AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #41 Del Skrevet 4. november 2012 Er det jeg som er gammeldags her? Mange, mange år siden sist jeg satt på fanget til noen. Uansett om det var min kjæreste eller.. øøh... en annen sin kjæreste =S Anonym poster: 9473a665f28c0516696a2fbf3e0627f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #42 Del Skrevet 4. november 2012 Hva mener dere jeg bør gjøre det? Bør jeg gjøre noe med det? Dette har faktisk begynt å gnage meg litt. Kjæresten hans er jo så snill... Veldig pen er hun også. Anonym poster: 5f1d318b9a18c36b0e3f9f2a82e2a9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 4. november 2012 #43 Del Skrevet 4. november 2012 Hvordan oppfører han seg mot deg når dama er i nærheten? Det er det han viser henne som bør legge føringer, og dersom det er stor forskjell på oppførselen hans når dama er til stede og når hun ikke er det, bør det ringe noen bjeller. Det er han og hans kjæreste som må finne ut av hva de finner ok i sitt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. november 2012 #44 Del Skrevet 4. november 2012 Hva mener dere jeg bør gjøre det? Bør jeg gjøre noe med det? Dette har faktisk begynt å gnage meg litt. Kjæresten hans er jo så snill... Veldig pen er hun også. Anonym poster: 5f1d318b9a18c36b0e3f9f2a82e2a9c7 Slutte å sitte på fange hans før det blir farlig for deg. Vet jeg hadde dratt deg så hardt opp fra kjæresten min at du hadde fått nakkesleng. Ingen oppfører seg så respektløst mot meg hvertfall. I ditt tilfelle har du alt fått en advarsel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 4. november 2012 #45 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg tenker at det er hans ansvar, siden han vet hvilke grenser de har i sitt forhold. Jeg har null problemer med at noen sitter på fanget til min fyr, og da hadde det blitt litt komisk om jenter som gjorde det fikk kjeft av tilfeldige bekjente. Også tenker jeg at han fyren kjeftet på deg, fordi han helst skulle sett at du satt på hans fang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. november 2012 #46 Del Skrevet 4. november 2012 Hvis kjæresten hans syns det er greit; sitt i vet. Hvis ikke så lar du selvfølgelig være. Hvis du ikke vet hvordan hun vil reagere, så syns jeg også du skal la vær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #47 Del Skrevet 4. november 2012 Slutte å sitte på fange hans før det blir farlig for deg. Vet jeg hadde dratt deg så hardt opp fra kjæresten min at du hadde fått nakkesleng. Ingen oppfører seg så respektløst mot meg hvertfall. I ditt tilfelle har du alt fått en advarsel. Stakkars kjæresten din som opplevde dette,han er vel for dum til å si ifra når billig tøs sitter i fanget hans? ;S ikke hans feil hvertfall, er bare jenter som er horer her! hadde noen sittet i fanget på MIN kjæreste,hadde jeg lurt på hvorfor han i helvete lar henne sitte der. Anonym poster: ec8971e40ce3a244a5ba245d28096168 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 4. november 2012 #48 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg synes ikke det er galt å sitte helt uskyldig på fanget til noen som har kjæreste. Ofte jeg må sitte på fanget til guttevenner hvis vi er på en plass det er dårlig med sitteplasser. Hadde heller ikke gjort meg noe om noen satt på fanget til kjæresten min. Så lenge man ikke sitter overskrevs på personen, synes jeg fangsitting er helt uskyldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nysgjerrigp Skrevet 4. november 2012 #49 Del Skrevet 4. november 2012 Stakkars kjæresten din som opplevde dette,han er vel for dum til å si ifra når billig tøs sitter i fanget hans? ;S ikke hans feil hvertfall, er bare jenter som er horer her! hadde noen sittet i fanget på MIN kjæreste,hadde jeg lurt på hvorfor han i helvete lar henne sitte der. Anonym poster: ec8971e40ce3a244a5ba245d28096168 Svært godt sagt! Har liksom ikke kjæresten noe ansvar? Skjønner ikke dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #50 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde ikke likt om noen jente satte seg i fanget til kjæresten min. Jeg hadde nok blitt mest sur og såret på grunn av han, men om jenta visste at han hadde kjæreste hadde jeg ikke vært særlig blid på henne heller. Helt greit at han snakker med andre jenter på fest, men et sted går grensen altså... Husker en gang vi var på en bar, meg og kjæresten, noen gamle venner jeg ikke hadde vært med en stund, og en bedre venninne av meg. (På den tiden var hun ganske desperat etter kjæreste og drev å flørtet med alle venninne mine sine kjærester, inklusive min. Var jo ikke noe veldig flørting, men mer tulling og slikt. Den kvelden var hun litt vel mye. Drev å tok på musklene til kjæresten min og lagde sånne Oooo lyder. Også plutselig setter hun seg på fanget hans og liksom bare snakker og tuller med han og overser alle rundt oss. Verken jeg eller kjæresten visste hva vi skulle gjøre, vi ville ikke lage noe scene og hun er kjent for å bli ganske fort lei seg om hun blir snakket til. Vi skulle jo være sammen resten av hele kvelden så vi ville ikke lage uhyggeligheter når vi liksom var hele den gamle gjengen igjen. Etter en stund og noen ubekvemme blikk fra kjæresten min til meg flyttet hun seg da. Jeg hadde jo ikke fått med meg hva hun sa og slikt, men da vi til slutt var på vei hjem til oss så fortalte han alt hun hadde sagt og slikt. Var egentlig på en måte gøy, siden hun trodde hun var så deilig og slikt, når ja, får vel bare si at jeg verken utseendemessig eller personlighetsmessig ser på henne som en konkurranse, men hun gikk likevel over grensen der. Hun kom faktisk bort til meg senere på kvelden og unnskyldte seg, hun merket vel at jeg var ganske kald mot henne etter det. Jeg anser henne i dag ikke lenger som en venn, både på grunn av disse personlighetstrekkene og at hun alltid ser det verste i ting...Når hun endelig fikk seg kjæreste etter masse desperate forsøk forsvant hun helt og har ingen venninner lenger i grunn.... jaja Anonym poster: 6898b4ea6bf7992f6820efb3321ee9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #51 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg hadde ikke likt om noen jente satte seg i fanget til kjæresten min. Jeg hadde nok blitt mest sur og såret på grunn av han, men om jenta visste at han hadde kjæreste hadde jeg ikke vært særlig blid på henne heller. Helt greit at han snakker med andre jenter på fest, men et sted går grensen altså... Husker en gang vi var på en bar, meg og kjæresten, noen gamle venner jeg ikke hadde vært med en stund, og en bedre venninne av meg. (På den tiden var hun ganske desperat etter kjæreste og drev å flørtet med alle venninne mine sine kjærester, inklusive min. Var jo ikke noe veldig flørting, men mer tulling og slikt. Den kvelden var hun litt vel mye. Drev å tok på musklene til kjæresten min og lagde sånne Oooo lyder. Også plutselig setter hun seg på fanget hans og liksom bare snakker og tuller med han og overser alle rundt oss. Verken jeg eller kjæresten visste hva vi skulle gjøre, vi ville ikke lage noe scene og hun er kjent for å bli ganske fort lei seg om hun blir snakket til. Vi skulle jo være sammen resten av hele kvelden så vi ville ikke lage uhyggeligheter når vi liksom var hele den gamle gjengen igjen. Etter en stund og noen ubekvemme blikk fra kjæresten min til meg flyttet hun seg da. Jeg hadde jo ikke fått med meg hva hun sa og slikt, men da vi til slutt var på vei hjem til oss så fortalte han alt hun hadde sagt og slikt. Var egentlig på en måte gøy, siden hun trodde hun var så deilig og slikt, når ja, får vel bare si at jeg verken utseendemessig eller personlighetsmessig ser på henne som en konkurranse, men hun gikk likevel over grensen der. Hun kom faktisk bort til meg senere på kvelden og unnskyldte seg, hun merket vel at jeg var ganske kald mot henne etter det. Jeg anser henne i dag ikke lenger som en venn, både på grunn av disse personlighetstrekkene og at hun alltid ser det verste i ting...Når hun endelig fikk seg kjæreste etter masse desperate forsøk forsvant hun helt og har ingen venninner lenger i grunn.... jaja Anonym poster: 6898b4ea6bf7992f6820efb3321ee9cf ' Takk for historie. Jeg fikk derimot høre at 30-åringen likte det, så disse historiene kan nok ikke sammenlignes. Men jeg skjønner absolutt hva du mener! Anonym poster: 5f1d318b9a18c36b0e3f9f2a82e2a9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #52 Del Skrevet 4. november 2012 Hvorfor skal du sitte på fanget til denne mannen? Gi meg en god grunn som ikke går litt på mulig sjekking, ts. Anonym poster: 37811a94bddda283f3113a6b30fb8253 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #53 Del Skrevet 4. november 2012 Å sitte på fanget til en med kjæreste er ikke greit. Å "stå med ham med hoftene dine" derimot, må være greit. Er ikke lett å stå noe sted uten hofter. Anonym poster: f09f7cbf148199bc69fdc89a4e98af84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 4. november 2012 #54 Del Skrevet 4. november 2012 Høres nesten ut som vi var på samme fest på fredag. Kun alderen som ikke stemmer. Noe eldre i virkeligheten begge to kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K Skrevet 4. november 2012 #55 Del Skrevet 4. november 2012 Selv om han er en tafatt idiot trenger ikke du å oppføre deg teit. Hold deg unna menn som er i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puremercy Skrevet 4. november 2012 #56 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg synes det er feil å sitte i fanget til menn som har kjæreste, men så er det også kjærestens jobb å avvise kvinnen som eventuelt skulle finne på å sitte i fanget hans òg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 4. november 2012 #57 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg mener slikt er upassende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 4. november 2012 #58 Del Skrevet 4. november 2012 Forstår ikke hvorfor dette er så big deal og upassende. Jeg antar at det ikke er snakk om å sitte i fanget og kozemoze, men sånn typisk masse folk på fest og lite sitteplasser. Fullstendig harmløst i mine øyne. Folk må slappe av litt mer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosadotten Skrevet 4. november 2012 #59 Del Skrevet 4. november 2012 Personlig så blir jeg ganske fort sjalu, og jeg hadde neppe likt om en annen jente skulle ha sittet på fanget til typen Jeg har opplevd gutter som har dratt meg ned på fanget sitt, og det føles veldig unaturlig når jeg har kjæreste, så reiser meg fort som bare fy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2012 #60 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg danset med en fyr på fest en gang, elsker å danse! Satt også i fanget hans en stund pga lite ledige stoler. En jente kom bort og presenterte seg som dama hans. Jeg reiste meg og presenterte meg som den skolevenninnen hans jeg var. Hun smilte og så ikke ut til å ha noe problem. Vi og flere satt og snakket en stund, hun gikk etterhvert for å snakke med noen venninner. Fyren spurte om vi skulle danse igjen. Jeg spurte om dama syntes det var ok. Jaada, det var ikke no problem sa han. Under dansen ga hun meg et satans blikk. Så da begynte jeg å lure på hva som var greia mellom dem, tenkte samma det og dansa ikke mer med han for å si det sånn... Så selv om en fyr sier at dama ikke er sjalu, så kan det være noe han bare antar. Man bør ikke komme for nær noen som har dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå