Gå til innhold

Galt å sitte i fange til en som har kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lurifix

Satt hun seg bare oppå deg mens du sov? Kan hende hun bare brukte deg som møbel.

hehe ja hun brukte meg som møbel. Stedet var fult og jeg satt tydeligvis alene ved et bord etter alle jeg satt med dro etter jeg sovnet. Så da jeg våknet så satt jeg plutselig ved et bord med fremmede og en jente på fange. Jeg så på henne og hun så på meg. whatever *sove videre* :icon_lol:

Endret av Lurifix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, galt og galt. Både ja og nei. Jeg vil jo ikke at min kjæreste skal ha andre jenter på fanget. Og jeg vil ikke sitte på fanget til andre gutter heller. Blir litt for mye.. "nærme kjønnet" for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja hun brukte meg som møbel. Stedet var fult og jeg satt tydeligvis alene ved et bord etter alle jeg satt med dro etter jeg sovnet. Så da jeg våknet så satt jeg plutselig ved et bord med fremmede og en jente på fange. Jeg på henne og hun så på meg. whatever *sove videre* :icon_lol:

Jeg ler og ler.

Anonym poster: 989084c6fcf41ff5b679d8679dbae579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ganske spesielt ja. Det er for meg en ganske intim situasjon og hadde likt dårlig hvis andre damer satt på fanget til mannen min. Hvis ei dame prøvde å sette seg på fanget til mannen min hadde jeg tolket det som dama ville flørte og var ute etter noe mer.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg har en liten ting til å komme med. Jeg er 17, han har akkurat fylt 30.

Anonym poster: 5f1d318b9a18c36b0e3f9f2a82e2a9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dele seng med kompis = ja

Sitte på fanget til fremmed = nei

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungt naivt kjøtt som sitter på fanget hans.. Naturligvis vil ikke han dytte deg vekk, du frister han.

Anonym poster: 983b2c30e9ecd1aec7c89ee6b7253b48

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

hehe ja hun brukte meg som møbel. Stedet var fult og jeg satt tydeligvis alene ved et bord etter alle jeg satt med dro etter jeg sovnet. Så da jeg våknet så satt jeg plutselig ved et bord med fremmede og en jente på fange. Jeg på henne og hun så på meg. whatever *sove videre* :icon_lol:

Hehe, da kan du slappe av, Lurifix.

Nå blir jeg vel stemplet for livet, men jeg kunne nok muligens ha gjort det samme, hvis jeg var beruset selv. :fnise: Da tenker man mer "der er det plass, jeg setter meg der". Det meste blir bedre enn gulvet uansett. Jeg hadde flyttet meg hvis du våknet, da. Synes du skal ta det som et kompliment at du egner deg som sittbart møblement, tross alt. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dele seng med kompis = ja

Sitte på fanget til fremmed = nei

Haha ja det la jeg også merke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du sitte OPPÅ en fremmed mann?

kunne du ikke bare sitte på en stol eller i sofaen? :S

Anonym poster: 7e035c49ebd6a0f6992b482b69ca2121

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol,du burde skamme deg når fremmede menn må komme bort til deg for å kjefte ja.

Hvorfor helvete har dere behov av å ligge med venner og sitte i fanget deres?

får dere aldri nok oppmerksomhet og bekreftelse?

Anonym poster: ec8971e40ce3a244a5ba245d28096168

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kunne han ikke sagt det til han som har kjæreste? I mine øyne er det han som har ansvar. Ikke den som står og viser hoftene sine....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

Jeg har en liten ting til å komme med. Jeg er 17, han har akkurat fylt 30.

Er ikke han litt gammel for deg..? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Hehe, da kan du slappe av, Lurifix.

Nå blir jeg vel stemplet for livet, men jeg kunne nok muligens ha gjort det samme, hvis jeg var beruset selv. :fnise: Da tenker man mer "der er det plass, jeg setter meg der". Det meste blir bedre enn gulvet uansett. Jeg hadde flyttet meg hvis du våknet, da. Synes du skal ta det som et kompliment at du egner deg som sittbart møblement, tross alt. :laugh:

Hun er jo en tapper teammate da. Hun måtte sitte på fange til en fremmed siden det ikke var plass til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det jenta som får tyn her? Hun er 17 år, det er ganske vanlig å være litt dum og naiv i den alderen uten å tenke på konsekvensene. Mannen på 30 år derimot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gressløk

Hun er jo en tapper teammate da. Hun måtte sitte på fange til en fremmed siden det ikke var plass til alle.

En for laget, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Jeg hadde ikke likt det dersom ei jente hadde kommet å satt seg i fanget til samboeren min. Kommer selvsagt litt an på hvem det er og om jeg kjenner vedkommende, men uansett hadde jeg sannsynligvis reagert. Den gang da jeg var singel satt jeg meg omtrent kun på fanget til folk jeg var interessert i, og det var faktisk akkurat slik jeg fikk kontakt med kjæresten på festen vi begynte å rote. Såå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigp

Hvorfor er det jenta som får tyn her? Hun er 17 år, det er ganske vanlig å være litt dum og naiv i den alderen uten å tenke på konsekvensene. Mannen på 30 år derimot.

Lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LostCase

Det er ikke akkurat krise å sitte på fanget til en fyr, men jeg skjønner ikke helt hvorfor?

Har han dame så er det vel like greit å la være, tenk på henne. Er godt mulig hun ikke syntes det er hurra når typen hennes på 30 har ei på 17 på fanget.

Jeg hadde ikke gjort det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...