeg forstod ikke åpningsinnlegget som om mannen hadde tatt initiativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå