AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Del Skrevet 4. november 2012 Var på fest denne fredagen, og "hang" ganske mye med en som har både kjæreste og barn. Han var også en del gamlere enn meg. Jeg skulle ned på do (alene), og møtte en annen mann som så meg dypt inn i øynene og sa: "Er du klar over at han du driver å roter med har både barn og kjæreste". Jeg sa ja, for jeg visste jo det. Men jeg hadde jo ikke "rotet" med han. Satt bare i fanget hans, og sto med han.. Så kanskje ut som vi flørtet, men. Han hadde visst selv opplevd å bli forlatt av kjæresten, fordi hun ble forelsket i noen andre. Så spurte jeg om han trodde det var fare for det. Og han nikket. Men det tror ikke jeg.. Han sa også "du er litt bitch, der du står med hoftene dine sammen med han". "det kan ikke være lett for han" Har jeg grunn til å ha dårlig samvittighet? Regner med mye refs nå altså.. Vil egentlig bare høre deres mening om dette. Anonym poster: 05de0788af5cfbe170f79667f9f418c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nysgjerrigp Skrevet 4. november 2012 #2 Del Skrevet 4. november 2012 personlig synes jeg det er litt rart å sitte i fanget til noen som har kjæreste, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 4. november 2012 #3 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ja, det syns jeg, hvorfor skal du sitte på fanget til en fremmed mann som har dame? Endret 4. november 2012 av Toppkvark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #4 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, jeg synes ikke du skal sitte i fanget til en som har kjæreste. Det er upassende. Anonym poster: 908325e98ce119699efd9e1041e4f9b7 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #5 Del Skrevet 4. november 2012 Om jeg hadde sett kjæresten min med en annen kvinne på fanget hadde jeg blitt veldig såret. Folk har forskjellige grenser, og min går før dette. Men det er han som har ansvaret her... Anonym poster: 989084c6fcf41ff5b679d8679dbae579 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #6 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg mener at du burde hatt nok vett til å ikke sitte på fanget til en med kjæreste, og han burde ikke minst hatt nok vett til å si ifra om at det ikke var greit! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #7 Del Skrevet 4. november 2012 Her gikk du over streken, hvis jeg har en dame på fanget tenker jeg som regel at her er det mer enn vennskap på gang. Det ligger noe seksuelt i det. Anonym poster: d6d729f21b6309b6ca257ff0cd95dafb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #8 Del Skrevet 4. november 2012 Herregud for en type. "så bitch du er der du står med hoftene dine". Skal du kle deg i en søppelsekk for ikke å plage gutter du står og snakker med da? Å sitte på fanget til folk generelt synes jeg er rart, med mindre det er plassmangel der du er, men så lenge ingen legger noe i det så synes jeg ikke det er feil. Hvis du legger noe i det du og, så blir det feil. Anonym poster: 18dedc21bc5222a9bc6c71d6b560286c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #9 Del Skrevet 4. november 2012 Hm.. er for så vidt enig med de som har kommentert. Men jeg har en veldig god kompis. Vi har alltid hatt et forhold hvor vi klemmer hverandre, sitter på fanget, holder rundt hverandre hvis vi er ute og det er kaldt o.l. Det er absolutt ikke noe mellom oss, men jeg ser at det ser feil ut for "utenforstående". Han har nå fått seg kjæreste, men vi har fortsatt det samme vennskapet som før, på samme måte... Er dette også feil? Burde jeg trekke meg unna han? Anonym poster: 4b9f30f5ed226f19fc18c0981a8bc977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. november 2012 #10 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg tenker at jeg hadde ikke likt at min kjæreste drev å hadde andre jenter på fanget. Så da ville jeg heller ikke oppført meg sånn selv. Selv om det i seg selv er noe uskyldig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ME Skrevet 4. november 2012 #11 Del Skrevet 4. november 2012 Du vet det er feil og bør være forberedt på konsekvensene. Hadde det vært min mann du hadde klengt på så hadde jeg jult deg opp. Alle vet jo at fysisk kontakt med en av det andre kjønn (også med tøy på) kan vekke erotiske følelser som er upassende i det han allerede er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #12 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, jeg vil si at det ikke passer seg. MEN det er her mannen som har ansvaret for dette, og ikke du, selv om det er du som får mest "tyn" og blir "fristerinnen" her. Anonym poster: 8a52e6569eaa7775b0d58cf0456b9438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2012 #13 Del Skrevet 4. november 2012 Hvorfor i all verden må du sitte i fanget til mann som har både dame og barn..? Var det ingen ledige plasser? Er dere gamle venner? Upassende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 4. november 2012 #14 Del Skrevet 4. november 2012 Hvis å sitte på fange er å rote så har jeg blitt rotet med i mot min vilje! Hadde drukket en smule for mye så sovnet litt av på en stol ved et bord. Da jeg våknet til igjen så satt en random jente på fange mitt. Har jeg blitt utnyttet?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. november 2012 #15 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, jeg vil si at det ikke passer seg. MEN det er her mannen som har ansvaret for dette, og ikke du, selv om det er du som får mest "tyn" og blir "fristerinnen" her. Anonym poster: 8a52e6569eaa7775b0d58cf0456b9438 Jeg vil si det er begge. Man kan jo prøve å handle etter hvordan man selv liker at andre oppfører seg. Både mot seg selv og kjæresten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 4. november 2012 #16 Del Skrevet 4. november 2012 Hvis å sitte på fange er å rote så har jeg blitt rotet med i mot min vilje! Hadde drukket en smule for mye så sovnet litt av på en stol ved et bord. Da jeg våknet til igjen så satt en random jente på fange mitt. Har jeg blitt utnyttet?! Satt hun seg bare oppå deg mens du sov? Kan hende hun bare brukte deg som møbel. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. november 2012 #17 Del Skrevet 4. november 2012 er det for lite stoler så ser jeg ikke problemet med det, men er det stoler nok så kan du jo sitte på en av dem istedet. Personlig bryr jeg meg fryktelig lite om kjæresten har noen på fanget, jeg havner på fanget til folk rett som det er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 4. november 2012 #18 Del Skrevet 4. november 2012 Satt hun seg bare oppå deg mens du sov? Kan hende hun bare brukte deg som møbel. Fantastisk morsomt svar! :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #19 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Du vet det er feil og bør være forberedt på konsekvensene. Hadde det vært min mann du hadde klengt på så hadde jeg jult deg opp. Alle vet jo at fysisk kontakt med en av det andre kjønn (også med tøy på) kan vekke erotiske følelser som er upassende i det han allerede er opptatt. What? Kanskje du burde tatt det opp med mannen din i stedet for? "Jult deg opp"?! Stay classy. Når skal det egentlig bli slutt på mentaliteten at det alltid er jenta sin feil selvom gutten som er i ett forhold ikke sier ifra?? *ser nå at du muligens er ironisk. Men det er uansett en mentalitet jeg vil til livs! :D Endret 4. november 2012 av AryaUnderfoot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. november 2012 #20 Del Skrevet 4. november 2012 Synes det sier mye om deg som person.Du driter i at mannen er opptatt. Du innrømmer å ha flørtet Mannen du holdt på med,er like ute å kjører. Tullete 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå